Beantwoord

Dagelijks resetten tv ontvangen en Xperia

• 10 april 2018
  • 4 reacties
  • 96 keer bekeken

Er gaat sinds 1,5 week geen dag voorbij of ik moet beginnen met de tv ontvanger en de Xperia box resetten. De ontvanger reageert ook steeds langzamer op de afstandsbediening. Daarnaast duurt het ook steeds langer voordat de interactieve diensten weer beschikbaar zijn na de reset. Ik begin er een beetje de balen van te krijgen. Heeft iemand een goede tip of moet ik gewoon naar een andere provider overstappen....
icon

Beste antwoord door joss1965 12 april 2018, 07:40

De tip is dan om de Motorola te vervangen door gebruik te maken van de link. Dan heb je binnen een paar dagen een nieuw type ontvanger (Arris of Arcadyan), waarmee je problemen waarschijnlijk een stuk minder zijn.
Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +10
Welke tv ontvanger heb je? Als het nog een Motorola is, dan kun je die via deze link https://www.kpn.com/televisie/extra-diensten/netflix-kijken-via-interactieve-tv.htm (knop Check je apparatuur) omruilen voor een tv ontvanger die veel beter is.
Als je geen Motorola hebt: welke Experia heb je en hoe is die verbonden met de tv ontvanger?
Dank voor de reactie. Het is inderdaad een Motorola ontvanger. De Experia (V8) is via vaste verbinding verbonden.
Reputatie 7
Badge +10
De tip is dan om de Motorola te vervangen door gebruik te maken van de link. Dan heb je binnen een paar dagen een nieuw type ontvanger (Arris of Arcadyan), waarmee je problemen waarschijnlijk een stuk minder zijn.
Reputatie 7
Badge +27
Welkom, Bronner! Is het gelukt om via de link de ontvanger om te ruilen?

Reageer