Beantwoord

Code voor koppelen afstandsbediening met Samsung tv

  • 19 July 2021
  • 10 reacties
  • 5229 keer bekeken

zijn er nog andere code,s voor samsung  als 1  voor het koppelen van afstand bediening


Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid + topic naar juiste board verplaatst

icon

Beste antwoord door Jose_ 22 July 2021, 10:47

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

10 reacties

Met de nieuwe afstandsbediening, die met Netflix knop, werkt code 270 hier op een vrij nieuwe én een heel oude Samsung televisie.

Houdt source en ok knop samen tegelijkertijd ingedrukt tot led oplicht.

Type 270 in. Druk daarna nog 1 x kort op de ok knop.

Of heb je nog een ander type afst.bed. van kpn?

Reputatie 7
Badge +10

Hoi @Corneles1953, wat leuk dat je jouw vraag op ons forum stelt!

Onze community heeft heel veel kennis in huis en op bijna alle vragen kun je hier het antwoord vinden. De gesprekken tussen de forumgebruikers worden begeleid door moderators, zoals ik. Wij werken voor KPN en zorgen dat allen informatie goed vindbaar is. Zo heeft niet alleen de vraagsteller iets aan het antwoord, maar kan elke meelezer er van profiteren. Als je er onderling echt niet uitkomt, kunnen we ook inhoudelijk meedenken. Door te bellen met de klantenservice (0800-0402) of door het starten van een chat via de website kan een medewerker van KPN direct en persoonlijk met je meekijken.

Ben je geholpen met de instructie van @PeterG? We horen het graag! :blush:

Het lukt mij niet om de afstandsbediening te koppelen aan mijn Samsung TV voor het geluid, aan/uit TV, mute geluid.

overige functies zoals kanaal keuze , menu kpn werken wel

 

wie heeft een tip??

 

Ik heb de afstandsbediening met Netflix knop

alle bekende codes werken niet zoals 1, 005, 200, 244, 270

wat nu?

270 zou prima moeten werken, @Fred312 .

Hier werkt zowel een Samsung uit 2019 als een uit 2006 ermee.

Houdt de source en ok knop samen tegelijk ca. 5 seconden ingedrukt totdat led brandt.
Typ 270 in en dan nogmaals eventjes de ok knop.

En nu zou het moeten werken. Hier wel tenminste.

Bedankt voor jouw reactie PeterG maar ik heb wederom opnieuw geprobeerd maar helemaal niks.

mijn TV is ca 5 jaar oud en met HDMI verbonden met het KPN kastje

 

op mijn tweede toestel(Sony) op de slaapkamer werkt alles prima.

 

wie o wie?

Hmm, apart. Ben nog geen Samsung tegen gekomen die het niet deed met 270 i.c.m. de T4H ab (die met Netflix knop).

Jammer dat het niet lukt.
Reageert de tv wel op z'n eigen ab en is dat een IR of een BT exemplaar?

Zit al dagen te k..  met die afstandsbed van KPN met die 3 kleine ledjes links boven en met die solar achterzijde afst bed van Samsung.

Heb Peter G gevolgd met die code 270 ...HET WERKT !!!

Tv is 2 weken oud .

dus volg instructie Peter G zie hieronder

Met de nieuwe afstandsbediening, die met Netflix knop, werkt code 270 hier op een vrij nieuwe én een heel oude Samsung televisie.

Houdt source en ok knop samen tegelijkertijd ingedrukt tot led oplicht.

Type 270 in. Druk daarna nog 1 x kort op de ok knop.

 

Zie hier direct boven maar dan met Samsung TV , nieuw met afst bed met solar cell op achterzijde.

Ik had hetzelfde probleem als een ander forum lid.

Of het geluid reageerde [ code 1 intypen = was blijkt onjuist ] of de zenders maar nier beiden.

Peter G gaf advies code 270 code intypen. Zie hier direct boven...het werkt meteen.

Succes en bedankt Peter G , erg bedankt .

 

Top, @A vd B 

Ikzelf switch met één afstandsbediening tussen 3 merken tv. Weet 270, 326 ( Philips) en 340 ( Sony) nu uit het hoofd 😉.