Sticky Vraag

De vernieuwde iTV website van KPN: interactievetv.nl

• 27 augustus 2018
  • 435 reacties
  • 34951 keer bekeken

Toon eerste bericht

435 reacties

Reputatie 7
Wat is XR?
iPhone XR.
Reputatie 7
In alle andere gevallen zou de gebruiker niet lastig gevallen moeten worden met het voorstel op de app te downloaden.Dit past m.i. in het "Windows-ontmoedigingsbeleid". KPN moet het (mobiel) vooral hebben van Android (en iOS). Windows is eigenlijk niet meer interessant voor ze.
Deze dan

Reputatie 7
Dat kan prima zijn, maar het blijft behelpen. Edge is verreweg de snelste en veiligste browser onder Windows 10 en dus wordt bij ons geen Chrome en/of Firefox gebruikt.Nee, het is duidelijk dat jij geen Chrome/FF gebruikt bij jouw Windows 10.Ik ook niet en velen met mij. Een "eenvoudige" gebruiker zonder technische know how zal niet zo snel een andere browser installeren.
Ik vroeg me al af waarom script dat ik gisteren maakte om lijst van opnames op te halen niet meer werkte. Nieuwe site verklaart dit, url dus even aangepast naar portal.itvonline.nl en script doet het weer. Ik begrijp dat die ook slechts tijdelijk nog blijft. Gaan jullie ook officieel en gedocumenteerd een API aanbieden met de komst van de nieuwe website?
Sorry, maar ik heb geen idee waarom de foto iedere keer 2 keer geplaatst wordt.
Reputatie 7

Nee is een opname, Ik kijk nooit kijk terug via de app.Dan zal ik vanavond ook kijken of ik bij opnames dat "bolletje" ook krijg.
Zo ja, dan is beperkt het probleem zich blijkbaar tot "Kijk terug" en "Begin gemist".

Het probleem beperkt zich inderdaad tot "Kijk terug" en "Begin gemist".
Bij het terugkijken van opnames krijg ik ook het "bolletje" te zien om vooruit en achteruit te spoelen.

@Paul_,
Dat geeft in ieder geval een gerichtere vraag richting het developmentteam. 😉
Ik hoop wel dat hiermee de prioriteit om tot een oplossing te komen niet ineens veel lager is geworden.
Daarnaast zie ik de bui al hangen dat er gezegd zal worden dat het "by design" is dat bij "Kijk terug" en "Begin gemist" voor- en achteruitspoelen niet mogelijk is, maar dan wil ik er graag op wijzen dat dat (afhankelijk van de zender) wel mogelijk is op de tablet of telefoon zelf.
Reputatie 7
@Dikkie1Dat lijkt me wel. Ik haal dat vaak niet eens en bij mij werkte het tot nu toe wel altijd; ik gebruik nog wel de oude site omdat ik Edge gebruik, maar ik denk niet dat de nieuwe website hogere eisen stelt aan de snelheid.
Gaan jullie ook officieel en gedocumenteerd een API aanbieden met de komst van de nieuwe website?
Beste Peter,
Ik snap nog steeds niks van de reclame over iTV, het is pure oplichting.
Een website die middels klantgegevens een streaming dienst aanbied, echter geen youtube infra.
Al zou je 500/500 glas verbinding hebben is het maximale 720p zonder weg vallen (blokkerig beeld) als digitenne.
Alleen voor bepaalde browsers beschikbaar zet iedere ICT'r aan het denken, is er ooit gedacht dat linux gebruikers het zelfde type browser gebruiken, en moeten fratsen uit halen om een variant silverlight van windows aan de praat te krijgen. Jaren 90 rommel noemen we dit, nu nieuwe versie ja ja wat codecs erin gefrommeld voor audio, maar zeker geen peer to peer streaming. Vind het ook absurt dat er in 2018 door de kpn nog steeds tv ontangers uit 2011 geleverd worden (Telfort ook KPN levert dezelfde rommel), soort van schoutcast wifi local streaming had er allang in moeten zitten, ipv van klanten naaien voor een paar euro per maand om een kopie kastje aan te sluiten. Los van het fenomeen waarom kijken mensen nog tv, bak reclame ellende, we kijken uitzendinggemist.net zonder reclame dit ter zijde. Stop met reclame maken wat nooit zal werken, telefoon abbonees op kosten jagen met hun data bundel.

Reageer