Vraag

Comedy central werkt niet meer via de itv app

• 25 maart 2018
  • 7 reacties
  • 383 keer bekeken

Ik heb sinds gisterenavond geen comedy central meer via de itv app. Andere zenders werken wel. Hoe kan ik dit oplossen

Admin: titel aangevuld zodat je bericht beter is te vinden

7 reacties

Reputatie 7
Comedy Central is in de huidige nog wel zichtbaar maar inderdaad lijkt het er op dat er niet naar gekeken kan worden.
Dit lijkt me een foutje in de configuratie die door KPN hersteld zal moeten worden.
In de nieuwe iTV app die momenteel door 500 abonnees getest wordt is Comedy Central wel te bekijken.

Ik verwacht dat het niet al te lang meer zal duren dat de nieuwe iTV app beschikbaar zal komen.
Reputatie 3
Badge +2
Heb even gekeken, bij mij werkt Comedy Central net als andere online zenders.
Reputatie 7
Heb even gekeken, bij mij werkt Comedy Central net als andere online zenders.Bij mij niet, want de uitzendingen van die zender zijn in de huidige iTV app door mij niet te bekijken. De zender staat wel bij de online zenders en de uitzendingen zijn in de gids ook te selecteren, maar afspelen is er niet bij.
Reputatie 7
Hier doet ie het wel. Laptop dus via interactievetv.nl.
Lijkt me foutje in die app-versie. Hij staat bij de beschikbare zenders (pdf)
Reputatie 7
Niet alleen Comedy Central heeft dat probleem, maar ook bijvoorbeeld RTL4, RTL7, RTL8, Discovery Channel, Disney Channel, MTV en waarschijnlijk nog wel een paar.
Reputatie 7
Badge +28
Ik kan het niet reproduceren op de genoemde zenders (met de huidige app in de Play Store). Heb je hier nog last van @Mgmaartendc? Werkt het wel als je in de gids op de 3 puntjes klikt en vervolgens op "Afspelen" klikt?
Sowieso belachelijk dat als je een pluspakket hebt, je deze niet buitenshuis kan kijken.
We zitten in het buitenland, hebben een pluspakket en kunnen meer dan de helft niet zien, terwijl we er wel voor betalen.
Raar KPN..
Travelchannel bijvoorbeeld..heerlijke zender.
Niet te zien.
Wel Zing...
Wat heb ik daar nou aan?

Reageer