Beantwoord

Computerboxen met usb aansluiting aansluiten op koptelefoon uitgang van Arris VIP2952 V2

  • 8 July 2019
  • 3 reacties
  • 272 keer bekeken

Ik heb momenteel computerboxen aangesloten op de koptelefoon uitgang van de VIP2952 V2, Dit werkt prima. Ik kan dus nu via deze boxen radio luisteren zonder dat de tv aanstaat. De aansluiting is dan gewoon middels een minijack kabel. Nu heb ik recentelijk een betere kwaliteit computerboxen op de kop weten te tikken, alleen doet zich het probleem voor dat deze boxen met een usb aansluiting op de computer moeten worden aangesloten. Is het ook mogelijk om deze boxen aan de koptelefoon of optische uitgang van VIP2952 V2 aan te sluiten en zo ja wat heb ik daar dan voor nodig ?? Graag uw reactie.
icon

Beste antwoord door RobinFlikkema 9 July 2019, 13:57

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Hoi @HJHGDN . Vanuit KPN is hier geen oplossing voor. Als ik even mee denk zou je een audiokabeltje naar je line ingang van je pc kunnen aanleggen. En het vervolgens via die nieuwe speakers afspelen. De meeste pc's hebben een 'gewone' minijack input. Op de meeste ingebouwde geluidskaarten is zo'n poortje blauw.
Dit schrijf ik op persoonlijke titel. Het is dus geen officieel KPN advies.
Reputatie 7
Badge +30
Hoi @HJHGDN . Vanuit KPN is hier geen oplossing voor. Als ik even mee denk zou je een audiokabeltje naar je line ingang van je pc kunnen aanleggen. En het vervolgens via die nieuwe speakers afspelen. De meeste pc's hebben een 'gewone' minijack input. Op de meeste ingebouwde geluidskaarten is zo'n poortje blauw.
Dit schrijf ik op persoonlijke titel. Het is dus geen officieel KPN advies.

Yes! Omdat de speakers alleen USB doen en geen "echt" audio protocol. Er zal dus altijd een computer(tje) tussen moeten die de drivers heeft voor deze speakers.

De speakers hebben geen enkele andere ingang?
Ik heb niks meer gehoord en ga er van uit dat je voldoende informatie hebt. Mocht je toch nog vragen hebben, stel ze gerust!