Sticky Vraag

De vernieuwde iTV website van KPN: interactievetv.nl

• 27 augustus 2018
  • 435 reacties
  • 35007 keer bekeken

Toon eerste bericht

435 reacties

Niemand zal ik niet zeggen. Er zullen best personen zijn die de app of website alleen voor het inplannen van opnames gebruikt.

Wel begrijp ik je reactie kan je het niet op het medium kijken waar je een opname in pland maak het dan ook niet mogelijk het schept wel de verwachting.

Ik hoop voor je en andere klanten dat ik het mis heb.
Reputatie 7
Badge +18
Kun je op interactievetv.nl ook formule 1 kijken indien er per wedstrijd 6,- euro is/wordt gedoneerd?

Zoja, hoe doen we dat dan vanaf de laptop?

Beste @racinfo2 heb je dan een abonnement op Ziggo Sport? 🤔
Reputatie 7
Badge +18
@Paul_ ik heb ook even gekeken, en ik heb gewoon Full-screen met mijn Mac:

Bij mij dus niks aan de hand.

Safari-versie:

Wat raar dat @computeraki problemen ondervindt.
Waarschijnlijk domme vraag, maar je hebt vast de Mac al een keertje opnieuw opgestart? Welke versie Safari/Chrome gebruik je?
Computeraki zou je de vraag van Paul nog kunnen beantwoorden? Dan kunnen ze eventueel verder kijken. 😉
Reputatie 7
Badge +18
Het opnieuw opstarten heeft blijkbaar geholpen, want full screen lukt inmiddels (op meerdere kanalen getest)
Wat fijn dat het weer werkt @computeraki bedankt voor de terugkoppeling! 👍🏼
Ik gebruik de website nog wel eens om iets in een venster aan te zetten terwijl ik op de rest van mijn monitor iets anders aan het doen ben. Het beeld start in de nieuwe website klein midden op de pagina, maar zodra ik mijn browservenster verklein dan krijg ik de melding in beeld dat het systeem denkt dat ik op een telefoon of tablet zit. Het zou fijn zijn als dat te overrulen is zodat het niet verplicht wordt om volledig scherm te kijken op een PC/laptop.

Daarbij zou een volledig schaalbaar kijkvenster natuurlijk helemaal de voorkeur hebben, maar het zou al een verbetering zijn als ik niet verplicht een schermvullende browserpagina open hoef te hebben.

Hier sluit ik mij volledig bij aan, ik gebruik ook regelmatig kleinere vensters om sites/streams in te bekijken en dit gaat op dit moment niet.

Ook is het lastig dat als je naast de middelste balk klikt de steam meteen wordt gestopt, dus als je even een keer ergens mis klikt ben je je steam meteen kwijt.
Hierdoor kun je ook niet door de gids/zenders heen bladeren terwijl je een steam open hebt staan, en is hier mee effectief de rest van de site niet meer toegankelijk.
Van mij mag de stream als vast punt boven aan op de site komen met de rest van de toegankelijke site er onder. (alla Youtube/Oude iTV/Ziggo/etc.)

Ook nog de vraag of er in de toekomst Picture in Picture ondersteuning komt?
Ik ontdekte gisteravond het nieuwe uiterlijk van itvonline.nl wat de verwachting van nieuwe / betere functionaliteit beloofde.

* ik ben het overzicht kwijt (verticaal) van wat er nu en straks op alle zenders wordt getoond. Nu mag ik doorklikken per 3 zenders en raak het overzicht kwijt. Als ik scroll door de lijst maakt deze wilde sprongen.
* Ik was heel blij te zien door het springen van de TV gids dat je kunt terugkijken.! Ik ben dol op zenders als Discovery en NatGen, maar zeker niet alle series. Dus ik begon enthousiast een interessante documentaire terug te kijken. Deze gaf halverwege een error. Opnieuw gestart kan je niet vooruit scollen. Ik snap waarom dat niet kan, maar waarom ook als ik al halverwege ben geweest?
Ik heb nog 3 afleveringen van diverse series op verschillende zenders teruggekeken en allemaal! geven ze halverwege een error. (zie error beneden)
* Na jaren van haperingen kon ik eindelijk zoals beloofd 'gewoon' tv kijken in de browser. Deze nieuwe website vindt dat blijkbaar weer niet de bedoeling. Zodra ik het kleine schermpje wat wil vergroten, inzoomen, word ik verplicht een android of itunes app te installeren, op mijn pc....

Ik hoop van harte dat dit bugs zijn (is er wel een beta geweest??) en dat die nog zullen worden opgelost.

Uncaught Error: The index provided (0) is greater than the maximum bound (0)
at t.Sy (THEOplayer.js:47)
at Object.end (THEOplayer.js:47)
at KPNRemainingTimeDisplay.updateContent (pre_script.js:286)
at i (THEOplayer.js:73)
THE0player.js:47
Reputatie 7
Oh, is Allo Allo ook op ONS? Daar werkt inderdaad bijna geen enkele serie-opname! (net als op OUTTV trouwens)

Onmogelijke tijd op ONS: 04:00 uur.

Maar als ik v.a. vannacht in serie plan worden de volgenden inderdaad niet gepland.
Iemand ervaringen met een 1440p en 2160p monitoren, hoe schaalt de website daar op?
De mijne zijn nog groter zelfs.... En het antwoord is: niet.
Zodra je wat wil inzoomen word je verplicht een mobiele app te installeren. Errug jammer...

@Troela: Welke browser+versie+OS gebruikte je bij het terugkijken toen je die error kreeg? En om welke programma's/afleveringen/zender ging het? We willen dit graag proberen te reproduceren.

Ik gebruik de nieuwste Chrome (Versie 68.0.3440.106 (Officiële build) (64-bits)) op Windows 10. Het gebeurde onder andere op NatGen en Net5.
Net weer: zie bijlage.
Hier ook weer dezelfde foutmelding in de console. Er wordt overigens ook gewaarschuwd voor de SSL certificate: "The SSL certificate used to load resources from https://halo.mobgen.com will be distrusted in M70. Once distrusted, users will be prevented from loading these resources. See https://g.co/chrome/symantecpkicerts for more information."

De melding is aangepast/verduidelijkt want je hoeft de app niet te downloaden op de pc natuurlijk.
Wat de melding dat je een mobiele app moet downloaden op je Windows PC betreft... Zodra ik boven de 125% procent kom, sluit de website en krijg je alleen nog maar deze melding. Je hebt dus niet de optie om in de browser je scherm/beeld/player te vergroten en je kan die melding niet wegkrijgen.
Reputatie 7
Badge +24
Zeker interessant! Even ter verduidelijking nog: we hebben het op dit moment over opnames @Kaatje19700 en @wjb? (kan zijn dat ik het over het hoofd heb gezien)

Is dat een opname? Of terugkijken via de gids?

Wat je aangeeft over het inzoomen klopt inderdaad. Zodra je weer uitzoomt krijg je wel weer beeld als het goed is.

@Paul_
Het gaat om het 'terugkijken' via de gids, geen opnames. Ik heb verschillende programma's van vooral de NatGen en Discovery channels bekeken, maar ook een van Net5 (Major Crimes) die halverwege een error gaf.

Begrijp ik het goed dat het de bedoeling is dat je op een PC de player niet mag vergroten en dus vast zit aan de (kleine) standaard of full screen?

Het scrollen door de gids is ook een dingetje. Bij één beweging van het muiswieltje springen de programma's op en neer of blijven 'scrollen'.
Reputatie 4
Badge +2
Super KPN, aangename verrassing !! 😍

@Paul_

Nog een voorbeeld:
NET5, Major Crimes, Zaterdag 25 augustus 22:50
Bij het terugkijken krijg ik consequent op nog een 55 minuten over een foutmelding. Ik heb hem 3 keer bekeken en krijg steeds op hetzelfde moment de error.
Reputatie 7
Badge +15
Yesss, het is eindelijk zo ver 😉

Ik ga vanavond even rondkoekeloeren :)

Niks kapot maken hè. ;)

Laten we het hopen 😂
Reputatie 7

Off-topic: @wjb kijk jij hier ook naar? Gaaf is die serie he? 🤗

In 4K ook fantastische beelden.
Reputatie 7
Badge +24
Hi @Mijn.Eigen.Raam. We hebben geen Win10 app gehad, maar ik vermoed dat je de Win8 app bedoelt. Die kan je beter gewoon vergeten want die wordt binnenkort uit de lucht gehaald. De streams werken sowieso al niet meer inderdaad. Het draait nog op een oude back-end en daar gaat over niet al te lange tijd de stekker uit.

Waarom je de website niet kan gebruiken is wel vreemd. Laat ik beginnen met Chrome aangezien ik die zelf ook gebruik. Welke versie is staat er op? En heb je toevallig ook bijvoorbeeld bepaalde plug-ins geïnstalleerd (zoals adblockers)? Wat haal je bij een speedtest?
Reputatie 7
Badge +18

Op Beleef KPN kun je (helaas) ook geen serie opname plannen, ik zou bijv. Brussel graag willen plannen maar dat gaat niet.
@racinfo2 de serie Brussel is ook On Demand te zien: MENU > ON DEMAND > VOOR JOU > SERIES > BRUSSEL
Klopt, https://interactievetv.nl/zoekresultaten/on-demand/brussel, maar het ging mij om het te kunnen plannen van de serie.

Maar waarom zou je het dan in willen plannen als je het ook On Demand te zien is? 🤔😉
Reputatie 7
Badge +15
Eerlijk gezegd ben ik nog geen fan van de nieuwe website, het geluid heeft vaak hikjes (cache opschonen werkt niet) en met enige regelmaat geeft hij een error tijdens decoden foutmelding.

Laten we zeggen dat het geluid mij afdoende irriteert dat ik er liever geen gebruik van wil maken ;)

Mijn laatste test was tijdens het terugkijken van een programma in firefox.
Reputatie 7
Badge +15
Ik heb vandaag eventjes gebeld vanwegen de firefox problemen en heb gegrepen dat er binnenkort een update uit komt die het oplost. 😃
Reputatie 7
Badge +15
Dat bedoelde ik 🙂

Wees blij dat je het niet hoort, het is heel subtiel maar als je het eenmaal door hebt frustreert het mij enorm. In de tussentijd trek ik mijzelf lekker terug naar chrome 🙂
Reputatie 4
Badge +6
Werkt perfect, NOT
Google Chrome Versie 68.0.3440.106 (Officiële build) (64-bits).

Zie screenshot.

Ingelogd kan op tablet's en mobiel alleen opnemen ipv kijken, bedankt #KPN #ajaxshirtcadeauvoorhetongemak
Reputatie 4
Badge +6
Werkt perfect, NOT
Google Chrome Versie 68.0.3440.106 (Officiële build) (64-bits).

Je gebruikt niet de laatste versie van Chrome, maar een Beta versie 😉
Reputatie 7
Ik kan het wel via de app op mijn telefoon en tablet. Daar sleep ik ook met het bolletje.Ja inderdaad @Kaatje19700, ik kan dit ook! 😉
@Dennis Schreve, kan jij eens een screenshot plaatsen van het scherm waar je tijdens het casten met dat bolletje kan slepen?
Reputatie 4
Badge +6
Beta (test) versie idd,

maar ik heb geen blauw "play" knopje.. Menu ->gids, zie screenshot.

Zodra programma aanklik enkel de keuze om op te nemen 😞
Reputatie 4
Badge +6
Oh die, dan kan ik opnemen zodra aanklik.

Link van Ceeram gevolgd en het werkt wel https://portal.itvonline.nl/

Laatste minuten nog ff genieten...

Reageer