Beantwoord

​​​​​​​De foutcode ‘verbinding met zender verbroken stb-nmc-400’ voor 1 zender no.86 wildearth

  • 24 September 2021
  • 3 reacties
  • 153 keer bekeken

Krijg foutcode bij deze zender no.86 als ik naar andere zenders ga geen enkel probleem. Ook niet als ik via mijn laptop kijk maar op beide tv’s zelfde probleem. Alle stappen al doorlopen maar probleem blijft bestaan.

icon

Beste antwoord door Lisa 26 September 2021, 14:41

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Heb zelfde probleem en alleen op 1 zender!  Zelfde foutcode en alle beschreven stappen doorlopen. Betreft zender no. 86. Wildearth. Alle andere werken normaal. Heeft niets te maken met kabel en of aansluitingen.

*Admin: samengevoegd met eigen topic

Reputatie 7
Badge +17

Hallo @Wil1305. Welkom terug hier. Sinds wanneer krijg je die foutcode steeds te zien? Kun je weer verder kijken als je de tv-ontvanger even stroomloos maakt of opnieuw opstart? Of blijft de foutcode in beeld staan of terugkomen?

Wat heb je al geprobeerd om dit opgelost te krijgen? En hoe is je tv-ontvanger aangesloten op het modem, direct bekabeld of via een switch/versterker/DVS?   

Alles ontkoppeld , reset en weer aangezet. Tevens software TV opnieuw geinstalleerd. Probleem is er niet meer