Sticky Vraag

De vernieuwde iTV website van KPN: interactievetv.nl

  • 27 augustus 2018
  • 364 reacties
  • 28012 keer bekeken


Toon eerste bericht

364 reacties

Reputatie 7

Off-topic: @wjb kijk jij hier ook naar? Gaaf is die serie he? 🤗

In 4K ook fantastische beelden.
Reputatie 7
Badge +15
Eerlijk gezegd ben ik nog geen fan van de nieuwe website, het geluid heeft vaak hikjes (cache opschonen werkt niet) en met enige regelmaat geeft hij een error tijdens decoden foutmelding.

Laten we zeggen dat het geluid mij afdoende irriteert dat ik er liever geen gebruik van wil maken ;)

Mijn laatste test was tijdens het terugkijken van een programma in firefox.
Reputatie 7
Badge +15
Ik heb vandaag eventjes gebeld vanwegen de firefox problemen en heb gegrepen dat er binnenkort een update uit komt die het oplost. 😃
Reputatie 7
Badge +15
Dat bedoelde ik 🙂

Wees blij dat je het niet hoort, het is heel subtiel maar als je het eenmaal door hebt frustreert het mij enorm. In de tussentijd trek ik mijzelf lekker terug naar chrome 🙂
Reputatie 4
Badge +6
Werkt perfect, NOT
Google Chrome Versie 68.0.3440.106 (Officiële build) (64-bits).

Zie screenshot.

Ingelogd kan op tablet's en mobiel alleen opnemen ipv kijken, bedankt #KPN #ajaxshirtcadeauvoorhetongemak
Reputatie 4
Badge +6
Werkt perfect, NOT
Google Chrome Versie 68.0.3440.106 (Officiële build) (64-bits).



Je gebruikt niet de laatste versie van Chrome, maar een Beta versie 😉
Reputatie 7
Ik kan het wel via de app op mijn telefoon en tablet. Daar sleep ik ook met het bolletje.Ja inderdaad @Kaatje19700, ik kan dit ook! 😉
@Dennis Schreve, kan jij eens een screenshot plaatsen van het scherm waar je tijdens het casten met dat bolletje kan slepen?
Reputatie 4
Badge +6
Beta (test) versie idd,

maar ik heb geen blauw "play" knopje.. Menu ->gids, zie screenshot.

Zodra programma aanklik enkel de keuze om op te nemen 😞
Reputatie 4
Badge +6
Oh die, dan kan ik opnemen zodra aanklik.

Link van Ceeram gevolgd en het werkt wel https://portal.itvonline.nl/

Laatste minuten nog ff genieten...
Hoe kan het nou dat KPN, één van de grootste providers het niet voor elkaar krijgt een fatsoenlijk werkende TV gids te produceren.
Ik lees van alles, maar weinig tot niets daar over. Op de laptop, in de app, géén tv gids! Dan maar Life, de interactieve TV pagina (https://interactievetv.nl/) bezocht, daar is wel een gids, maar die verspringt, tijdens het scrollen continue.
Alles moet zo nodig digitaal, maar de mensen die het aan moeten leveren kunnen alleen een FLUT product leveren. Betalen we met zijn allen niet genoeg?
Ik wilde de snelkoppeling op mijn bureaublad opnemen in het startmenu, dat kan niet! Why????
Probeer je het in EDGE te openen, om daar hetzelfde te proberen, maar in EDGE opent deze pagina niet! In Internet Explorer wel... Echter alleen in de oude versie (uit het jaar NUL) en dan krijg je een app uit het STENEN TIJDPERK te zien! Kom op KPN, jullie verdienen zat. Neem eens een paar deskundigen in dienst. Die een product kunnen maken, en het pas online beschikbaar maken als het echt werkt! Zo moeilijk kan dat toch niet zijn?
Hans M. Roeper

Admin: bericht naar lopende topic verplaatst
Reputatie 7
Badge +23
Het behoeft natuurlijk niet perse aan de software te liggen, het kan ook een kwestie van (druk) dataverkeer op de server zijn. Er zijn immers momenten dat het feilloos werkt, 's-nachts tot in de vroege uurtjes is er geen probleem merkbaar.
Een combinatie van die 2 is het waarschijnlijk.
Kom op nou mensen van KPN. Ten eerste gebruik ik CHROME!!!! en ten tweede werkt de online versie niet op mijn laptop. Ik heb al gemeld dat dat ligt aan de HD resolutie (1920x1080!!!) van mijn computer. Daar kan de online app/Webpagina niet mee omgaan. Betreft, voor een beetje website bouwer, een kleine aanpassing. Zit ik nu al ruim een week op te wachten!
Zou dit nog lukken dit jaar?
Nog bedankt voor de cadeautjes voor alle gedoe van dit jaar. Maar ik heb liever een goed werkend product!
Gebruikt u ook die resolutie? Want zodra ik de resolutie verlaag werkt het wel. Op 1920x1080 verspringen de regels van de gids.
Probeer met deze resolutie maar eens te scrollen in de gids.
Als ik de resolutie verlaag, dan werkt alles wel normaal.

Gebruikt u ook die resolutie? Want zodra ik de resolutie verlaag werkt het wel. Op 1920x1080 verspringen de regels van de gids.Probeer met deze resolutie maar eens te scrollen in de gids.Als ik de resolutie verlaag, dan werkt alles wel normaal.Ze zeggen u tegen me. ;-)
Ja, ik gebruik die resolutie ook en ook bij die resolutie ziet de gids er bij mij prima uit.
Kan het zijn dat jij bij de beeldscherminstellingen van Windows schalingsopties aan hebt staan?\


Schalingsopties stond inderdaad aan. Heb ik uit gezet. Opnieuw opgestart. Probleem nog hetzelfde. Dus maar weer aan gezet. Gek wordt ik er van.....😉
Beste Paul en ieder ander die dit leest.

Ik ben blij te horen dat door Paul mijn probleem/signaal over de gids zeker wordt herkend.
Maar gisteren had ik dit probleem nog even aan een goede vriend van mij voorgelegd. Deze man maakt complexe software, voor bijvoorbeeld het beheer van opslagboxen verhuren, Krantenbezorging (o.a. voor de Telegraaf). Dan heb je toch wel iemand die er verstand van heeft. En,net als ik, zei hei dat het een probleem in de website is. Dus daar werd ik wederom in bevestigd. Aangezien ik ook nog wel eens een website heb gemaakt, heb ik wel recht van spreken. Laat daar nou iemand een week werk aan spanderen, dan moet het klaar zijn. We zitten nu al weken (voor sommigen misschien maanden) op te wachten! Dat moet toch echt beter kunnen! Het gaat om de online gids hè, niet over de app.

Hans M. Roeper
Beste WJB,

Ik neem aan dat je een lagere resolutie gebruikt dan 1920 x 1080?
Daar ligt het probleem namelijk.

Groet,
Hans
Klopt het dat jij op het onderstaande scherm dat probleem ervaart?
Ik kan daar namelijk scrollen wat ik wil, maar het ziet er altijd goed uit.



Beste JWB,

En als je wel resolutie 1920 x 1080 gebruikt. En je de muis niet beweegt, verspringen de regels dan ook niet?

M.vr.gr.
Hans


Klopt het dat jij op het onderstaande scherm dat probleem ervaart?
Ik kan daar namelijk scrollen wat ik wil, maar het ziet er altijd goed uit.

Beste JWB,

En als je wel resolutie 1920 x 1080 gebruikt. En je de muis niet beweegt, verspringen de regels dan ook niet?

M.vr.gr.
Hans
Dat screenshot is van een 1920x1080 scherm en inderdaad heb ik geen last van verspringende regels, die gids werkt bij mij onder Chrome uitstekend.


raar... net nog even geprobeerd, leek goed te gaan. Maar binnen 2 seconden begonnen de regels weer te verspringen. Als ik een lagere resolutie kies, dan gebeurt het niet.
Hoi, Windows 10 home nieuwste update en voor Chrome ook.

Hoi, Windows 10 home nieuwste update en voor Chrome ook.Ik zal vanavond eens een Windows 10 Home machine gebruiken.

Thanx! Ik ben benieuwd.
Ik heb een 15 inch Dell.. Versie Chrome is:
Versie 70.0.3538.110 (Officiële build) (64-bits)
Hieronder alle gegevens...

Ik ga morgen Dell contacten...
Persoonlijk zou ik eerst morgen even afwachten, want dan komt de iTV site ook beschikbaar voor Edge en wellicht dat je daarmee deze problemen niet zult ondervinden.
Ja, ik heb gelezen dat je Chrome gebruikt. Ik weet niet of en zo ja waarom je Chrome prefereert boven Edge, maar vanuit snelheids- en beveiligingsoverwegingen kies ik voor Edge.
Edge komt als snelste browser uit de benchmarks en kent ook nog eens de minste "breaches".


Goed plan. Ik wacht even af. Chrome? Omdat ik het al vele jaren met plezier gebruik samen met G-mail. Ik ben niet zo van steeds naar de snelste wisselen.

Update:Op dinsdag 4 december komt de nieuwe iTV website ook beschikbaar voor de Edge browser. Je hoeft hier niks voor te doen: wanneer je in Edge naar interactievetv.nl of itvonline.nl gaat, maak je vanaf 4 december automatisch gebruik van de nieuwe website.Ik zie het, maar jongens … kom op … dit kan echt niet, dit is toch geen gezicht. 😖



Mis ik iets? Wat bedoel je met "Ik zie het, maar jongens … kom op … dit kan echt niet, dit is toch geen gezicht." Dat ik gelijk heb? En dat het aan de website ligt? of iets anders..
Zelfs het forum deugt volgens mij niet. Onder het laatste item op pagina 1 staat "Vorige 1 ... 5 6 7 8"
Het is dus niet mogelijk naar pagina 2,3,4 te gaan....!

Hans M. Roeper
Reputatie 7
Badge +17
@Dennis Schreve, kan jij eens een screenshot plaatsen van het scherm waar je tijdens het casten met dat bolletje kan slepen?
Bedoel je dan met de app of met de website? 🤔

Reageer