Beantwoord

code 846 en 845

  • 2 August 2020
  • 3 reacties
  • 107 keer bekeken

Hi

 

sinds enkele dagen krijgen we op een van de tv’s geen beeld. De code begint met 143, vervolgens 845 en 846. De handelingen die op de site beschreven staat, bedoeld om de storing op te lossen, werken niet. Graag feedback.

 

groet, Winston Sarrucco

icon

Beste antwoord door Joep1965 2 August 2020, 16:00

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Badge +19

Je kan je telefoonnummer beter weghalen.  De hele wereld kan dit zien. Is de ontvanger direct met een kabel aangesloten op de experiabox of zit er iets tussen zoals een draadloos verbindingsset of een switch en werkt internet wel goed?

Reputatie 7
Badge +17

Hi @sarrucco  Welkom hier op ons KPN Forum! Bedankt voor je topic en goed dat je hier aan de bel trekt. 
Rot dat één van de tv (ontvangers) foutcodes blijft weergeven. Als je ontvangers onderling omwisselt, verhuisd het probleem dan mee of niet? 

Ik ben ook benieuwd naar de antwoorden op de vragen van Joep, dus ik zie graag een reactie tegemoet.:grinning:

 

EDIT: Kun je je gegevens invullen in je profiel? Dan kunnen we eventueel (achter de schermen) met je meekijken. De vakjes waar ‘privé’ achter staat zijn alleen zichtbaar voor KPN moderators. :blush:

Reputatie 7
Badge +17

@sarrucco We hebben helaas niets meer van je gehoord, dus ik neem aan dat het via een andere weg is geregeld. Anders hoor ik het graag. :blush: