Beantwoord

Code 3025 op 2e TV als eerste TV ook in gebruik is.

• 24 augustus 2017
  • 7 reacties
  • 80 keer bekeken

Op mijn 2e TV boven die aangesloten is via stopcontact adapters krijg ik code 3025 als ik mijn opnames wil kijken.
Dit doet hij enkel als de 1e TV beneden die bedraad is aangesloten aan staat.
Alles al diverse keren gereset en opnieuw opgestart, zonder resultaat.
Ik kom er nu achter omdat mijn vriendin door een gebroken been beneden moet verblijven, is hier een oplossing voor?
icon

Beste antwoord door SjorsK 24 augustus 2017, 23:57

Wat voor netwerk apparatuur gebruik je naast de experiabox? Ik ben bang dat niet-standaard netwerkapparatuur de vestoring veroorzaakt.

Wil je tijdelijk alle netwerkapparatuur (m.u.z. de ontvangers en de experia box) ontkoppelen en vervolgens testen of het goed werkt? Als dit werkt dan hebben we de oorzaak gevonden.
Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 7
Badge +15
Wat voor netwerk apparatuur gebruik je naast de experiabox? Ik ben bang dat niet-standaard netwerkapparatuur de vestoring veroorzaakt.

Wil je tijdelijk alle netwerkapparatuur (m.u.z. de ontvangers en de experia box) ontkoppelen en vervolgens testen of het goed werkt? Als dit werkt dan hebben we de oorzaak gevonden.
Hallo Sjors, bedankt voor de snelle reactie, wat bedoel je met niet standaard netwerk apparatuur?
Het TV gedeelte zit alleen apparatuur van KPN tussen, dus de standaard switch en de standaard adapters voor de TV boven.
Op mijn internet verbinding heb ik mijn vaste PC en een los accespoint voor de draadloze verbindingen, en mijn smart TV en nog een NAS.
Het gekke is dat het boven dus perfect werkt als de TV beneden uit staat, en alleen TV kijken is ook geen probleem, wel opgenomen programma's bekijken, ik zie nu ook dat er boven nog programma's in de lijst staan die ik vanavond beneden al gewist heb.
Reputatie 7
Badge +28
Hallo Jan, welkom!

Ik sluit me aan bij Sjors. Wil je alle apparaten (de switch/dvs/NAS) eens ontkoppelen en de tv-ontvanger rechtstreeks verbinden? Ik ben benieuwd of het dan opgelost is. Je kunt dan één voor één de apparaten weer aansluiten om te kijken wie de 'dader' is. Ik ben benieuwd naar je bevindingen!
Reputatie 7
Badge +28
Je hebt niet meer gereageerd, dus ik ga er voorzichtig vanuit dat het weer werkt. Mocht je toch nog hulp nodig hebben, weet je ons te vinden!
Alles geprobeerd, uk kan boven alleen geen opgenomen dingen zien als mijn nieuwe Samsung smart tv aan staat, die lijkt dus de oorzaak te zijn?
Reputatie 7
Badge +28
Wat gek! Daar lijkt het inderdaad wel op.. Ik gooi het hier maandag nog eens in de groep, misschien heeft iemand hier nog een oplossing voor dit probleem. Dan kom ik er bij je op terug.
Reputatie 7
Badge +28
Nog even een check: heb je alle overige externe apparatuur al eens losgekoppeld en zowel de Samsung smart tv als de tv boven bekabeld rechtstreeks aangesloten? Werkt het boven dan nog steeds niet als je de smart tv aan hebt staan? In dat geval lijkt het inderdaad daar in te zitten namelijk. We hebben daar niet een handig trucje voor helaas!

Reageer