Beantwoord

Compleet zenderpakket wisselen

  • 19 August 2019
  • 1 reactie
  • 1595 keer bekeken

Ik had een mail gekregen om te wisselen van pakket ivm een voordeel daarop wij hebben het pluspakket ivm KPN compleet en ik heb een abonnement op foxsports nu is het voordeliger on die pakketten te wisselen alleen ging dit niet vanzelf ik heb nu fixsports verwijderd en wil dus het pakket wisselen met het pluspakket maar dit gaat niet zoals het hoort
icon

Beste antwoord door Erik van KPN 21 August 2019, 10:49

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1 reactie

Reputatie 7
Badge +30
Hoi Tonke, welkom op het forum! Het klopt inderdaad dat als je zowel het Pluspakket als Fox Sports hebt en je bent KPN Compleet, het voordeliger is om Fox als Compleetvoordeel te activeren en het Pluspakket als betaald zenderpakket. Je kunt op twee manieren het Compleet zenderpakket wisselen. Via je MijnKPN of via je tv-ontvanger. Op deze pagina lees je precies hoe je dit kunt doen.

Laat je weten of het lukt? Zo niet, vul dan je gegevens in op je profiel, en laat weten als je dit gedaan hebt. Dan help ik je verder.