Beantwoord

Code Rx bij opnames

  • 16 February 2019
  • 6 reacties
  • 320 keer bekeken

Ik wilde zojuist een nieuw deel van een serie opnemen, maar i.p.v. de gebruikelijke code staat er nu Rx. Wat betekent dat en wordt er wel opgenomen?
icon

Beste antwoord door PeterG 16 February 2019, 20:44

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6 reacties

Ik heb dat heel af en toe met series. Dan is ineens een uitzending die nog moet komen bij de reeds gemaakte vermeld.
Best is even als "1 aflevering" (alsnog) inplannen om er zeker van te zijn dat het nog wordt opgenomen.
Reputatie 7
Badge +21
Goedemorgen JopoJopo, welkom op het Forum en goed dat je jouw vraag hier stelt!

Op het moment dat je bij de opname een icoontje ziet met Rx in het rood, betekent dat de opname niet gelukt is en dus niet ingepland is. In dat geval dien je het opnieuw te proberen als serie in te plannen, of zoals Peter aangeeft, even los in te plannen en kijken of het icoontje dan wel goed is!

ik heb vandaag voor het eerst een rode r met x maar ik krijg het niet weg en kan het ook niet annuleren.

wat kan ik nu nog doen?

Reputatie 7
Badge +19

Als de rode R met een x verschijnt, is de opname niet gelukt. In dat geval kun je proberen de opname opnieuw in te plannen. 

Als de rode R met een x verschijnt, is de opname niet gelukt. In dat geval kun je proberen de opname opnieuw in te plannen. 

Helaas gaat het niet er staat geen opname annuleren bij en als ik op de opname knop druk gebeurd er niets.

 

Reputatie 7
Badge +19

Om welk programma gaat dit @gerard sch? Toevallig om VI Vandaag/Vandaag Inside op SBS6? Daar waren problemen mee door de naamswijziging om opnames in te plannen.Â