Beantwoord

Contactformulier of mail sturen aan klantenservice - hoe?

  • 19 April 2019
  • 6 reacties
  • 14265 keer bekeken

Hallo, de chat is momenteel niet bereikbaar en ik voel er niet voor om te bellen of sociale media te gebruiken om mijn vraag te stellen.

Kan iemand van KPN mij een link of mailadres geven waar ik mijn vraag aan kan stellen?

Het gaat over alles in 1 en de verhoging in juli waar ik vragen/een verzoek over heb.


Vr. gr.

BB
icon

Beste antwoord door Marina_ 20 April 2019, 11:02

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6 reacties

Badge +19
Mailen is niet mogelijk. Je kunt eventueel je vraag hier stellen. Een kpn medewerker reageert vaak binnen 48 uur. Dit kan ivm de paasdagen wat langer duren. Of wachten tot de chat weer bereikbaar is.
Bedankt voor je reactie Joep,

Ik weet niet welke geniale manager dit nou weer bedacht heeft, wat extreem klantonvriendelijk.

Een goede klantenservice is het visitekaartje van een bedrijf, dat kan echt ook wel wat beter zeg (cool blue).

Ik zie bij vergelijkbare topics dat mensen een persoonlijk bericht hebben gekregen. Graag zou ik mijn vraag via een persoonlijk bericht of online contactformulier stellen.

Mijn vraag gaat anderen namelijk niets aan.

Nog out of the box opties?

Psja . .
https://forum.kpn.com/internet-9/wie-helpt-mij-aan-het-emailadres-van-kpn-438212

Reputatie 7
Badge +19
Hoi @BerendBotjeKPN, De mogelijkheid om te mailen is er niet, maar gelukkig zijn er heel wat andere mogelijkheden om contact met ons op te nemen. Wanneer je jouw berichten niet openbaar wilt plaatsen, dan kun je wachten totdat er een chat beschikbaar is, een DM sturen via Twitter of een privébericht via Facebook. Bellen via 0800-0402 optie 2 is ook een optie om één op één in gesprek met ons te gaan. Je vraag/verzoek over de verhoging van juli kun je hier ook plaatsen. Privacygevoelige gegevens kun je toevoegen aan je forumprofiel. Wanneer we iets met je moeten delen wat niet openbaar kan zullen we je de informatie in een privébericht sturen, maar een vraag/verzoek bespreken we in principe alleen in topics die openbaar zijn.
Reputatie 7
Badge +19
@BerendBotjeKPN, We hebben niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat je het alsnog via een andere weg hebt geregeld. Anders horen we het graag!
Hallo Marina, nou ja vooralsnog is er geen fijne oplossing geboden. Wat betreft Facebook, dit gaat geregeld mis, vooral als er tijd tussen de reacties zit. Uberhaupt vind ik het een vervelend medium voor klanten. Wel is het soms een optie als je telefonisch niet gehoord wordt, maar dat zou niet moeten hoeven. Wat betreft de telefonische helpdesk, er is een soort voorwacht die niet voor rede vatbaar is en een soort achterwacht die wel degelijk dingen voor je regelt. Kortom, gedoe maar ik ga het wel oppakken. Nu nog een goed moment vinden. Jammer