Vraag

De iTV app van KPN met Chromecast ondersteuning


Reputatie 7
Badge +25

Dit is een ouder artikel. Lees het artikel over de KPN TV app in onze Kennisbank voor de nieuwste informatie.

Het is dan eindelijk zover: de nieuwe iTV app is nu te downloaden voor je smartphone en tablet. We hebben al vaak de wens gehoord om te kunnen casten via de iTV app. Die wens is nu eindelijk in vervulling gegaan. Ook is het sinds kort mogelijk om in de gehele EU de iTV app te gebruiken (handig voor op vakantie!) dus de Chromecast ondersteuning komt als geroepen. In dit topic vertel ik je meer over de geheel nieuwe app.
 

85cacc05-4cf8-4f48-9367-db5e365e0825.png

 

Wat is er nieuw?


De Interactieve TV app is helemaal vernieuwd en verbeterd. De app ziet er anders uit en we hebben mooie nieuwe functies toegevoegd. Je kon altijd al TV kijken, de TV Gids gebruiken en opnames inplannen en bekijken in de app. Nu kun je ook:

  • Programma’s 7 dagen terug bekijken vanuit de TV Gids
  • Begin Gemist (per 20-2-2019)
  • Live pauzeren (per 20-2-2019)
  • De app gebruiken om TV of video’s te kijken op je grote scherm door Chromecast ondersteuning
  • Tv kijken in de hele EU (let op: per 1-1-2021 is het Verenigd Koninkrijk geen onderdeel meer van de EU, je kunt daar dan ook geen programma's bekijken. Wel heb je toegang tot de gids)

 

Inloggen en Verbinding

Waar vind ik de nieuwe iTV app?
- Download de app voor iPhone of iPad
- Download de app voor Android Phone of Tablet

Hoe kan ik inloggen in de app?
In de iTV app kun je inloggen met een abonnementsnummer en pincode. Met deze nummers heb je ook Interactieve TV op de tv-ontvanger geactiveerd. Het abonnementsnummer bestaat uit 14 cijfers en de pincode uit 4 cijfers.
Je kunt ook inloggen met het KPN ID waaraan je internet + interactieve tv abonnement gekoppeld is.

Nieuw per 29-05-2019 in iOS:
Bij het inloggen in de iTV app heb je voortaan de keuze of je (afhankelijk van het gebruikte toestel) wilt inloggen met Touch ID of met gezichtsherkenning (Face ID). De voorkeur is aan te passen in de instellingen binnen ‘Profiel’.

Waar kan ik mijn abonnementsnummer of pincode terugvinden?
Nadat je Interactieve TV hebt besteld, heb je een brief of e-mail ontvangen waarin het abonnementsnummer en pincode vermeld staan. Met deze nummers heb je ook Interactieve TV op de tv-ontvanger geactiveerd. Het abonnementsnummer bestaat uit 14 cijfers en de pincode uit 4 cijfers. Met deze nummers kun je inloggen. Kun je je abonnementsgegevens niet meer terugvinden? Klik dan op 'Inloggegevens vergeten' op de inlogpagina of kijk hier: Abonnementsnummer en pincode opvragen

Waarom zie ik een foutmelding bij het inloggen?
Er kunnen verschillende redenen zijn waarom het inloggen niet lukt. Bij de meeste foutmeldingen wordt ook een foutcode vermeld. Je zou de volgende foutcodes kunnen zien:

  • 403-3161: Je hebt meer dan vijf foutieve inlogpogingen gedaan. Je account is dan voor 24 uur geblokkeerd.
  • 403-3162: De ingevoerde inloggegevens zijn onjuist. Controleer of je de juiste inloggegevens gebruikt.

 

Chromecast

In de nieuwe iTV app is nu ook de Chromecast functionaliteit ingebouwd. Zorg er voor dat het apparaat waarmee je wilt casten is verbonden met hetzelfde netwerk als de Chromecast. Wanneer de Chromecast en het apparaat waarmee je de iTV app geopend hebt, verbonden is met hetzelfde netwerk, verschijnt er automatisch een Chromecast icoon (rechtsboven) in beeld. Door op dit icoon te klikken kun je verbinding maken met de Chromecast.

 

De verbinding met de Chromecast is niet stabiel
Om te zorgen dat het casten van een programma naar je tv soepel en stabiel verloopt, raden we je aan om een internetverbinding te gebruiken met een snelheid van tenminste 20 mbit/s. Houd er wel rekening mee dat de internetsnelheid omlaag gaat als je je verder van het modem bevindt.

 

TV Gids en 7 dagen terugkijken

Hoe kan ik een programma terugkijken?
Het is nu ook mogelijk om programma’s tot 7 dagen terug te kijken via de Gids. Je kunt een programma terugkijken als deze meer dan 15 minuten geleden is afgelopen. Programma’s die je terug kunt kijken zijn in de Gids te herkennen aan de tekst “Kijk terug”.

Waarom kan ik bij sommige programma’s niet doorspoelen?
Voor sommige zenders is het doorspoelen van uitzendingen geblokkeerd. We mogen de doorspoelfunctie in verband met rechten niet gratis aanbieden. Wanneer je niet kunt doorspelen, wordt dit aangegeven met de melding: “Vooruitspoelen voor deze zender niet toegestaan”.

Waarom begint het programma niet meteen?
Het opnemen van een programma begint 5 minuten eerder dan de starttijd. Dit is om er voor te zorgen dat je niet het begin mist als het programma iets eerder start dan gepland. Hierdoor kan het gebeuren dat je soms nog een stukje van het programma ervoor ziet, of dat je reclames kijkt. Daarom kun je bij elk programma altijd de eerste 7 minuten doorspoelen.

Kan ik mijn persoonlijke zenderlijst ook in de Interactieve TV app zien?
Nee, het is nog niet mogelijk om de persoonlijke zenderlijst van de tv-ontvanger te bekijken in de Interactieve TV app. Het is wel mogelijk om favoriete kanalen in te stellen in de Interactieve TV app.

 

Films & Series kijken in On Demand

Wat is On Demand?
On Demand wil zeggen dat je de video kunt bekijken wanneer je maar wilt. Dit in tegenstelling tot Live televisie, waarbij programma’s op een vast tijdstip worden uitgezonden.

Hoe kan ik een film of serie vinden in On Demand?
Op de startpagina van de Interactieve TV app en website staan een aantal suggesties van films en series die je kunt kijken. Daarnaast kun je een film of serie zoeken door op het zoeken icoon te klikken in de navigatiebalk onderin. Vooral als je het Pluspakket hebt, is er een rijk aanbod aan gratis films en series om te bekijken.

Alle films en series van het Basis- en Pluspakket zijn nu terug te vinden in de iTV app. Op de Films-pagina vind je meteen een overzicht van de nieuwste films. Pas de sorteervolgorde aan om bijvoorbeeld de best beoordeelde films te zien. Of gebruik de genre-knop om films te vinden in de categorie Uitgelicht, of om je favoriete genre te kiezen.

Het aanbod op de Series-pagina is uitgebreid door alle series uit het Basis- en Pluspakket te tonen. In het overzicht vind je automatisch de nieuwste series eerst. Als je op een serie klikt wordt er vanaf nu een andere pagina getoond: de seriedetailpagina. Hier vind je een algemene beschrijving van de serie en alle afleveringen, gegroepeerd per seizoen.

Kan ik ook video’s huren via de app?
Nee, huren van video’s kan alleen via de tv-ontvanger.

 

6734468b-1f0b-4e4f-acef-3a5e4da247fa.png

 

Veelgestelde vragen (FAQ)


Wat zijn de minimale vereisten om de Interactieve TV app te kunnen gebruiken?
Gebruik je een iPhone of iPad? Dan moet deze minimaal iOS 10.0 gebruiken.
Gebruik je een Android telefoon of tablet? Dan moet deze minimaal Android 5 gebruiken.

Ik zie geen update op de iPhone?
We maken geen onderscheid meer tussen de iPhone en iPad en gaan met één app verder. Heb je een iPhone? Download dan de nieuwe app in de App Store en verwijder de oude app.

Waarom moet ik mijn locatie delen als ik iets wil kijken over 3G/4G?
Sinds 20 maart is het mogelijk om de iTV app te gebruiken in de gehele EU. Om vast te stellen of je in de EU bent, hebben we je locatie nodig. De locatiebepaling is grof en vindt buiten de app om in het besturingssysteem van je apparaat plaats. Je locatie wordt niet onthouden en wordt niet voor andere doeleinden gebruikt.

Hoe verwijder of annuleer ik een opname?
Ga naar 'Mijn Profiel' en kies voor 'Mijn opnames'. Zowel opgenomen als geplande opnames kun je eenvoudig verwijderen door naar links te vegen. Kies voor Verwijderen (bij al opgenomen programma’s) of Annuleren (bij geplande opnames).

Kan ik Live TV pauzeren?
Het is nu ook mogelijk om Live TV te pauzeren door op de pauze-knop te klikken in de iTV app.

Is Begin Gemist ook beschikbaar in de app?
Je kunt een item dat al gestart is, vanaf het begin bekijken door op de ‘Begin gemist’ knop (links van de tijdbalk) te klikken in de player. Het item wordt dan opnieuw gestart. Door op de “LIVE” knop (rechts van de tijdbalk) te klikken ga je terug naar het live-moment.

Waarom kan ik sommige zenders wel op mijn tv bekijken, maar niet op de Interactieve TV app?
Er kunnen twee redenen zijn waarom een zender wel op je tv te bekijken is, maar niet op de Interactieve TV app. Sommige zenders zijn alleen op je tv-ontvanger beschikbaar en kun je nooit in de app bekijken. De zenders worden wel getoond in de app zodat je de mogelijkheid hebt om een opname in te plannen. Dit is aangegeven met de tekst “Deze zender kun je alleen bekijken op de tv-ontvanger”.

Het kan ook zo zijn dat we nog niet de rechten hebben om de zender onderweg beschikbaar te maken. In dit geval kun je de zender alleen thuis bekijken. Dit is aangegeven met de tekst “Deze zender is alleen thuis beschikbaar”.

In beide gevallen geven we in de app aan dat je de zender niet kunt bekijken door een grijs afspeelicoon met een streep erdoorheen.

Hier vind je een compleet zenderoverzicht: Zenderoverzicht tv en/of radio van KPN

Kan ik ondertiteling voor Nederlandstalige zenders aanzetten?
Ja dat kan. Net zoals je ondertiteling op tv kunt aanzetten met behulp van teletekstpagina 888, kun je dat ook met de Interactieve TV app. Dit kun je aanzetten in de Instellingen. Ga hiervoor naar de Profiel-pagina (via de navigatiebalk) en kies voor Instellingen. Hier kun je de ondertiteling inschakelen. Of er ondertiteling beschikbaar is, is afhankelijk van het programma. Niet alle programma's sturen standaard ondertiteling mee.

Zijn de zenders met gesproken ondertiteling (GOS) ook beschikbaar?
Ja. De zenders met gesproken ondertiteling (GOS) staan achteraan in de zenderlijst en zijn te herkennen aan het tekstballonnetje bij het zenderlogo.

Hoe maak ik een zenderlijst?
Op de pagina’s Nu op TV en de TV gids kun je kanalen filteren. Door op ‘Alle zenders’ te klikken komt er een menu beschikbaar met de volgende opties:
- Alle zenders: deze is standaard geselecteerd
- Buitenshuis beschikbaar: met deze filter worden alleen de zenders getoond die je buitenshuis kunt afspelen
- Favorieten: favoriete zenders

Favoriete zenders kunnen worden aangemaakt door op het hart-icoon te klikken. Het verwijderen van de favoriete zenders kan door nogmaals op dit icoon te klikken. Het gekozen filter wordt toegepast op de volgende plekken:
- TV Gids
- Nu op TV
- Mini TV Gids
Als er een filter actief is kun je dat eenvoudig zien aan de blauwe kleur van het filter.


Veel informatie natuurlijk dus mijn advies is om er gewoonweg mee aan de slag te gaan. Ik ben heel benieuwd wat jullie ervan vinden dus laat het vooral weten in een bericht hieronder. Als je vragen hebt over de nieuwe iTV app dan horen we dat graag! 🙂

 

Laatste update: februari 2021


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1524 reacties

Reputatie 7

Tijd voor een nieuwe update!


Ik hoop dat in de volgende versie eindelijk eens aandacht besteed wordt aan het eerste punt van de "Verbeterpunten iTV app". Als glasvezelabonnee wordt je er echt niet vrolijk van dat het nog steeds niet mogelijk is om HD-"Glas" opnames terug te kunnen kijken via de app.
Ik hoop dat in de volgende versie eindelijk eens aandacht besteed wordt aan het eerste punt van de "Verbeterpunten iTV app". Als glasvezelabonnee wordt je er echt niet vrolijk van dat het nog steeds niet mogelijk is om HD-"Glas" opnames terug te kunnen kijken via de app.
Herhaling is de kracht van reclame, blijkbaar. Vandaar: als DSL-abonnee wordt je er echt niet vrolijk van dat het nog steeds niet mogelijk is om HD-Glas zenders te kunnen kijken, laat staan opnames terug te kunnen kijken, al dan niet via de app. Zij betalen immers net zoveel voor hun abo als zij die glasvezel hebben.
Reputatie 7
Badge +22
Vandaar: als DSL-abonnee wordt je er echt niet vrolijk van dat het nog steeds niet mogelijk is om HD-Glas zenders te kunnen kijken, laat staan opnames terug te kunnen kijken, al dan niet via de app. Zij betalen immers net zoveel voor hun abo als zij die glasvezel hebben.
Daar ben ik het helemaal mee eens, ik zou het graag zien dat klanten met genoeg bandbreedte gewoon ook de HD Glaszenders kunnen kijken. Gewoon 1 lijn trekken, maar daar is KPN nog niet zo goed in! 😞
Reputatie 7
Herhaling is de kracht van reclame, blijkbaar. Vandaar: als DSL-abonnee wordt je er echt niet vrolijk van dat het nog steeds niet mogelijk is om HD-Glas zenders te kunnen kijken, laat staan opnames terug te kunnen kijken, al dan niet via de app. Zij betalen immers net zoveel voor hun abo als zij die glasvezel hebben.
Helemaal eens, sterker nog ... HD-"Glas" zou de standaard moeten zijn.
Ik zal het woordje "Glas" ook altijd tussen aanhalingstekens blijven schrijven immers ook ik vind dat de VDSL abonnee deze zenders zou moeten kunnen bekijken.
Reputatie 7
Badge +22

Herhaling is de kracht van reclame, blijkbaar. Vandaar: als DSL-abonnee wordt je er echt niet vrolijk van dat het nog steeds niet mogelijk is om HD-Glas zenders te kunnen kijken, laat staan opnames terug te kunnen kijken, al dan niet via de app. Zij betalen immers net zoveel voor hun abo als zij die glasvezel hebben.Helemaal eens, sterker nog ... HD-"Glas" zou de standaard moeten zijn.
Ik zal het woordje "Glas" ook altijd tussen aanhalingstekens blijven schrijven immers ook ik vind dat de VDSL abonnee deze zenders zou moeten kunnen bekijken.

Ik vraag me überhaupt af of er nog naar ons wordt geluisterd, want KPN blijft de glasvezellijn met koper maar apart gescheiden houden, terwijl ik nota bene 4K heb. Dan zal je verwachten dat ik die zenders gewoon moet krijgen. Want 1 4K zender vraagt al 25 Mbit/s. En een glasvezelzender vraagt 12,5 Mbit/s. Kom op KPN trek dit gelijk! 😔
Reputatie 7
...KPN blijft de glasvezellijn met koper maar apart gescheiden houden, terwijl ik nota bene 4K heb. Dan zal je verwachten dat ik die zenders gewoon moet krijgen. Want 1 4K zender vraagt al 25 Mbit/s. En een glasvezelzender vraagt 12,5 Mbit/s.
De uitdaging zit ook niet in het lijntje tussen jouw woning en de straatkast of wijkcentrale, maar in de verbinding tussen straatkast of wijkcentrale en de centrale infrastructuur.
En in het artikeltje over 10 Gb/s PON glasvezel wordt ff gemeld (was eigenlijk al wel bekend) dat verglazing van wijkkasten dit jaar wordt afgerond; kortom als je nog niet op de planning stond kom je er vast ook niet meer op.
Verder verw8 ik dat de uitbreiding van het aantal glasvezelaansluitingen vooral plaats zal vinden in de stedelijke gebieden waar een deel van de wijken al glasvezel heeft en nu de rest ook wordt aangesloten. Al die klanten zullen de "Glas"-zenders wel gaan krijgen en verder zal er op dat gebied wel niet zoveel veranderen. Kortom: de DSL-klanten betalen lekker mee aan de glasvezel-"innovaties", maar mogen er niet van meeprofiteren. 't Is niet anders.
Ik vind het toch raar. Ik kan vanaf mijn mobiel de chromecast aansturen, maar ik kan niet via de app en Google Home dezelfde functionaliteit krijgen. Via Google Home kan ik bijvoorbeeld wel Netflix op mijn chromecast streamen. Je zou toch verwachten dat dit met KPN iTV ook kan

Waarom is dit nog steeds niet beschikbaar?
Reputatie 7
Je zou toch verwachten dat dit met KPN iTV ook kan
Waarom zou je dat verwachten dan?
Reputatie 2
Badge
Hoe komt het dat ik bij de opnames allen een fotootje van jut en jul op de bank zie (zelfde idee als de afbeelding die vroeger op de KPN service wagens stond) . Er is 1 opname waar wel een afbeelding van het op genomen programma staat. Maar de rest dus niet.
Reputatie 4
Badge +1
Ik krijg een update van 6.3 naar 6.3.1 maar ik wacht wel even voordat ik deze ga uitvoeren...
Reputatie 3
Badge
Als ik de app steeds open moet ik tegenwoordig steeds mijn wachtwoord opnieuw invullen? Hoe kan dat?
Iphone SE hier.
Reputatie 1
@freak969 hier ook op de iPad is zeer vervelend
Reputatie 3
Badge
Na laatste update van de app op Android (9.0) kan ik geen iTV meer kijken
Mijn KPN id en mijn Abonneenummer wordt niet meer herkent.
Issue schijnt bekend te zijn, wordt in volgende release gefixed....

..... vorig jaar had ik het euvel ook.... toen duurde het bijna 5 maanden. Hoop echt dat dat niet weer gebeurd
Reputatie 7
Na laatste update van de app op Android (9.0) kan ik geen iTV meer kijken
Mijn KPN id en mijn Abonneenummer wordt niet meer herkent.
Issue schijnt bekend te zijn, wordt in volgende release gefixed....

..... vorig jaar had ik het euvel ook.... toen duurde het bijna 5 maanden. Hoop echt dat dat niet weer gebeurd

Maar de laatste update van de app op Android is van eind december. Kan je dan al sinds eind december geen iTV meer kijken?
Ik heb al enige tijd Android 9 op mijn OnePlus 5T, maar ondervind geen problemen met de app.
Reputatie 3
Badge
Hoi @wjb
ja heb een oneplus 2 op android 9, maar dat is doormiddel van lineasOS, die tel ik niet mee. Die deed het al niet meer sinds de update naar 6.2.3 eind december

Heb ook een oneplus 5 (niet T) op android 9.0. Deze kreeg pas midden feb de update vanuit de app store naar 6.2.3 (waarom weet ik niet, auto update staat altijd aan. Sindsdien dit issue ook op de "5".

Heb dit gemeld aan webcare die hebben er een ticket van gemaakt. Response was dat dit een bekend euvel was en bij de volgende update gefixed zou worden. Meer info krijg ik niet
Reputatie 7
Ook hier versie 6.2.3 dus dat lijkt het issue dus niet te zijn.
Heb je de app al eens verwijderd en opnieuw geïnstalleerd?
Reputatie 3
Badge
Ook hier versie 6.2.3 dus dat lijkt het issue dus niet te zijn.
Heb je de app al eens verwijderd en opnieuw geïnstalleerd?

Jazeker....ook de data “gewist” in het instellingen menu van Android .
maakt helaas allemaal niets uit.

het app team wat KPN er voor heeft ingehuurd is er van op de hoogte is de melding.
volgende update wordt het gefixed....

als dat maar niet te lang duurt. Eerdere fixes duurde vrij lang bij deze app
Reputatie 7
als dat maar niet te lang duurt. Eerdere fixes duurde vrij lang bij deze app
Versie 6.3 had eigenlijk al uitgerold moeten zijn, maar deze is uitgesteld vanwege de enorme problemen die die nieuwe versie op de iPad en iPhone veroorzaakt.
Overigens is het niet kunnen inloggen met KPN ID juist één van de problemen die met versie 6.3 op de iPad/iPhone geïntroduceerd is.
Reputatie 7
Badge +25
Ik krijg een update van 6.3 naar 6.3.1 maar ik wacht wel even voordat ik deze ga uitvoeren...
Ik heb het even voor je nagevraagd maar deze update voor iOS kan je het beste wel doen. Het zou juist stabieler moeten gaan werken daardoor. Ik snap dat je (/jullie) na de afgelopen tijd wat huiverig zijn maar deze update heeft positieve invloed op de backend (achterliggend systeem waar de problemen waren).

Als ik de app steeds open moet ik tegenwoordig steeds mijn wachtwoord opnieuw invullen? Hoe kan dat?
Iphone SE hier.

iPhone X hier, en ik ervaar dat niet. Lijkt mij ook heel irritant. De developers zijn dit wel aan het uitzoeken maar nog geen witte rook. Houd er trouwens wel rekening mee dat zodra je het apparaat verwijdert in 'apparaatbeheer' ( bij instellingen), dat je daarna opnieuw moet inloggen. Vraagje aan degenen die dit ervaren: Je opent de app, logt in. Je sluit de app weer af (omhoog swipen), en start de app daarna gelijk weer op. Moet je dan ook gelijk weer inloggen?

Na laatste update van de app op Android (9.0) kan ik geen iTV meer kijken
Mijn KPN id en mijn Abonneenummer wordt niet meer herkent.
Issue schijnt bekend te zijn, wordt in volgende release gefixed....

..... vorig jaar had ik het euvel ook.... toen duurde het bijna 5 maanden. Hoop echt dat dat niet weer gebeurd

Hmm, toch vreemd hoor. Krijg je een specifieke foutcode erbij? En technisch zit er weinig verschil tussen de OnePlus 5 en 5T. Zelfde chipset etc. Als je (op een pc/laptop) gaat naar interactievetv.nl, daar bij de instellingen kijkt bij 'apparaatbeheer', zie je dan die OnePlus 5 staan? Zo ja, zou je 'm daar eens willen verwijderen, en daarna opnieuw willen in proberen te loggen? Ik ga er even vanuit dat het inloggen wel lukt via de browser.


als dat maar niet te lang duurt. Eerdere fixes duurde vrij lang bij deze appVersie 6.3 had eigenlijk al uitgerold moeten zijn, maar deze is uitgesteld vanwege de enorme problemen die die nieuwe versie op de iPad en iPhone veroorzaakt.
Overigens is het niet kunnen inloggen met KPN ID juist één van de problemen die met versie 6.3 op de iPad/iPhone geïntroduceerd is.

Versie 6.3 voor Android is inderdaad even uitgesteld n.a.v. de problemen die er kwamen na de update voor iOS. 😞 Maar als je op dit moment niet kan inloggen met KPN ID en met abonneenummer, dan moeten we dat wel uitzoeken want dat zou toch wel moeten lukken.
Ik heb (OnePlus 5T, OOS 9.0.4) ook nog de versie van eind december. Die doet 't (ook op m'n werk via Wi-Fi) ogenschijnlijk goed. Ogenschijnlijk omdat ik - of ik nu een programma wil terugkijken of Live wil kijken - eerst een aantal minuten reclame moet aanzien en daar pas ik voor. Als de app dit standaard blijft doen zal ik 'm niet meer gebruiken (deed ik toch al niet vaak, te klein scherm, zeker als je thuis een 55" 4k OLED-scherm gewend bent, wat overigens gauw went).
Reputatie 7
Badge +25
Er zal weer een update komen voor de iTV app op iOS. iOS versie 12.2 zit eraan te komen, en daarvoor is een update van de iTV app (naar 6.3.2) nodig. Als je iOS 12.2 hebt, maar een oudere versie van de iTV app, dan kan het zijn dat je problemen ervaart met de streams (lang laden en uiteindelijk afsluiten van de player).

Hieronder de inhoud van update voor iTV app. Ik zal meer details geven zodra de update er is.

• Ondersteuning iOS 12.2
• Gegroepeerde zoekresultaten voor series in Zoeken
• Filteren op kidscontent in Films en Series
• Aanbevelingen voor Films en Series: “Meer zoals dit”
• Andere kleine verbeteringen

Zoals velen wellicht weten was de update voor Android uitgesteld n.a.v. de storing van een tijdje terug. Er zijn veel verbeteringen doorgevoerd en daarom is het plan om deze update (6.3.0) binnenkort eerst naar een kleine groep klanten uit te rollen. Zodra daar meer informatie over beschikbaar is zal ik het delen.
op al mijn apparaten loopt het geluid niet goed in sync, inclusief chromecast..😥
Reputatie 7
Badge +25
op al mijn apparaten loopt het geluid niet goed in sync, inclusief chromecast..😥
Hoi! Op welk merk + type apparaat/apparaten ervaar je dat? Is dat op WiFi, 4G, of beide? Over het algemeen kijken mensen (denk ik) op WiFi, maar ik ben benieuwd of je dit dan ook op 4G ervaart. Heb je dit ook als je de kwaliteit wat lager zet in de instellingen van de app?

Hier net ook een tijdje de app laten draaien, en heb geen audio/video sync. problemen.

op al mijn apparaten loopt het geluid niet goed in sync, inclusief chromecast..😥Hoi! Op welk merk + type apparaat/apparaten ervaar je dat? Is dat op WiFi, 4G, of beide? Over het algemeen kijken mensen (denk ik) op WiFi, maar ik ben benieuwd of je dit dan ook op 4G ervaart. Heb je dit ook als je de kwaliteit wat lager zet in de instellingen van de app?

Hier net ook een tijdje de app laten draaien, en hebt geen audio/video sync. problemen.

Hoi! Op zowel WiFi als 4g, het probleem komt voor op verschillende apparaten. Samsungs9, ipad, en LG tv/chromecast.
Het geluid heeft een vertraging van ongeveer 1 seconden.