Vraag

De iTV app van KPN met Chromecast ondersteuning


Reputatie 7
Badge +25

Dit is een ouder artikel. Lees het artikel over de KPN TV app in onze Kennisbank voor de nieuwste informatie.

Het is dan eindelijk zover: de nieuwe iTV app is nu te downloaden voor je smartphone en tablet. We hebben al vaak de wens gehoord om te kunnen casten via de iTV app. Die wens is nu eindelijk in vervulling gegaan. Ook is het sinds kort mogelijk om in de gehele EU de iTV app te gebruiken (handig voor op vakantie!) dus de Chromecast ondersteuning komt als geroepen. In dit topic vertel ik je meer over de geheel nieuwe app.
 

85cacc05-4cf8-4f48-9367-db5e365e0825.png

 

Wat is er nieuw?


De Interactieve TV app is helemaal vernieuwd en verbeterd. De app ziet er anders uit en we hebben mooie nieuwe functies toegevoegd. Je kon altijd al TV kijken, de TV Gids gebruiken en opnames inplannen en bekijken in de app. Nu kun je ook:

  • Programma’s 7 dagen terug bekijken vanuit de TV Gids
  • Begin Gemist (per 20-2-2019)
  • Live pauzeren (per 20-2-2019)
  • De app gebruiken om TV of video’s te kijken op je grote scherm door Chromecast ondersteuning
  • Tv kijken in de hele EU (let op: per 1-1-2021 is het Verenigd Koninkrijk geen onderdeel meer van de EU, je kunt daar dan ook geen programma's bekijken. Wel heb je toegang tot de gids)

 

Inloggen en Verbinding

Waar vind ik de nieuwe iTV app?
- Download de app voor iPhone of iPad
- Download de app voor Android Phone of Tablet

Hoe kan ik inloggen in de app?
In de iTV app kun je inloggen met een abonnementsnummer en pincode. Met deze nummers heb je ook Interactieve TV op de tv-ontvanger geactiveerd. Het abonnementsnummer bestaat uit 14 cijfers en de pincode uit 4 cijfers.
Je kunt ook inloggen met het KPN ID waaraan je internet + interactieve tv abonnement gekoppeld is.

Nieuw per 29-05-2019 in iOS:
Bij het inloggen in de iTV app heb je voortaan de keuze of je (afhankelijk van het gebruikte toestel) wilt inloggen met Touch ID of met gezichtsherkenning (Face ID). De voorkeur is aan te passen in de instellingen binnen ‘Profiel’.

Waar kan ik mijn abonnementsnummer of pincode terugvinden?
Nadat je Interactieve TV hebt besteld, heb je een brief of e-mail ontvangen waarin het abonnementsnummer en pincode vermeld staan. Met deze nummers heb je ook Interactieve TV op de tv-ontvanger geactiveerd. Het abonnementsnummer bestaat uit 14 cijfers en de pincode uit 4 cijfers. Met deze nummers kun je inloggen. Kun je je abonnementsgegevens niet meer terugvinden? Klik dan op 'Inloggegevens vergeten' op de inlogpagina of kijk hier: Abonnementsnummer en pincode opvragen

Waarom zie ik een foutmelding bij het inloggen?
Er kunnen verschillende redenen zijn waarom het inloggen niet lukt. Bij de meeste foutmeldingen wordt ook een foutcode vermeld. Je zou de volgende foutcodes kunnen zien:

  • 403-3161: Je hebt meer dan vijf foutieve inlogpogingen gedaan. Je account is dan voor 24 uur geblokkeerd.
  • 403-3162: De ingevoerde inloggegevens zijn onjuist. Controleer of je de juiste inloggegevens gebruikt.

 

Chromecast

In de nieuwe iTV app is nu ook de Chromecast functionaliteit ingebouwd. Zorg er voor dat het apparaat waarmee je wilt casten is verbonden met hetzelfde netwerk als de Chromecast. Wanneer de Chromecast en het apparaat waarmee je de iTV app geopend hebt, verbonden is met hetzelfde netwerk, verschijnt er automatisch een Chromecast icoon (rechtsboven) in beeld. Door op dit icoon te klikken kun je verbinding maken met de Chromecast.

 

De verbinding met de Chromecast is niet stabiel
Om te zorgen dat het casten van een programma naar je tv soepel en stabiel verloopt, raden we je aan om een internetverbinding te gebruiken met een snelheid van tenminste 20 mbit/s. Houd er wel rekening mee dat de internetsnelheid omlaag gaat als je je verder van het modem bevindt.

 

TV Gids en 7 dagen terugkijken

Hoe kan ik een programma terugkijken?
Het is nu ook mogelijk om programma’s tot 7 dagen terug te kijken via de Gids. Je kunt een programma terugkijken als deze meer dan 15 minuten geleden is afgelopen. Programma’s die je terug kunt kijken zijn in de Gids te herkennen aan de tekst “Kijk terug”.

Waarom kan ik bij sommige programma’s niet doorspoelen?
Voor sommige zenders is het doorspoelen van uitzendingen geblokkeerd. We mogen de doorspoelfunctie in verband met rechten niet gratis aanbieden. Wanneer je niet kunt doorspelen, wordt dit aangegeven met de melding: “Vooruitspoelen voor deze zender niet toegestaan”.

Waarom begint het programma niet meteen?
Het opnemen van een programma begint 5 minuten eerder dan de starttijd. Dit is om er voor te zorgen dat je niet het begin mist als het programma iets eerder start dan gepland. Hierdoor kan het gebeuren dat je soms nog een stukje van het programma ervoor ziet, of dat je reclames kijkt. Daarom kun je bij elk programma altijd de eerste 7 minuten doorspoelen.

Kan ik mijn persoonlijke zenderlijst ook in de Interactieve TV app zien?
Nee, het is nog niet mogelijk om de persoonlijke zenderlijst van de tv-ontvanger te bekijken in de Interactieve TV app. Het is wel mogelijk om favoriete kanalen in te stellen in de Interactieve TV app.

 

Films & Series kijken in On Demand

Wat is On Demand?
On Demand wil zeggen dat je de video kunt bekijken wanneer je maar wilt. Dit in tegenstelling tot Live televisie, waarbij programma’s op een vast tijdstip worden uitgezonden.

Hoe kan ik een film of serie vinden in On Demand?
Op de startpagina van de Interactieve TV app en website staan een aantal suggesties van films en series die je kunt kijken. Daarnaast kun je een film of serie zoeken door op het zoeken icoon te klikken in de navigatiebalk onderin. Vooral als je het Pluspakket hebt, is er een rijk aanbod aan gratis films en series om te bekijken.

Alle films en series van het Basis- en Pluspakket zijn nu terug te vinden in de iTV app. Op de Films-pagina vind je meteen een overzicht van de nieuwste films. Pas de sorteervolgorde aan om bijvoorbeeld de best beoordeelde films te zien. Of gebruik de genre-knop om films te vinden in de categorie Uitgelicht, of om je favoriete genre te kiezen.

Het aanbod op de Series-pagina is uitgebreid door alle series uit het Basis- en Pluspakket te tonen. In het overzicht vind je automatisch de nieuwste series eerst. Als je op een serie klikt wordt er vanaf nu een andere pagina getoond: de seriedetailpagina. Hier vind je een algemene beschrijving van de serie en alle afleveringen, gegroepeerd per seizoen.

Kan ik ook video’s huren via de app?
Nee, huren van video’s kan alleen via de tv-ontvanger.

 

6734468b-1f0b-4e4f-acef-3a5e4da247fa.png

 

Veelgestelde vragen (FAQ)


Wat zijn de minimale vereisten om de Interactieve TV app te kunnen gebruiken?
Gebruik je een iPhone of iPad? Dan moet deze minimaal iOS 10.0 gebruiken.
Gebruik je een Android telefoon of tablet? Dan moet deze minimaal Android 5 gebruiken.

Ik zie geen update op de iPhone?
We maken geen onderscheid meer tussen de iPhone en iPad en gaan met één app verder. Heb je een iPhone? Download dan de nieuwe app in de App Store en verwijder de oude app.

Waarom moet ik mijn locatie delen als ik iets wil kijken over 3G/4G?
Sinds 20 maart is het mogelijk om de iTV app te gebruiken in de gehele EU. Om vast te stellen of je in de EU bent, hebben we je locatie nodig. De locatiebepaling is grof en vindt buiten de app om in het besturingssysteem van je apparaat plaats. Je locatie wordt niet onthouden en wordt niet voor andere doeleinden gebruikt.

Hoe verwijder of annuleer ik een opname?
Ga naar 'Mijn Profiel' en kies voor 'Mijn opnames'. Zowel opgenomen als geplande opnames kun je eenvoudig verwijderen door naar links te vegen. Kies voor Verwijderen (bij al opgenomen programma’s) of Annuleren (bij geplande opnames).

Kan ik Live TV pauzeren?
Het is nu ook mogelijk om Live TV te pauzeren door op de pauze-knop te klikken in de iTV app.

Is Begin Gemist ook beschikbaar in de app?
Je kunt een item dat al gestart is, vanaf het begin bekijken door op de ‘Begin gemist’ knop (links van de tijdbalk) te klikken in de player. Het item wordt dan opnieuw gestart. Door op de “LIVE” knop (rechts van de tijdbalk) te klikken ga je terug naar het live-moment.

Waarom kan ik sommige zenders wel op mijn tv bekijken, maar niet op de Interactieve TV app?
Er kunnen twee redenen zijn waarom een zender wel op je tv te bekijken is, maar niet op de Interactieve TV app. Sommige zenders zijn alleen op je tv-ontvanger beschikbaar en kun je nooit in de app bekijken. De zenders worden wel getoond in de app zodat je de mogelijkheid hebt om een opname in te plannen. Dit is aangegeven met de tekst “Deze zender kun je alleen bekijken op de tv-ontvanger”.

Het kan ook zo zijn dat we nog niet de rechten hebben om de zender onderweg beschikbaar te maken. In dit geval kun je de zender alleen thuis bekijken. Dit is aangegeven met de tekst “Deze zender is alleen thuis beschikbaar”.

In beide gevallen geven we in de app aan dat je de zender niet kunt bekijken door een grijs afspeelicoon met een streep erdoorheen.

Hier vind je een compleet zenderoverzicht: Zenderoverzicht tv en/of radio van KPN

Kan ik ondertiteling voor Nederlandstalige zenders aanzetten?
Ja dat kan. Net zoals je ondertiteling op tv kunt aanzetten met behulp van teletekstpagina 888, kun je dat ook met de Interactieve TV app. Dit kun je aanzetten in de Instellingen. Ga hiervoor naar de Profiel-pagina (via de navigatiebalk) en kies voor Instellingen. Hier kun je de ondertiteling inschakelen. Of er ondertiteling beschikbaar is, is afhankelijk van het programma. Niet alle programma's sturen standaard ondertiteling mee.

Zijn de zenders met gesproken ondertiteling (GOS) ook beschikbaar?
Ja. De zenders met gesproken ondertiteling (GOS) staan achteraan in de zenderlijst en zijn te herkennen aan het tekstballonnetje bij het zenderlogo.

Hoe maak ik een zenderlijst?
Op de pagina’s Nu op TV en de TV gids kun je kanalen filteren. Door op ‘Alle zenders’ te klikken komt er een menu beschikbaar met de volgende opties:
- Alle zenders: deze is standaard geselecteerd
- Buitenshuis beschikbaar: met deze filter worden alleen de zenders getoond die je buitenshuis kunt afspelen
- Favorieten: favoriete zenders

Favoriete zenders kunnen worden aangemaakt door op het hart-icoon te klikken. Het verwijderen van de favoriete zenders kan door nogmaals op dit icoon te klikken. Het gekozen filter wordt toegepast op de volgende plekken:
- TV Gids
- Nu op TV
- Mini TV Gids
Als er een filter actief is kun je dat eenvoudig zien aan de blauwe kleur van het filter.


Veel informatie natuurlijk dus mijn advies is om er gewoonweg mee aan de slag te gaan. Ik ben heel benieuwd wat jullie ervan vinden dus laat het vooral weten in een bericht hieronder. Als je vragen hebt over de nieuwe iTV app dan horen we dat graag! 🙂

 

Laatste update: februari 2021


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1524 reacties

Reputatie 2
Badge

@Kaatje19700 flink balen, leuke serie! Kan je andere series/afleveringen wel terugkijken zonder dat de boel vast blijft lopen?


Station 19 dinsdag weer niet opgenomen. Nu terugkijken en weer blijft alles hangen. Gek genoeg is dat alleen bij de 2e aflevering, de eerste gaat goed. Zo irritant om zo te kijken.
Reputatie 7
Badge +30
@Kaatje19700 begrijp ik goed dat het steeds twee afleveringen achter elkaar zijn, en dat hij dan de eerste wel opneemt, maar de tweede niet? En dat deze tweede dan ook zo hapert bij het terugkijken? Zo ja, kun je voor de volledigheid nog even testen of de eerste ook hapert als je die terugkijkt? Dan kunnen we net iets meer gaan kaderen of het een issue is met die tweede aflevering steeds, of dat het toch breder lijkt.
Reputatie 2
Badge
Nu zijn beide afleveringen niet opgenomen. De eerste deed het gewoon goed, de tweede bleef maar haperen.
Reputatie 7
Badge +30
Goed, dan richten we ons eerst op het opnemen. Wat vaak helpt is om op de ontvanger in je geplande opnames te kijken en daar alles wat je aan serieopnames hebt staan voor dit programma te verwijderen. Al opgenomen programma's blijven wel gewoon aanwezig. Plan daarna de serieopname opnieuw in. Of je dat dan via de ontvanger of de app doet maakt niet uit. Ik verwacht dat het dan komende dinsdag en verder wel goed gaat.

Dan, het haperen bij het terugkijken. De eerste aflevering gaat wel goed, gaan andere programma's ook goed? Kijk je via wifi of mobiele data? En op wat voor apparaat?
Reputatie 2
Badge
Aangezien ik niet thuis ben, kan ik niet op de ontvanger kijken.

Ik krijg via mijn samsung smartphone, A50 2019, en dan casten naar de Chromecast, Uiteraard via wifi. Eigenlijk is het bij elke programma wel, alleen dan is het af en toe en komt het vanzelf wel weer goed. Bij dit programma is het constant en is het zo irritant dat ik het uiteindelijk uitzet.
Als je niet via chromecast kijkt, maar direct op je telefoon, is er dan ook sprake van haperen, @Kaatje19700 ? Zo kan ik bepalen of het ergens bij dat casten misgaat of al daarvóór.
Reputatie 7
Badge +22
Er is een nieuwe update geweest van de iTV app, er is nu een kids functionaliteit:


klik ik daarop krijg ik dit te zien:


ik heb het Pluspakket, en ik keek op me iPhone 8 Plus, dus dat werkt niet! Is de app nu zo gemaakt dat deze functie alleen werkt op een tablet en iPad? 😉
Reputatie 7
Badge +19
Hoi @Dennis Schreve, Je hebt het antwoord al geplaatst. Het staat namelijk in je laatste printscreen. De kids omgeving is inderdaad alleen te gebruiken op een tablet wanneer je gebruik maakt van het pluspakket of kidspakket. Hier is voor gekozen, omdat ouders hun kinderen voornamelijk tv laten kijken op tablets i.p.v. mobiele telefoons. Of dit in de toekomst nog gaat veranderen weet ik niet, maar op dit moment inderdaad alleen op tablets.
Reputatie 7
Badge +22
Ik heb nog in de kids omgeving gekeken, (op tablet en iPad) valt mij dingen op dat als je weer uit het kids omgeving wilt dan moet je een rekensom maken om weer in je eigen profiel te komen. Ik vind dit slecht! Dit moet veranderd worden naar de pincode van je interactieve TV. Want kinderen kunnen ook rekenen! Beetje dom vind ik dit wel. Deze beveiliging is waardeloos!


Ouders:


Instellingen + rekensom:


Afsluiten + rekensom:


Maar zelf dat heb ik niet nodig, als ik hem geforceerd afsluit (door met de iPad naar boven te schuiven)

en de app opstart dan zit ik weer in de volwassene profiel (ik) en kan het kind gewoon weer overal in als je als ouder even niet op je kind let. Deze beveiliging moet duidelijk anders! Als je de app geforceerd afsluit, maar weer opstart moet ie weer terug naar het kids profiel. Totdat een ouder een pincode heeft ingetoetst (geen rekensom) zo dat je weer normaal tv kan kijken.
Reputatie 7
Badge +19
@Dennis Schreve, Wat jammer dat je zo negatief bent over deze positieve vernieuwing van de iTV app. De meeste jonge kinderen waarvoor de app bedoeld is, maken deze rekensom niet zomaar. Uiteraard zijn er uitzonderingen, maar deze uitzonderingen onthouden de pincode van iTV ook wel! Ook verwachten wij niet dat kinderen de app geforceerd sluiten, maar eerder naar papa en mama lopen om de rekensom te maken zodat ze verder kunnen kijken. Mochten ouders met jonge kinderen toch verbetervoorstellen hebben, nemen we dit uiteraard mee ter verbetering van onze dienstverlening.
Ik verbaasde mij ook over deze som optie @Marina_ welke leeftijds groep heeft KPN in gedachte bij deze functie onder 6 jaar?

Ik verwacht eerlijk gezegd het tegengestelde dat kinderen juist veel beter weten hoe dit allemaal werkt dan hun ouders. Juist omdat kinderen tablets en smartphones gebruiken voor diverse apps en hier op school mee moeten werken.

@Marcia_ Misschien iets om mee te nemen de volgende keer dat KPN contact heeft met ARD.Blijft namelijk toch raar dat ze het zelf ongeblokkeerd beschikbaar stellen in Nederland via hun TV app, en dan geen toestemming geven om het te gebruiken voor de iTV app.

Dat is niet raar omdat ze(ARD) zelf de content eigenaar zijn, net zo goed dat Discovery hun lineaire kanalen via de eigen Dplay app beschikbaar stellen.
Reputatie 7
Badge +22
@Marina_ ik ben niet negatief over deze nieuwe functie, maar gaat gewoon niet werken met rekensommen. Ik denk dat @Galdor68 ook een punt aanhaalt dat kinderen nog slimmer zijn met die apparaten dan ouders. Verder als daar een pincode zou zijn dan weten de kinderen het niet. Mag hopen dat vader of moeder de pincode niet geven van Interactieve TV, anders heeft die kinderslot op de ontvangers ook geen nut! 😉
Reputatie 7
Badge +30
Speciaal ontworpen voor én door kinderen tussen 0 en 6 jaar! Mochten jullie 6-jarigen kennen die weten hoeveel 3 x 5 is en dit ook snappen als ze de tekst lezen... 😉.
Speciaal ontworpen voor én door kinderen tussen 0 en 6 jaar! Mochten jullie 6-jarigen kennen die weten hoeveel 3 x 5 is en dit ook snappen als ze de tekst lezen... 😉.
Ik ken er zeker 1 die is nu wel wat ouder dan 6. Deze kon op die 4 jarige leeftijd al redelijk begrijpend lezen en goed rekenen. Beter dan menig huidige mavo leerling. Toch bedankt voor deze aanvulling.
Al ben ik nog Telfortklant toch hier melden wat mij zojuist opvalt.
Is dit een licentie iets vanuit de leveranciers dat de HD streams geen terugkijk optie hebben of toch een KPN keuze dit verschil zie ik ook bij de overige HD kanalen. Ik vind het hoe dan ook vreemd dat die kanalen dubbel in de app staan.

Als hier eerder door wie dan ook naar gevraagd is sorry voor de herhaling.

Reputatie 7
Daar is al zoveel over geschreven.
Hier zie je het resultaat van de vele "autonome" eilandjes binnen KPN. Denk niet dat, toen voor IPTV HD op 1 geïntroduceerd werd, dit ook direct integraal doorgevoerd in de iTV apps.
Overigens kent de iTV app maar 1 beeldkwaliteit, de "SD" en HD streams zijn 100% gelijk aan elkaar. Als je geen opnames plant via de app, dan kan je de "HD" zenders het beste verbergen.
Reputatie 7
Badge +22
Ik kijk al een tijdje met het mooie weer naar de tv via de iPad in de tuin, valt me op dat je bij begin gemist niet kan terugspoelen. Want vooruitspoelen mag niet bij de commerciële zenders, maar terugspoelen moet wel kunnen. Als ik terugspoel krijg ik ook de melding dat ik niet vooruit mag spoelen. Terwijl ik terug spoel. Op de tv ontvangers kan dit wel. Zou fijn zijn dat ik met de app ook terug kan spoelen als ik iets wil laten zien aan een ander. 😉
Reputatie 7
Badge +25
Nieuwe update iTV app:

  • Binge-watching voor On Demand series
  • 30 seconden terug- en vooruitspoelen voor opnames en On Demand
  • Opnames en terugkijk-programma’s beginnen op juiste moment

Binge-watching On Demand series
De volgende aflevering van een serie uit On Demand start automatisch, of wanneer je op de “Volgende aflevering” knop klikt, rechtsboven in de player. Binge-watching is alleen beschikbaar in de iTV app. Met Chromecast is dit (nog) niet mogelijk.



30 seconden terug- en vooruitspoelen
Voor opnames en alle films en series uit On Demand kun je snel terug- of vooruitspoelen met de speciale knoppen hiervoor. Je gaat hiermee 30 seconden terug of vooruit. De functionaliteit komt later ook beschikbaar voor terugkijken en live items.



Opnames en terugkijkprogramma’s beginnen op juiste moment
Alle opnames van een programma beginnen zoals je waarschijnlijk wel weet 5 minuten voor de starttijd. Dit doen we zodat je het begin van een programma nooit hoeft te missen, ook als deze iets eerder begint. Het nadeel hiervan is dat vaak naar de reclames zit te kijken voordat je programma begint. In deze app update is dat probleem opgelost: alle opnames en kijk-terug programma’s starten op 5 minuten. In 98% van de gevallen starten de programma’s nu op het juist moment. Begon het programma tóch iets eerder? Geen probleem! Het is nog steeds mogelijk om een terug te spoelen.



Update 10-10-2019
Tijd voor een nieuwe update naar versie 6.5.0. Voor iOS is 'ie vanaf vandaag beschikbaar, en voor Android over ~7 dagen.

Inhoud update iTV app

  • Sport
  • Instellen van herinneringen voor programma’s
  • Ontgrendelen van kinderslot met Touch ID of Face ID
  • Bug fixes en kleine verbeteringen
Sport
In het Kijken-menu is een nieuwe tegel toegevoegd: “Sport”. Hier kun je een overzicht vinden van allerlei sportprogramma’s op tv. In eerste instantie focust de Sport-sectie voornamelijk op voetbal, autosport en sportevenementen, zoals Champions League, WK Atletiek, EK kwalificaties, etc.

Wanneer je op de Sport-tegel klikt, opent de Sport-pagina. Bovenaan de pagina vind je snel belangrijke sportevenementen, zoals bijvoorbeeld Champions League. Ook kun je filteren op een sport. Op dit moment kun je filteren op Voetbal, Autosport en Motorsport. De lijst met sporten wordt constant uitgebreid, te beginnen met schaatsen.

Als je verder naar beneden scrollt op de Sport-pagina ,vind je alle sportprogramma’s terug verdeeld in drie categorieën:
  • Wedstrijden
  • Sportcommentaar, met een overzicht van allerlei sportgerelateerde praatprogramma’s zoals bijvoorbeeld Studio Sport
  • Samenvattingen van de de wedstrijden
Als je op bijvoorbeeld “Meer Wedstrijden >” klikt, kom je op een nieuwe pagina terecht waar je alle wedstrijden kunt vinden. Op deze pagina kun je filteren op dag en filteren op sport.

Herinneringen instellen
Voor alle programma’s in de gids kun je een herinneringen instellen. Klik op de ‘drie puntjes’ en kies ‘Herinnering instellen’. De eerste keer dat je een herinnering instelt moet je toestaan dat de KPN iTV app je notificaties mag sturen. Vijf minuten voor de start van het programma ontvang je een notificatie, op zowel je iPhone/iPad als op je Apple Watch (als je dit hebt ingesteld). Als je de notificatie opent wordt automatisch de detailpagina van het programma waarvoor een herinnering is ingesteld. De herinneringen worden alleen getoond op het toestel waarop je de herinnering hebt ingesteld.

Ontgrendelen van kinderslot met Touch ID en Face ID
Als je de juiste pincode voor het kinderslot hebt ingevoerd, kun je instellen dat je kinderslot voortaan wilt ontgrendelen met Touch ID of Face ID. Wil je toch weer liever een pincode invoeren? Dan kun je je instelling wijzigen in Profiel > Instellingen > Touch ID of Face ID.

Andere verbeteringen

  • Het afspelen van muziek (via bijvoorbeeld Spotify) stopt niet meer automatisch als je de iTV app opent. Het afspelen stopt alleen als je begint met iets te kijken in de app.
  • Op de seriedetailpagina (waar je alle afleveringen van een serie terugvindt) tonen we nu voor elke aflevering een ander plaatje.
  • Een aantal pagina’s in de app hebben een kleine opfrisbeurt gekregen
  • Voor Goede Tijden, Slechte Tijden worden nu alle afleveringen getoond op de seriedetailpagina. Het maximum stond eerst ingesteld op 100, waardoor de nieuwste afleveringen van GTST wegvielen.
  • Ten onrechte werd getoond dat een programma voor alle leeftijden geschikt was wanneer er geen informatie beschikbaar was over de geschikte leeftijd.
Reputatie 7
Nieuwe update iTV app:
  • Binge-watching voor On Demand series
  • 30 seconden terug- en vooruitspoelen voor opnames en On Demand
  • Opnames en terugkijk-programma’s beginnen op juiste moment

Vanaf welke versie van de iTV app voor Android is deze functionaliteit beschikbaar?
Reputatie 7
Badge +28
Vanaf welke versie van de iTV app voor Android is deze functionaliteit beschikbaar?

6.4.2 wordt de nieuwe versie. De update is vanaf vandaag beschikbaar maar het kan even duren voor de Play Store het aanbiedt.
Reputatie 7
Vanaf welke versie van de iTV app voor Android is deze functionaliteit beschikbaar?6.4.2 wordt de nieuwe versie. De update is vanaf vandaag beschikbaar maar het kan even duren voor de Play Store het aanbiedt.
Dank je voor de update.

Ik durf het bijna niet te vragen, maar weet je ook wanneer ik eindelijk mijn opnames via de ITV app kan gaan terugkijken?
Ze mogen dan nu wel op tijd beginnen, maar als je ze toch niet kunt zien heb je daar natuurlijk heel weinig aan. 🙁
Komt die binge optie ook naar de gewone tv ontvangers? Dit is in ieder geval een goede verbetering.
Reputatie 5
Badge +4
Heel leuk allemaal, maar op mijn Android versie 4.4.2 kan het niet meer worden geïnstalleerd!
'Je apparaat is niet compatibel met deze versie'
Krijg ik nu een gratis nieuwe telefoon met de Android versie die wel werkt??
Heel leuk allemaal, maar op mijn Android versie 4.4.2 kan het niet meer worden geïnstalleerd!
'Je apparaat is niet compatibel met deze versie'
Krijg ik nu een gratis nieuwe telefoon met de Android versie die wel werkt??

Wat denk je zelf?
Heel leuk allemaal, maar op mijn Android versie 4.4.2 kan het niet meer worden geïnstalleerd!
'Je apparaat is niet compatibel met deze versie'
Krijg ik nu een gratis nieuwe telefoon met de Android versie die wel werkt??

Dus niet meer updaten en automatisch updaten uitzetten. Dit is wel een van de weinige pluspunten van Apple langere update periode krijgt een toestel geen update meer is deze technisch ook verouderd in veel gevallen.

Zo jammer dat ik van Blizzard Entertainment geen nieuwe pc kreeg toen mijn ouwegie hun spellen niet meer kon draaien. 😉