Creditering insteekkaarten.

Eind mei kocht ik bij de Mediamarkt twee insteekkaarten voor mijn LCD-teevee's, de volgende dag direct de KPN gebeld om mijn abonnement af te sluiten en aan te geven dat er bij één van de insteekkaarten géén voucher bijgevoegd was. De andere wel en deze code heb ik dan ook doorgegeven aan de medewerker.

De reguliere weg is dat ik bij de 2de of 3de rekening het bedrag van de insteekkaarten gecrediteerd krijg: een niet lullig bedrag van twee keer € 69,- (ofwel € 138,-; bijna mijn abonnement voor een heel jaar!)

Daar ik met de laatste 3de factuur geen creditering zag ben ik gaan bellen met de helpdesk waar ik tot overmaat van ramp belachelijk te woord werd gestaan door dhr. Simons. Ik ben een klant met een vraag en het is zijn werk om me verder te helpen met een antwoord, afgezien of hij een antwoord kan geven waarmee ik tevreden kan zijn is het niet aan hem om een grote mond op te zetten.

Uiteindelijk de telefoon maar opgehangen en weer gebeld in de hoop een vriendelijkere helpdesk-medewerker aan de lijn te krijgen; gelukkig lukte dat, helaas bleek echter al gauw dat volgens het systeem ik geen crediteringen zou krijgen, ik zou echter wel terug gebeld worden, maar helaas zijn we nu bijna een week verder en uiteraard, geen reactie van KPN.

Het zou echter fijn zijn dat ik niet steeds van het kastje naar de muur gestuurd wordt; mijn enige verzoek is dat het opgelost wordt. Ik stel geen data of verder eisen, maar ik wil wel met normaal fatsoen een antwoord horen, zeker voor €0,10 p/min.

Als ik dit had geweten had ik mijn Digitenne abonnement wel bij de KPN winkel gehaald, maar daar ik de buurman ben van de Mediamarkt heb ik 'm daar gekocht. Hoe dan ook, dit systeem werkt voor mij niet en ik hoop dat het alsnog opgelost zal worden.

6 reacties

Reputatie 4
Badge +9
Beste Rik-220TC, 

Spijtig te lezen dat de creditering niet vlekkeloos verloopt. Werd er nog een termijn aangegeven waarbinnen u teruggebeld zou worden? U kunt ons tegenwoordig overigens 24 uur per dag en 7 dagen per week gratis bellen. Voor Digitenne is het nummer: 0800-0412. 

Met vriendelijke groet, 

Boudewijn. 

Ik zou gisteren terug gebeld worden.

Reputatie 4
Badge +9
Rik-220TC, 

In dat geval kun je het beste even op het genoemde gratis nummer informeren naar de status. Mocht je tegen bijzonderheden aanlopen, dan hoor ik het graag!

Met vriendelijke groet, 

Boudewijn. 

Redelijkerwijs lijkt het mij zo te werken dat als ik tot vier keer toe van het kastje naar de muur gestuurd wordt om vervolgens zonder antwoord afgescheept lijk te worden met een "we bellen u woensdag terug"  dat ik dan mag verwachten dat ik ook daadwerkelijk, al dan niet te laat, terug gebeld wordt.

Reputatie 4
Badge +9
Beste Rik-220TC, 

Zou je mij in een privé bericht je postcode, huisnummer, naam contractant en telefoonnummer waarop je bereikbaar bent willen sturen? Ik pak het dan op. 

Met vriendelijke groet, 

Boudewijn. 

Inmiddels bijna 2 weken verder na mijn PB'tje en nog geen antwoord gehad.

Ook niet telefonisch. Ronduit teleurstellend.

Reageer