Vraag

Contract

• 13 oktober 2014
  • 7 reacties
  • 552 keer bekeken

• Deelnemer
  • 5 reacties
Geachte medewerkers of mede forum gebruikers.

Zit ik echt vast aan een contract, heb nog geen 2wk KPN ( tv en internet ) en het hangt me nu al als een donderwolk boven mijn hoofd.

Al die goede berichten die ik vernam, niet in mijn huis al die positiviteit !

7 reacties

Nee u zit niet vast aan kpn hooguit als starter zodra ze de prijzen (elke jaar( en zodra ze dat doen kunt u kosteloss overstappen daarnaast is kpn verplicht gezien ieder contract minimaal 50% van u internetsnelheid garanderen met glasvezel is dit maximaal 50MB playstation is accuraat en laat daadwerkelijk zien wat u download , netflix bijvoorbeeld is hooguit 700 mb per film ondanks kpn u mag niet downloaden bij derden kpn maakt gebruik van vpn en geen vaste locatie van de server om een stabiele netwerk te creeeren u kunt ook duidelijk zien met spoelen van programma's dat dit niet vlekkeloos gaat en dat de server tijd nodig heeft met laden terwijll dit niet nodig is en of moet zijn , toch vind ik dat bij een andere provider het niet anders zult zijn en wij allen ondanks onbeperkt internet is het niet mobiel en of thuis toch nog aan een datalimit zitten wij ondervinden dit vooral dat zodra je een nieuwe instalatie hebt van een provider dat dit razendsnel is en iedereen erover spreekt het is goed en perfect terwijl na een paar dagen je al daadwerkelijk merkt shit wat is het traag is het mijn computer moet ik een nieuwe bla bla als wij dan opnieuw windows erop zetten gaat alles t=reetesnel dit geld voor een mobiel en ook voor de pc ook is het zo gelegen god wat heb ik toch donker beeld als anders wel scherp gaat hd en 4k door elkaar ???? ik heb een hd tv en jah er speelt ook 4k op is dit wel god wat doen mijn ogen pijn mischien een bril…….of tocht niet , nu weten wij dus hoe het echt zit maar een collega van kpn zal hoogwaarschijnlijk je tevreden houden met een buffer extra data zodat u weer plezier hebt oplossen kan nog niet want de economie moet draaiende gehouden worden. 

zodra er doorgemeten word is dat niet het daadwerkelijke verbinding met de buitenwereld maar een vergelijkbare lan

Reputatie 7
Badge +15

@Ross je reageert op een topicvan 6 jaar geleden!!!

Hoi Joep ! u bevesigd wat ik aangeef , toch vreemd dat u dit niet leesde daarnaast praat ik over bekabeld intranet dat klopt proficiat .

een topic van 6 jaar staat bovenaan in google dit maakt duidelijk dat er nog niks is veranderd in 6 jaar ';)

zo nu en dan is het logica vergezocht en zoekt men problemen in plaats van oplossingen

Daarnaast probeer ik in babytaal dit te vertellen mar toch WILT men dit niet begrijpen , versterkers is vergrijzing.

inzake glasvezel zodra een kabel doormidden word geknipt en er iets tussen word gezet dan is er sprake van weerstand om bij de les te blijven.

Maar wat wil je nu vertellen eigenlijk, ik ervaar aldie zaken niet die jij benoemd, alleen de bril, tja daar moet ik aan geloven.

voor tekstverwerken heeft u aan standaard internet genoeg .

voor de professionele gebruiker die gebruik maken van snelheden zoals servers zijn wij afhankelijk van een stabiele netwerk zonder dalingen in het netwerk glasvezel was er al 6 jaar geleden dit terwege ,

er is op dit moment geen sprake van stabiel internet dat bedoel ik u te zeggen.

Reputatie 7
Badge +15

Dan heeft u nog geluk dat u in Nederland woont. We hebben immers één van de beste netwerken ter wereld.  

En glasvezel 6 jaar geleden, wij hebben het hier al wat jaartjes langer.

En met een tragere snelheid kun je ook als grootverbruiker uit de voeten, duurt wat langer, en zakelijk gebruiken, neem een zakelijk abonnement dan heb je meer zekerheid.

Reageer