Dagelijks meerdere malen spontaan herstarten van de KPN iTV-ontvanger

• 16 november 2011
  • 4 reacties
  • 8916 keer bekeken

Sinds een paar weken start onze KPN-TV-ontvanger met HD overdag spontaan opnieuw op. Hierdoor missen we een kwartier televisie (meestal natuurlijk bij de ontknoping van een tv-programma) en bij opnames wordt de opname onderbroken.

Gisteren en vandaag stond de tv-ontvanger ook plotseling helemaal geblokkeerd. De tv reageerde wel op de afstandsbediening, maar de ontvanger niet. Alleen door de stekker eruit te halen, kon dit 2e probleem opgelost worden.

Er zijn in beide gevallen geen stroomstoringen geweest en ook het internet blijft gewoon werken. Wie heeft dit probleem ook gehad en wat zou de oorzaak en de oplossing hiervan kunnen zijn?

4 reacties

Reputatie 4
Badge +1
Ik denk dat je tuner toe is aan vervanging.

Reputatie 3
Badge
idd, gewoon even bellen met klantenservice, en aangeven dat de huidige tuner niet meer naar behoren werkt.

De klantenservice medewerker stuurt een vervangende tuner op.

Klantenservice is te bereiken via het nummer 0900-0244

Reputatie 3
Badge +5
Beste meershoekc,

Heeft 1 van de antwoorden u geholpen bij het oplossen van uw ITV probleem?

Met vriendelijke groet,

Daan Popken

Badge
Sinds gisteren heb ik ook last van dit fenomeen. Nog niet een paar keer per dag maar toch. Bijzonder irritant moet ik zeggen. Na haperende HD - opnames. Het niet werken van series opnemen. Wederom een onderdeel wat niet vlekkeloos werkt. Oh ja ik heb een vrij nieuwe TV - ontvanger. Blijft mooi spul hè.

Reageer