Vraag

De iTV app van KPN met Chromecast ondersteuning


Reputatie 7
Badge +25

Dit is een ouder artikel. Lees het artikel over de KPN TV app in onze Kennisbank voor de nieuwste informatie.

Het is dan eindelijk zover: de nieuwe iTV app is nu te downloaden voor je smartphone en tablet. We hebben al vaak de wens gehoord om te kunnen casten via de iTV app. Die wens is nu eindelijk in vervulling gegaan. Ook is het sinds kort mogelijk om in de gehele EU de iTV app te gebruiken (handig voor op vakantie!) dus de Chromecast ondersteuning komt als geroepen. In dit topic vertel ik je meer over de geheel nieuwe app.
 

85cacc05-4cf8-4f48-9367-db5e365e0825.png

 

Wat is er nieuw?


De Interactieve TV app is helemaal vernieuwd en verbeterd. De app ziet er anders uit en we hebben mooie nieuwe functies toegevoegd. Je kon altijd al TV kijken, de TV Gids gebruiken en opnames inplannen en bekijken in de app. Nu kun je ook:

  • Programma’s 7 dagen terug bekijken vanuit de TV Gids
  • Begin Gemist (per 20-2-2019)
  • Live pauzeren (per 20-2-2019)
  • De app gebruiken om TV of video’s te kijken op je grote scherm door Chromecast ondersteuning
  • Tv kijken in de hele EU (let op: per 1-1-2021 is het Verenigd Koninkrijk geen onderdeel meer van de EU, je kunt daar dan ook geen programma's bekijken. Wel heb je toegang tot de gids)

 

Inloggen en Verbinding

Waar vind ik de nieuwe iTV app?
- Download de app voor iPhone of iPad
- Download de app voor Android Phone of Tablet

Hoe kan ik inloggen in de app?
In de iTV app kun je inloggen met een abonnementsnummer en pincode. Met deze nummers heb je ook Interactieve TV op de tv-ontvanger geactiveerd. Het abonnementsnummer bestaat uit 14 cijfers en de pincode uit 4 cijfers.
Je kunt ook inloggen met het KPN ID waaraan je internet + interactieve tv abonnement gekoppeld is.

Nieuw per 29-05-2019 in iOS:
Bij het inloggen in de iTV app heb je voortaan de keuze of je (afhankelijk van het gebruikte toestel) wilt inloggen met Touch ID of met gezichtsherkenning (Face ID). De voorkeur is aan te passen in de instellingen binnen ‘Profiel’.

Waar kan ik mijn abonnementsnummer of pincode terugvinden?
Nadat je Interactieve TV hebt besteld, heb je een brief of e-mail ontvangen waarin het abonnementsnummer en pincode vermeld staan. Met deze nummers heb je ook Interactieve TV op de tv-ontvanger geactiveerd. Het abonnementsnummer bestaat uit 14 cijfers en de pincode uit 4 cijfers. Met deze nummers kun je inloggen. Kun je je abonnementsgegevens niet meer terugvinden? Klik dan op 'Inloggegevens vergeten' op de inlogpagina of kijk hier: Abonnementsnummer en pincode opvragen

Waarom zie ik een foutmelding bij het inloggen?
Er kunnen verschillende redenen zijn waarom het inloggen niet lukt. Bij de meeste foutmeldingen wordt ook een foutcode vermeld. Je zou de volgende foutcodes kunnen zien:

  • 403-3161: Je hebt meer dan vijf foutieve inlogpogingen gedaan. Je account is dan voor 24 uur geblokkeerd.
  • 403-3162: De ingevoerde inloggegevens zijn onjuist. Controleer of je de juiste inloggegevens gebruikt.

 

Chromecast

In de nieuwe iTV app is nu ook de Chromecast functionaliteit ingebouwd. Zorg er voor dat het apparaat waarmee je wilt casten is verbonden met hetzelfde netwerk als de Chromecast. Wanneer de Chromecast en het apparaat waarmee je de iTV app geopend hebt, verbonden is met hetzelfde netwerk, verschijnt er automatisch een Chromecast icoon (rechtsboven) in beeld. Door op dit icoon te klikken kun je verbinding maken met de Chromecast.

 

De verbinding met de Chromecast is niet stabiel
Om te zorgen dat het casten van een programma naar je tv soepel en stabiel verloopt, raden we je aan om een internetverbinding te gebruiken met een snelheid van tenminste 20 mbit/s. Houd er wel rekening mee dat de internetsnelheid omlaag gaat als je je verder van het modem bevindt.

 

TV Gids en 7 dagen terugkijken

Hoe kan ik een programma terugkijken?
Het is nu ook mogelijk om programma’s tot 7 dagen terug te kijken via de Gids. Je kunt een programma terugkijken als deze meer dan 15 minuten geleden is afgelopen. Programma’s die je terug kunt kijken zijn in de Gids te herkennen aan de tekst “Kijk terug”.

Waarom kan ik bij sommige programma’s niet doorspoelen?
Voor sommige zenders is het doorspoelen van uitzendingen geblokkeerd. We mogen de doorspoelfunctie in verband met rechten niet gratis aanbieden. Wanneer je niet kunt doorspelen, wordt dit aangegeven met de melding: “Vooruitspoelen voor deze zender niet toegestaan”.

Waarom begint het programma niet meteen?
Het opnemen van een programma begint 5 minuten eerder dan de starttijd. Dit is om er voor te zorgen dat je niet het begin mist als het programma iets eerder start dan gepland. Hierdoor kan het gebeuren dat je soms nog een stukje van het programma ervoor ziet, of dat je reclames kijkt. Daarom kun je bij elk programma altijd de eerste 7 minuten doorspoelen.

Kan ik mijn persoonlijke zenderlijst ook in de Interactieve TV app zien?
Nee, het is nog niet mogelijk om de persoonlijke zenderlijst van de tv-ontvanger te bekijken in de Interactieve TV app. Het is wel mogelijk om favoriete kanalen in te stellen in de Interactieve TV app.

 

Films & Series kijken in On Demand

Wat is On Demand?
On Demand wil zeggen dat je de video kunt bekijken wanneer je maar wilt. Dit in tegenstelling tot Live televisie, waarbij programma’s op een vast tijdstip worden uitgezonden.

Hoe kan ik een film of serie vinden in On Demand?
Op de startpagina van de Interactieve TV app en website staan een aantal suggesties van films en series die je kunt kijken. Daarnaast kun je een film of serie zoeken door op het zoeken icoon te klikken in de navigatiebalk onderin. Vooral als je het Pluspakket hebt, is er een rijk aanbod aan gratis films en series om te bekijken.

Alle films en series van het Basis- en Pluspakket zijn nu terug te vinden in de iTV app. Op de Films-pagina vind je meteen een overzicht van de nieuwste films. Pas de sorteervolgorde aan om bijvoorbeeld de best beoordeelde films te zien. Of gebruik de genre-knop om films te vinden in de categorie Uitgelicht, of om je favoriete genre te kiezen.

Het aanbod op de Series-pagina is uitgebreid door alle series uit het Basis- en Pluspakket te tonen. In het overzicht vind je automatisch de nieuwste series eerst. Als je op een serie klikt wordt er vanaf nu een andere pagina getoond: de seriedetailpagina. Hier vind je een algemene beschrijving van de serie en alle afleveringen, gegroepeerd per seizoen.

Kan ik ook video’s huren via de app?
Nee, huren van video’s kan alleen via de tv-ontvanger.

 

6734468b-1f0b-4e4f-acef-3a5e4da247fa.png

 

Veelgestelde vragen (FAQ)


Wat zijn de minimale vereisten om de Interactieve TV app te kunnen gebruiken?
Gebruik je een iPhone of iPad? Dan moet deze minimaal iOS 10.0 gebruiken.
Gebruik je een Android telefoon of tablet? Dan moet deze minimaal Android 5 gebruiken.

Ik zie geen update op de iPhone?
We maken geen onderscheid meer tussen de iPhone en iPad en gaan met één app verder. Heb je een iPhone? Download dan de nieuwe app in de App Store en verwijder de oude app.

Waarom moet ik mijn locatie delen als ik iets wil kijken over 3G/4G?
Sinds 20 maart is het mogelijk om de iTV app te gebruiken in de gehele EU. Om vast te stellen of je in de EU bent, hebben we je locatie nodig. De locatiebepaling is grof en vindt buiten de app om in het besturingssysteem van je apparaat plaats. Je locatie wordt niet onthouden en wordt niet voor andere doeleinden gebruikt.

Hoe verwijder of annuleer ik een opname?
Ga naar 'Mijn Profiel' en kies voor 'Mijn opnames'. Zowel opgenomen als geplande opnames kun je eenvoudig verwijderen door naar links te vegen. Kies voor Verwijderen (bij al opgenomen programma’s) of Annuleren (bij geplande opnames).

Kan ik Live TV pauzeren?
Het is nu ook mogelijk om Live TV te pauzeren door op de pauze-knop te klikken in de iTV app.

Is Begin Gemist ook beschikbaar in de app?
Je kunt een item dat al gestart is, vanaf het begin bekijken door op de ‘Begin gemist’ knop (links van de tijdbalk) te klikken in de player. Het item wordt dan opnieuw gestart. Door op de “LIVE” knop (rechts van de tijdbalk) te klikken ga je terug naar het live-moment.

Waarom kan ik sommige zenders wel op mijn tv bekijken, maar niet op de Interactieve TV app?
Er kunnen twee redenen zijn waarom een zender wel op je tv te bekijken is, maar niet op de Interactieve TV app. Sommige zenders zijn alleen op je tv-ontvanger beschikbaar en kun je nooit in de app bekijken. De zenders worden wel getoond in de app zodat je de mogelijkheid hebt om een opname in te plannen. Dit is aangegeven met de tekst “Deze zender kun je alleen bekijken op de tv-ontvanger”.

Het kan ook zo zijn dat we nog niet de rechten hebben om de zender onderweg beschikbaar te maken. In dit geval kun je de zender alleen thuis bekijken. Dit is aangegeven met de tekst “Deze zender is alleen thuis beschikbaar”.

In beide gevallen geven we in de app aan dat je de zender niet kunt bekijken door een grijs afspeelicoon met een streep erdoorheen.

Hier vind je een compleet zenderoverzicht: Zenderoverzicht tv en/of radio van KPN

Kan ik ondertiteling voor Nederlandstalige zenders aanzetten?
Ja dat kan. Net zoals je ondertiteling op tv kunt aanzetten met behulp van teletekstpagina 888, kun je dat ook met de Interactieve TV app. Dit kun je aanzetten in de Instellingen. Ga hiervoor naar de Profiel-pagina (via de navigatiebalk) en kies voor Instellingen. Hier kun je de ondertiteling inschakelen. Of er ondertiteling beschikbaar is, is afhankelijk van het programma. Niet alle programma's sturen standaard ondertiteling mee.

Zijn de zenders met gesproken ondertiteling (GOS) ook beschikbaar?
Ja. De zenders met gesproken ondertiteling (GOS) staan achteraan in de zenderlijst en zijn te herkennen aan het tekstballonnetje bij het zenderlogo.

Hoe maak ik een zenderlijst?
Op de pagina’s Nu op TV en de TV gids kun je kanalen filteren. Door op ‘Alle zenders’ te klikken komt er een menu beschikbaar met de volgende opties:
- Alle zenders: deze is standaard geselecteerd
- Buitenshuis beschikbaar: met deze filter worden alleen de zenders getoond die je buitenshuis kunt afspelen
- Favorieten: favoriete zenders

Favoriete zenders kunnen worden aangemaakt door op het hart-icoon te klikken. Het verwijderen van de favoriete zenders kan door nogmaals op dit icoon te klikken. Het gekozen filter wordt toegepast op de volgende plekken:
- TV Gids
- Nu op TV
- Mini TV Gids
Als er een filter actief is kun je dat eenvoudig zien aan de blauwe kleur van het filter.


Veel informatie natuurlijk dus mijn advies is om er gewoonweg mee aan de slag te gaan. Ik ben heel benieuwd wat jullie ervan vinden dus laat het vooral weten in een bericht hieronder. Als je vragen hebt over de nieuwe iTV app dan horen we dat graag! 🙂

 

Laatste update: februari 2021


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1524 reacties

Reputatie 7
Badge +28
Hoi Michiel1, zie dit topic: KPN iTV app problemen | KPN Community. We werken aan een oplossing voor deze storing. In het gemarkeerde antwoord plaatsen we updates zodra we die hebben. Hopelijk hebben we na het weekend meer informatie.
Het is ondertussen mei en er is nog steeds
Nix veranderd dwz veel buffer en stilstaand beeld totdat mijn ipad vanzelf zojn scherm maar afsluit na 4 minuten.
jammer maar weer :(

Admin: bericht samengevoegd met verzameltopic, afgesplitst van topic over webversie van iTV Online
Reputatie 1
Als ik een programma wil opnemen (zoals bijvoorbeeld Formule 1 via Z** Select) waarbij ik nog niet zeker weet of ik op de TV of via de app ga terugkijken, dan moet ik tot op heden nog steeds 2 opnames aanmaken. 1 opname in HD voor als ik TV ga kijken en 1 opname SD omdat HD niet terug te kijken is via de app. Natuurlijk kan ik SD op de TV kijken, maar dat ziet er niet uit als je glasvezel kwaliteit gewend bent. Dit is behoorlijk irritant, zeker wanneer je hier even niet aan denkt tijdens het plannen van de opname (of simpelweg alleen op de REC knop drukt).

Wordt het niet eens tijd om ook op dit vlak faciliterend te zijn naar de klanten toe? Maak het verschil tussen SD en HD (en glas) een back-end verschil en zorg er gewoon voor dat ik als klant de hoogst mogelijke kwaliteit kan zien afhankelijk van het gekozen apparaat.

Ook zou het fijn zijn als zowel de app als interactievetv.nl uitzending vensters worden voorzien van een opname knop. Als er nu iets is dat ik snel wil opnemen, moet ik eerst weer de uitzending stoppen om vervolgens op Plan Opname te klikken. Dat is omslachtig. Waarom niet het opname icoontje in het rijtje met o.a. de mute en volledig scherm knoppen?
Reputatie 7
Badge +25
Als ik een programma wil opnemen (zoals bijvoorbeeld Formule 1 via Z** Select) waarbij ik nog niet zeker weet of ik op de TV of via de app ga terugkijken, dan moet ik tot op heden nog steeds 2 opnames aanmaken. 1 opname in HD voor als ik TV ga kijken en 1 opname SD omdat HD niet terug te kijken is via de app. Natuurlijk kan ik SD op de TV kijken, maar dat ziet er niet uit als je glasvezel kwaliteit gewend bent. Dit is behoorlijk irritant, zeker wanneer je hier even niet aan denkt tijdens het plannen van de opname (of simpelweg alleen op de REC knop drukt).

Wordt het niet eens tijd om ook op dit vlak faciliterend te zijn naar de klanten toe? Maak het verschil tussen SD en HD (en glas) een back-end verschil en zorg er gewoon voor dat ik als klant de hoogst mogelijke kwaliteit kan zien afhankelijk van het gekozen apparaat.

Dit zou al enige tijd niet meer van toepassing moeten zijn (n.a.v. HD-op-1). Als je een opname van bijvoorbeeld "NPO 1 HD" (dus gewoon zendernummer 1) inplant op de tv-ontvanger, dan wordt er automatisch een HD- en SD-versie van opgenomen. Via de iTV app krijg je dan automatisch de SD-versie te zien...

Ook zou het fijn zijn als zowel de app als interactievetv.nl uitzending vensters worden voorzien van een opname knop. Als er nu iets is dat ik snel wil opnemen, moet ik eerst weer de uitzending stoppen om vervolgens op Plan Opname te klikken. Dat is omslachtig. Waarom niet het opname icoontje in het rijtje met o.a. de mute en volledig scherm knoppen?
Goed punt, ik geef het door!
Reputatie 1

Dit zou al enige tijd niet meer van toepassing moeten zijn (n.a.v. HD-op-1). Als je een opname van bijvoorbeeld "NPO 1 HD" (dus gewoon zendernummer 1) inplant op de tv-ontvanger, dan wordt er automatisch een HD- en SD-versie van opgenomen. Via de iTV app krijg je dan automatisch de SD-versie te zien...



Als ik via mijn telefoon een opname programmeer voor Ziggo of Fox HD, dan kan ik het daarna niet bekijken op mijn telefoon. Dan staat er in beeld 'Deze opname kun je alleen op de tv-ontvanger bekijken'. Er is in het opnamemenu dan ook geen SD variant beschikbaar.

Ik weet eerlijk gezegd niet of het wel zo werkt met opnames die via de tv-ontvanger gepland zijn.

Overigens kijk ik geen NPO1 HD op 1, maar op 661 omdat dat de glas kwaliteit is. (Ook hier snap ik niet dat er niet gewoon back-end geregeld wordt dat ik als gebruiker gewoon naar 1 kan kijken en daar de beste kwaliteit krijg die met mijn aansluiting te bekijken is).
Reputatie 7
Overigens kijk ik geen NPO1 HD op 1, maar op 661 omdat dat de glas kwaliteit is. (Ook hier snap ik niet dat er niet gewoon back-end geregeld wordt dat ik als gebruiker gewoon naar 1 kan kijken en daar de beste kwaliteit krijg die met mijn aansluiting te bekijken is).
KPN heeft ooit "beloofd" om de uitrol van HD-"Glas" op 1 te starten nadat de uitrol van HD op 1 afgerond zou zijn. Dit is nu al enige tijd het geval en toch lijkt er niets te gebeuren.
Voor glasvezelabonnees is dat echt heel vervelend immers geen enkele HD-"Glas" opname is op de tablet of telefoon terug te kijken en ook een opname plannen op de tablet of telefoon voor een HD-"Glas" zender kan niet.
En het ergste is nog wel dat er bij het opnemen van een HD-"Glas" zender ook nu al een opname van de HD en SD variant vastgelegd wordt. De app ziet zelfs dat dat het geval is want bij de SD en HD zender zie je keurig het rode opname ikoontje.

Alsjeblieft KPN, ik wacht ondertussen al (bijna) twee jaar op een oplossing voor het zeer vervelende fenomeen dat ik 98% van mijn opnames niet terug kan kijken in de app omdat het HD-"Glas" opnames betreft.
Ik zag net een update van de Telfort versie, ik neem aan dat er ook 1 voor KPN is of komt.
De kanalen vanaf 10 werken weer, wat mij opviel Love Nature is nergens te vinden.
Zoeken geeft wel resultaat maar tik ik er op komt deze niet tevoorschijn.

Meteen deze opties op nee gezet.

Reputatie 7
Telfort is inderdaad altijd "the playing field" waar de allerlaatste test gedaan wordt voordat het product aan het grote publiek aangeboden wordt. 😉
Ps Telfort heeft nu 6.3.1.1 en jawel Love Nature werkt in de app.

Reputatie 7
Ps Telfort heeft nu 6.3.1.1 en jawel Love Nature werkt in de app.
Bij mij is Love Nature juist helemaal verdwenen. 😖
Reputatie 7
Badge +11
@wjb

Vreemd hier wel gewoon te zien,of zou het kunnen dat wij het zien omdat wij het plus pakket hebben?

Reputatie 7
Op mijn OnePlus 5T is Love Nature zichtbaar maar zonder programma informatie.



Terwijl op mijn Huawei MediaPad M3 de zender niet te vinden is.


Reputatie 7
Badge +11
@wjb

Dat is er weer één voor de bugs 😀https://forum.kpn.com/interactieve-tv-11/bugs-in-itv-app-versie-6-3-1-meld-ze-hier-473430
Reputatie 7
Hij staat er al tussen. 😉
Reputatie 7
Badge +25
Update op onderstaande: de update is tijdelijk uitgesteld. Ik zal melden zodra de update alsnog komt.

Vanaf vandaag zal er een update komen voor de iTV app (6.3.4) op iOS.

Inloggen met Touch ID en Face ID
Bij het inloggen in de iTV app heb je voortaan de keuze of je (afhankelijk van het gebruikte toestel) wilt inloggen met Touch ID of met gezichtsherkenning (Face ID). De voorkeur is aan te passen in de instellingen binnen ‘Profiel’.

Engelse vertaling van de App
Voor alle toestellen waar een andere taal dan Nederlands is ingesteld, wordt de app automatisch in het Engels getoond. Let op, niet alle Nederlandse teksten worden in de app vertaald. De samenvattingen van programma’s worden nu alleen nog in het Nederlands aangeleverd.

Editorial voor films
Op de Film pagina is er de mogelijkheid dat we korte berichten toevoegen. Hierdoor kan er zowel content uit de gids als uit de On Demand catalogus worden getoond. De editorials zijn op elk moment te wijzigen zonder
dat er een update van de app vereist is.

Tevens zijn er nog enkele kleine verbeteringen doorgevoerd. Bij nieuwe mogelijkheden of in het geval van incidenten wordt het bijvoorbeeld mogelijk je via een eenmalige pop-up tekst na het openen van de app te informeren.
Reputatie 7
Badge +16
Weet niet of dit al bekend is, maar ik wil soms nog wel eens op mijn 2e scherm een stream van bijvoorbeeld het voetbal er op hebben staan. Echter als ik in full screen wissel van beeldscherm dan stopt de stream direct en heb ik een zwarte pagina.
Reputatie 7
Wat bedoel je met
...als ik in full screen wissel van beeldscherm dan stopt de stream direct en heb ik een zwarte pagina.
Reputatie 7
Badge +16
Wat bedoel je met

...als ik in full screen wissel van beeldscherm dan stopt de stream direct en heb ik een zwarte pagina.


Ik heb een opstelling met 2 monitoren, vaak doe ik op de 2e monitor (secundair scherm) een full screen stream van bijvoorbeeld voetbal (Bij de FOX sports website werkt het prima bijvoorbeeld), als ik dan weer verder wil werken op het primaire scherm, dan stopt de stream op het secundaire scherm dus direct met een zwarte pagina tot gevolg (zie bijlage). Meer dan dit gebeurd er niet.

Reputatie 7
Helder.
Een oplossing heb ik niet.
Reputatie 7
Badge +30
Klopt Chris! Of nou, het klopt niet, maar we herkennen het. Wordt aan gewerkt!
Reputatie 7
Badge +25
@ChrisWissink: speelt dit probleem met het zwarte beeld nog? Zou je eens willen testen? Gebeurt dit trouwens alleen met 2 beeldschermen?
Reputatie 7
Badge +16
@ChrisWissink: speelt dit probleem met het zwarte beeld nog? Zou je eens willen testen? Gebeurt dit trouwens alleen met 2 beeldschermen?
He @Paul_ , Excuus, mijn account hier is nog gekoppeld aan een oud mailadres, dus meldingen komen niet binnen. :(
Helaas nog wel, al gaat het op sommige streams wel goed, maar op sommige zenders (niet getest nog welke) knalt de stream er wel uit zodra ik van scherm 2 wissel naar een actief venster op scherm 1.
Op scherm 1 werkt alles prima, totdat ik een wissel naar scherm 2 doe. Het heeft met actieve en inactieve vensters te maken. De stream werkt wel zolang ik niet in full screen kijk, maar dat is met een klein venstertje niet zo ideaal.

Edit 13:18 :
Na een herstart van mijn computer klappen weer alle zenders eruit zodra de schermwissel plaats vind.
Weet niet of dit al bekend is, maar ik wil soms nog wel eens op mijn 2e scherm een stream van bijvoorbeeld het voetbal er op hebben staan. Echter als ik in full screen wissel van beeldscherm dan stopt de stream direct en heb ik een zwarte pagina.
Voor de beeldvorming hoort deze vraag niet in het topic van de itv pagina? Het lijkt mij dat je niet vanaf de app streamt naar dat 2e scherm.
Reputatie 7
Badge +16

Weet niet of dit al bekend is, maar ik wil soms nog wel eens op mijn 2e scherm een stream van bijvoorbeeld het voetbal er op hebben staan. Echter als ik in full screen wissel van beeldscherm dan stopt de stream direct en heb ik een zwarte pagina.Voor de beeldvorming hoort deze vraag niet in het topic van de itv pagina? Het lijkt mij dat je niet vanaf de app streamt naar dat 2e scherm.


Als dat zo is dan moeten de mods hem even afsplitsen en verplaatsen. Zo niet, dan laten we het zo 😉


Weet niet of dit al bekend is, maar ik wil soms nog wel eens op mijn 2e scherm een stream van bijvoorbeeld het voetbal er op hebben staan. Echter als ik in full screen wissel van beeldscherm dan stopt de stream direct en heb ik een zwarte pagina.Voor de beeldvorming hoort deze vraag niet in het topic van de itv pagina? Het lijkt mij dat je niet vanaf de app streamt naar dat 2e scherm.
Als dat zo is dan moeten de mods hem even afsplitsen en verplaatsen. Zo niet, dan laten we het zo ;)

Staat mij hier verder prima het probleem zit dan niet in de app maar elder, ik weet dat mede Telfort klanten onder Edge en Safari full screen problemen hadden dat lijkt sinds gister te zijn verholpen.