Sticky Vraag

De iTV app van KPN met Chromecast ondersteuning

Toon eerste bericht

1510 reacties

Ja de nieuwe update werkt, ik heb t net even geprobeerd. @erwin het is niet alleen communicatie. Als je product ontwikkeling conform Agile is, dan moet je als KPN of als toeleverancier van KPN hiervan leren. Chromecast is voor mij als klant een fijne functie om te hebben. Het feit dat op deze itv app nu al diverse malen afgelopen jaren de chromecast functie niet werkt vind ik kwalijk.

Reputatie 7
Badge +20

@Dennis Schreve : Werkt het bij jou ook weer?

Hoi @Erwin_, je kunt (als je wil) een ‘uitgelicht’ berichtje maken, het werkt namelijk weer. 😉👍🏼

Reputatie 7
Badge +20

Een collega had vandaag een update en volgens hem werkt het casten nu weer. Is dat ook jullie ervaring? Kunnen jullie kijken of de app ge-update kan worden?

Het werkt weer! 😉

Reputatie 7
Badge +9

Een collega had vandaag een update en volgens hem werkt het casten nu weer. Is dat ook jullie ervaring? Kunnen jullie kijken of de app ge-update kan worden?

Het werkt weer! 😉

Hier (nog) niet…..

*correctie, update binnen gehaald en het werkt 👍

Reputatie 7

Verwijderen van opnamen ook weer mogelijk met Apple?

Reputatie 7

Op een iPad? ... Vast niet.

Reputatie 7
Badge +20

Bedoel je dan de iPhone of de iPad @PeterG

Reputatie 7
Badge +20

Ik zal straks eens kijken @wjb

Reputatie 7
Badge +20

Het werkt weer! 😉

Hier (nog) niet…..

@Anneke-Anna komt vast door die plaatjes achter het woordje “Home.” 😂

Reputatie 7
Badge +9

Het werkt weer! 😉

Hier (nog) niet…..

@Anneke-Anna komt vast door die plaatjes achter het woordje “Home.” 😂

Nietus 😎😉

Idd na de update werkt het weer 👍

Reputatie 7
Badge +20

TotaalTV loopt weer achter de feiten aan, ik heb al doorgegeven dat het weer werkt. 😉

Reputatie 2

app even verwijderen en opnieuw installeren als je de update nog niet gehad heb.

Reputatie 7
Badge +20

Valt me nu op dat ie zich niet automatisch aan het begin naar het programma gaat waarvoor je kiest, en je kunt ook niet voorruit spoelen. (7 min.)Verder als je naar live tv gaat, valt me op dat je niet naar het begin van het programma kan gaan die live bezig is. 

Reputatie 7

@Dennis Schreve 

Hoi, Dennis!

Aangezien de apps voor verschillende devices en iOS of Android verschillend zijn is het hierbij wel handig te melden welk device en Apple of Android….
Bij jou neem ik aan dat je via je iPad tablet bedoelt.

Valt me nu op dat ie zich niet automatisch aan het begin naar het programma gaat waarvoor je kiest, en je kunt ook niet voorruit spoelen. (7 min.)Verder als je naar live tv gaat, valt me op dat je niet naar het begin van het programma kan gaan die live bezig is. 

Reputatie 7

Valt me nu op dat ie zich niet automatisch aan het begin naar het programma gaat waarvoor je kiest, en je kunt ook niet voorruit spoelen. (7 min.)

Dat de eerste vijf minuten standaard geskipt worden vind ik alleen maar prettig.

Op mijn Android tablet kan ik ook gewoon vooruit spoelen.

Verder als je naar live tv gaat, valt me op dat je niet naar het begin van het programma kan gaan die live bezig is. 

Een live programma kan ik op mijn Android tablet gewoon naar het begin spoelen.

Klopt het dat op jouw iPad de scrollbar niet getoond wordt want dat is een bekende bug.

Reputatie 7
Badge +20

Ik zal straks eens kijken @wjb

@wjb en @PeterG, ietsjes laat, maar beter laat dan nooit, ik heb het even getest. Maar de opnames zijn nog niet te verwijderen. (IPadOS 14.1)

Reputatie 7
Badge +20

@Dennis Schreve

Hoi, Dennis!

Aangezien de apps voor verschillende devices en iOS of Android verschillend zijn is het hierbij wel handig te melden welk device en Apple of Android….
Bij jou neem ik aan dat je via je iPad tablet bedoelt.

Ik heb me handtekening aangepast @PeterG, dan hoef ik niet steeds te vertellen welke devices ik heb. :wink:

Reputatie 2

Wanneer gast de app komen voor android tv, is nu nog niet beschikbaar in play store voor uw type tv word er gezegd….??

Philips 55PUS8503/12

Reputatie 7

Er zijn naar mijn weten nog geen plannen voor het ontwikkelen van een app voor Android TV.

Reputatie 2

Er zijn naar mijn weten nog geen plannen voor het ontwikkelen van een app voor Android TV.

Dat is erg jammer, zeker in deze tijd van haperende ontvangers….is een medium als android tv een beter alternatief, de itv app voor apple tv is waarschijnlijk hetzelfde lot beschoren( gelezen in ander forum), jammer….zeer degelijke apparaatjes die veel in hun mars hebben.

Reputatie 3

Dat is erg jammer, zeker in deze tijd van haperende ontvangers….is een medium als android tv een beter alternatief, de itv app voor apple tv is waarschijnlijk hetzelfde lot beschoren( gelezen in ander forum), jammer….zeer degelijke apparaatjes die veel in hun mars hebben.

zeer jammer idd dat KPN dit allemaal niet op lijkt te pakken. als ook een app voor op android gebaseerde TV;s als Philips en Sony.

Reputatie 3
Badge +1

Hoe verwijder ik in de ITV app opnames? Sinds deze zijn verplaatst van “Opnames” naar “Opgeslagen” heb ik geen idee meer hoe het verwijderen werkt.

Daarnaast is het leuk om al die plaatjes bij de opnames te zien, maar ik vond de oude weergave véél overzichtelijker om doorheen te scrollen. Ook mis ik het overzicht welke opnames al zijn bekeken en welke niet.

Iemand?

Reputatie 7

Hoe verwijder ik in de ITV app opnames? Sinds deze zijn verplaatst van “Opnames” naar “Opgeslagen” heb ik geen idee meer hoe het verwijderen werkt.

Op een tablet lukt dat helaas niet meer. Op een telefoon kan je nog wel een opname naar links swipen om de knop "Verwijderen" zichtbaar te maken.

KPN heeft aangegeven met een fix te zullen komen.

Reputatie 3
Badge +1

Op een tablet lukt dat helaas niet meer. Op een telefoon kan je nog wel een opname naar links swipen om de knop "Verwijderen" zichtbaar te maken.

KPN heeft aangegeven met een fix te zullen komen.

Duidelijk, dan is het wellicht voor KPN een idee om de beginpost van deze thread aan te passen, want volgens die toelichting staan in de nieuwe ITV app de opnamens nog gewoon in het ‘opname’ menu. 

Reageer