Beantwoord

de nieuwe VIP5202

  • 23 October 2019
  • 10 reacties
  • 356 keer bekeken

Reputatie 4
Badge +5

Ben bezig om de woonkamer te opknappen en wil de alle technische apparaten( Xbox tv ontvanger media speler switch  )in een gesloten kast maar de ontvanger heeft ir signaal de Arris 2952 kan ik deze ook omruilen voor de VIP5202 die heeft Bluetooth afstandsbediening. 
Kan de tv ontvanger omruilen ?? Anders moet ik een andere oplossing vinden 

 

 

 

icon

Beste antwoord door Alex van KPN 26 October 2019, 21:08

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

10 reacties

Simpel, pas je abo aan naar KPN Hussel met 4k en je krijgt een 4k-ontvanger, aka. de VIP5202. Omruilen om een andere reden doet KPN niet. Ook niet als je huidige ontvanger stuk gaat. 

Reputatie 7
Badge +24

Hi Machiel. Zolang de ontvanger niet defect zal deze inderdaad niet worden omgeruild. Een andere oplossing is een IR oogje, zie ook dit topic. Hou bij Hussel wel rekening met de nieuwe voordelen, dat het niet ongunstig uitpakt. :)

Ik heb een VIP 5202 en die staat in een kastje, helaas werkt de tv ontvanger niet zoals gewenst. 
Moet je Bluetooth apart aan zetten of ben ik iets anders vergeten?

Groetjes Edwin. 

Reputatie 7
Badge +24

Ik heb een VIP 5202 en die staat in een kastje, helaas werkt de tv ontvanger niet zoals gewenst. 
Moet je Bluetooth apart aan zetten of ben ik iets anders vergeten?

Groetjes Edwin. 

Heeft u de Bluetooth afstandsbediening? Volgens mij heeft die een zwarte achterkant...

Deze heeft inderdaad een zwarte achterkant. 

Ik kan alleen nergens lezen dat het Bluetooth is. 

Reputatie 7
Badge +21

Hoi @VIP5202 
Welke met de zwarte achterkant heb je
de 1e op de bovenste rij of de eerste op de onderste rij?

Hij doet het. 

 

7 en 9 indrukken en dan op OK. 

Superblij. 

Reputatie 7
Badge +24

7 en 9 indrukken en dan op OK. 

Superblij. 

Dat was het inderdaad. Fijn om te lezen dat alles goed werkt!