Beantwoord

De Geniale Vriendin terugkijken

  • 24 March 2019
  • 5 reacties
  • 272 keer bekeken

Ik kan op mijn TV dit programma wel in de programmagids terugvinden, maar mag het daar NIET alsnog kijken. Dit lukt WEL op de iPad met de app NPOStart, en op de MacBook Pro laptop via de site npostart.nl . Beide laatste zonder betalen of inloggen.
Waarom laat KPN dit niet toe als er via andere schermen wel gewoon gebruik van gemaakt mag worden? Ik ben heel benieuwd! Jan.
icon

Beste antwoord door wjb 24 March 2019, 18:15

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Reputatie 7
KPN heeft waarschijnlijk de rechten niet verkregen voor het laten terugkijken van afleveringen uit die serie.
Reputatie 7
Badge +30
Ha @Jan en Ellis, welkom! Het klopt wat @wjb zegt, we mogen dit niet, omdat NPO NPO start wil promoten vermoedelijk. Wat vind je van de serie? Ik overweeg om er een abonnement op NPO start voor te nemen, ik zag pas bij de vijfde aflevering dat het er op was 😞
Reputatie 7
Ik vind dit een uitermate zorgelijke ontwikkeling die zorgt voor een versnippering van het aanbod met uiteindelijk hogere kosten voor de consument.
Ik weiger om een abonnement op NPO Start te nemen en nog eens €2,95 per maand te moeten betalen, er zijn echt grenzen.
Dan maar geen geniale vriendin, pakken we gewoon een filmpje extra via Netflix.
Geniale vriendinnen zijn niet per se ideale vriendinnen 😉. Ik vind de serie prachtig, zelfde sfeer als La Meglio Gioventu.
Reputatie 7
Badge +30
Haha dat klopt! Ik heb inmiddels drie van de vier boeken gelezen, die vond ik zo mooi!