Beantwoord

de tijd vóór en na een opname

• 4 mei 2012
  • 2 reacties
  • 9747 keer bekeken

Reputatie 1
KPN bepaalt welke tijd er vóór en na een opname wordt toegevoegd, de tijd na een opname is een beetje lang maar dat maakt niet zoveel uit, daar hoef je niet doorheen te spoelen, de tijd vóór de opname is echter ook aan de lange kant, en het is lastig daar even snel doorheen te spoelen.

Ik heb veel ervaring met het opnemen van programma's met een Dreambox DM8000 sat ontvanger, daaruit blijkt dat een periode van 2, maximaal 3 minuten nagenoeg altijd voldoende is.

Zou fijn zijn als je ergens in de instellingen zelf die tijd éénmalig kunt bepalen, of anders per programma want kijk maar eens naar de afleveringen van GTST op de vijdagen, die beginnen altijd om 20.10 uur ipv de 20.02 op de andere dagen.

icon

Beste antwoord door Neptunus1122 4 mei 2012, 19:32

Ik noem even wat programma's die steevast door mij worden opgenomen: Voetbal International Grey anatomy Peking Express 2 voor 12, mes op tafel The good wife Enz enz enz Ik kan me niet herinneren dat de ingestelde 2 minuten niet genoeg was. Maar ik maak hier verder geen punt van. Het is meer de ergenis van het toch wat lastige doorspoelen.
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +16
Nee, laat die begintijd maar mooi op 5 minuten staan. Zenders als Veronica, NET 5 en RTL 5 maken zich vaak schuldig door veel te vroeg te beginnen. Soms is 5 minuten eerder opnemen niet eens genoeg!

Ik ben het met je eens dat de gebruiker het zelf zou moeten kunnen instellen, zoals dat ook kan bij het opnemen op de hdd.

Reputatie 1
Ik noem even wat programma's die steevast door mij worden opgenomen: Voetbal International Grey anatomy Peking Express 2 voor 12, mes op tafel The good wife Enz enz enz Ik kan me niet herinneren dat de ingestelde 2 minuten niet genoeg was. Maar ik maak hier verder geen punt van. Het is meer de ergenis van het toch wat lastige doorspoelen.

Reageer