Sticky Vraag

De iTV website van KPN: tv.kpn.com

  • 27 augustus 2018
  • 759 reacties
  • 60293 keer bekeken


Toon eerste bericht

759 reacties

Reputatie 7

@Paul_

Heb je heel toevallig een tijdstip waarop je die foutmelding kreeg?

Nou euh. NU bijvoorbeeld… grr! :rage:

14:11

Precies DIT; geheel zwart en alleen dat.

Curieus: op die "knop” drukken hielp nu wel… maar meeste keren bleef het Sorry….

Reputatie 7
Badge +24

Nou top. Collega keek gelijk de logging na, en ziet inderdaad een error terug op dat moment. Gelukkig een hele zeldzame die sporadisch lijkt voor te komen. Ik hoor het overigens ook nog graag van @jellehieminga zodra hij dit leest. Dan kunnen we de errors vergelijken.

Reputatie 1

Ik heb hem net nog een keer kunnen triggeren op 14:41. Zelfde issue blijft aanwezig tot 14:43 (moet nu weer met werk verder). Ik zal nog even wat gegevens in gaan vullen.

Reputatie 7

En NU wéér. 15:09 @Paul_ 

Wel bovenste deel met nu-op-tv en zo

maar daaronder Sorry…..

En de knop werkt nu niet! Het blijft Sorry…

Ctrl F5 doet het nu ook niet meer. Krijg Sorry… niet meer weg! In Firefox (ga nu G. Chr. even proberen→ werkt wel, so far.)

Reputatie 7
Badge +24

Ik heb hem net nog een keer kunnen triggeren op 14:41. Zelfde issue blijft aanwezig tot 14:43 (moet nu weer met werk verder). Ik zal nog even wat gegevens in gaan vullen.

Dank! Op eerste gezicht geen error te zien, maar kijken verder. Als blijkt dat de website er niet lekker me omgaat dan kunnen ze er wat aan gaan doen. Wat/wanneer etc. weet ik allemaal niet.

En NU wéér. 15:09 @Paul_ 

Wel bovenste deel met nu-op-tv en zo

maar daaronder Sorry…..

En de knop werkt nu niet! Het blijft Sorry…

Ctrl F5 doet het nu ook niet meer. Krijg Sorry… niet meer weg! In Firefox (ga nu G. Chr. even proberen)

Bij jou is de error in kaart gebracht. Nog niet helemaal duidelijk of dit hetzelfde is als Jelle.

Is het mogelijk dat de header van dit topic wordt aangepast. Elke keer denk ik. “Er is iets nieuws. Blijkt het telkens weer een topic van 2 jaar geleden te zijn.” 

Ik kijk wel regelmatig in dit forum, maar nu ook weer niet zo regelmatig dat ik direct getriggerd wordt als het weer een oud topic is (behalve als er staat voormalig moderator, maar dat hoeft nu ook weer niet voor mij hoor Paul :joy: )

Reputatie 7

@Paul_

Bij de serie Moordvrouw krijg ik bij seizoen 1 t/m 4 “Sorry… Er is iets fout gegaan bij laden van dit seizoen. Open de pagina opnieuw of selecteer een ander seizoen". Of maar 1 van de afleveringen via de app's. Ook die in de Samsung-tv.

Er is dus een probleem met Moordvrouw online. (want het is in Firefox én G.Chr. mis en in de app van de phone en tv-app werken de series 1 t/m 4 van Moordvrouw ook niet.)
Via de decoder zijn wel álle seizoenen/afleveringen beschikbaar. Al vind daar de zoekfunctie de serie weer niet na intypen van eerste 5 letters “moord” dus.

Online werkt het niet seizoen 1 t/m 4:

https://tv.kpn.com/details/GROUP_OF_BUNDLES/5069698

Reputatie 7
Badge +24

Ik zal het doorgeven! Gaat vermoedelijk dan iets fout bij de aanlevering.

Reputatie 7
Badge +24

@PeterG Technisch verhaal, maar het komt omdat ze een hele tijd geleden zijn aangeleverd en toen niet beschikbaar zijn gemaakt voor de app(s). Dus de vraag wordt gesteld aan RTL of ze dat alsnog kunnen doen, maar het is waarschijnlijk niet meer mogelijk… Even afwachten dus.

Reputatie 7

Wederom als ik op tv.kpn.com kom in Firefox: Sorry….

7 feb. 11:48 uur

Reputatie 7
Badge +24

@Paul_

Bij de serie Moordvrouw krijg ik bij seizoen 1 t/m 4 “Sorry… Er is iets fout gegaan bij laden van dit seizoen. Open de pagina opnieuw of selecteer een ander seizoen". Of maar 1 van de afleveringen via de app's. Ook die in de Samsung-tv.

Er is dus een probleem met Moordvrouw online. (want het is in Firefox én G.Chr. mis en in de app van de phone en tv-app werken de series 1 t/m 4 van Moordvrouw ook niet.)
Via de decoder zijn wel álle seizoenen/afleveringen beschikbaar. Al vind daar de zoekfunctie de serie weer niet na intypen van eerste 5 letters “moord” dus.

Online werkt het niet seizoen 1 t/m 4:

https://tv.kpn.com/details/GROUP_OF_BUNDLES/5069698

@PeterG RTL gaat kan toch opnieuw leveren. Is handwerk dus kost wat tijd, maar het komt goed.:v_tone4:

Reputatie 7

Top, @Paul_ . Geeft toch wat meer vrijheid dan alleen het hoofdtoestel gebruiken.:relaxed: .

Gisteren zag ik seizoen 1 en 2 er al bij.

En mischien topictitel (en tekst?) wat aanpassen? De link van de tv-website is nu tv.kpn.com namelijk.

Reputatie 7
Badge +24

Ja goed punt. Cor stipte het ook al aan. Done!

Reputatie 7

ALWEER. FIREFOX. 11-2 om 17:50 / 17:51

SORRY……

Alleen de startpagina dit keer.

IK ACCEPTEER geen excuses meer! :rolling_eyes:

Reputatie 6
Badge +10

Bug op de website. Alles onder de 720p beeldkwaliteit wordt de helderheid van de stream naar beneden gegooid.

NPO 1-3 hebben hier GEEN last van. Maar tal van andere zenders wel: RTL4, Veronica, ESPN, Ketnet tot de website. Eigenlijk speelt dit al jaren, maar ik wil het nu toch maar eens aangekaart hebben. 

 

Je kunt dit heel simpel zelf testen: pauzeer de stream en wissel tussen kwaliteit. Hopelijk kan dit opgelost worden?

 

 

(open beide in een tabblad en vergelijk)

Reputatie 6
Badge +10

De optie 1080p is opeens verdwenen van website. 720p is nu het hoogst haalbare.

Zie mijn vorige post waar het nog wel stond. Die vraag staat ook nog steeds open.

Reputatie 7
Badge +20

De optie 1080p opeens verdwenen van website. 720p is nu het hoogst haalbare.

Zie mijn vorige post waar het nog wel stond. Die vraag staat ook nog steeds open.

Dat is nou weer niet zo mooi! 😔

Reputatie 7
Badge +9

@ITVkijker ik heb het voor je nagekeken en zie hier precies hetzelfde. Ik heb contact opgenomen met de partij die verantwoordelijk is hiervoor en navraag gedaan wat er precies aan de hand is. Zodra dit bekend is zullen we het hier delen. :relaxed:

Reputatie 7
Badge +20

@ITVkijker ik heb het voor je nagekeken en zie hier precies hetzelfde. Ik heb contact opgenomen met de partij die verantwoordelijk is hiervoor en navraag gedaan wat er precies aan de hand is. Zodra dit bekend is zullen we het hier delen. :relaxed:

Ik hoop dat het wel wordt teruggedraaid, en dat ze het niet bij 720p houden. 🙈

Reputatie 6
Badge +10

De optie 1080p is opeens verdwenen van website. 720p is nu het hoogst haalbare.

Zie mijn vorige post waar het nog wel stond. Die vraag staat ook nog steeds open.

Kan hier ook nog naar gekeken worden? Denk dat @Bram_ dit gemist heeft?

Reputatie 7
Badge +9

@ITVkijker ik heb 'm gelukkig niet gemist. Ik was navraag aan het doen om te zien wat er precies aan de hand was. Het antwoord is dat we de optie tijdelijk hebben weggehaald omdat er bij een aantal gebruikers klachten ontstonden en dat het niet lukte om deze tijdig met een update op te lossen. Dit was vooral te merken tijdens bijvoorbeeld sportevenementen. We zijn alsnog bezig om dit te doen en als alles goed loopt hebben we in juni de optie 1080P gewoon weer aanstaan voor iedereen die op die kwaliteit iTV wil kijken dat ook moet kunnen doen! :relaxed:

Reputatie 6
Badge +10

@ITVkijker ik heb het voor je nagekeken en zie hier precies hetzelfde. Ik heb contact opgenomen met de partij die verantwoordelijk is hiervoor en navraag gedaan wat er precies aan de hand is. Zodra dit bekend is zullen we het hier delen. :relaxed:

Is hier nog nieuws over? Maandje verder nu. Regionale zenders kun je ook via de website kijken en zijn standaard in 576p en dus ook te donker.

Reputatie 7
Badge +29

Ik heb er een herinnering achteraan gegooid, @ITVkijker, we komen er op terug. 

Reputatie 6
Badge +10

Sinds een paar dagen is het icoontje ook versprongen. Chrome browser. Geen of idee andere browsers dit ook hebben?

 

 

Hopelijk komt de 1080p optie ook snel terug, het is tenslotte juni. Kwaliteit is echt een pak minder.  

Reputatie 7

Sinds een paar dagen is het icoontje ook versprongen. Chrome browser. Geen of idee andere browsers dit ook hebben?

 

 

Hopelijk komt de 1080p optie ook snel terug, het is tenslotte juni. Kwaliteit is echt een pak minder.  

Dat schermpje zag er toch al langere tijd zo uit?

Een designfoutje dat volgens mij al langere tijd bestaat.

Reageer