Beantwoord

De ene foutmelding na de andere bij iTV

  • 18 June 2021
  • 2 reacties
  • 38 keer bekeken

Het is een grof schandaal dat wij sinds we naar kpn zijn overgestapt zoveel problemen hebben. Het beeld blijft hangen, we zijn nu al 2 uur aan het wachten dat er iets gebeurd maar wil de software niet downloaden code DBL-307. We hebben alle stappen al ondernomen maar dit is niet grappig meer. Omdat dit probleem al vanaf december speelt wil ik ook mijn geld terug voor de dagen dat wij geen gebruik hebben kunnen maken van de tv. De service bij jullie is ook al zo slecht want iedereen heeft het zelfde verhaaltje maar een probleem oplossen dat kan schijnbaar niet meer.

icon

Beste antwoord door Ytsma 21 June 2021, 18:55

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Reputatie 7
Badge +19

Hi @Ytsma, zacht gezegd wat rot dat je zoveel problemen hebt. Zeker als het al zo lang speelt, goed dat je het aankaart.

Ik help je graag verder om het op te lossen. Om dit te kunnen doen heb ik wel meer informatie nodig. De foutcode 307 die je te zien krijgt geeft aan dat de tv-ontvanger de software niet kan ophalen, en kan verschillende oorzaken hebben. Hoe is jouw tv-ontvanger verbonden met de Experia Box? Heb je één of meerdere tv-ontvangers in huis? Hoe gaat het met de internetverbinding? En vul je ook je gegevens in je forumprofiel in? Dan kan ik de verbinding voor je nakijken.

Het probleem is opgelost de modem was stuk.