Sticky Vraag

De vernieuwde iTV website van KPN: interactievetv.nl



Toon eerste bericht

236 reacties

wjb schreef:


Paul_ schreef:

Update:Op dinsdag 4 december komt de nieuwe iTV website ook beschikbaar voor de Edge browser. Je hoeft hier niks voor te doen: wanneer je in Edge naar interactievetv.nl of itvonline.nl gaat, maak je vanaf 4 december automatisch gebruik van de nieuwe website.

Ik zie het, maar jongens … kom op … dit kan echt niet, dit is toch geen gezicht. 😖



Mis ik iets? Wat bedoel je met "Ik zie het, maar jongens … kom op … dit kan echt niet, dit is toch geen gezicht." Dat ik gelijk heb? En dat het aan de website ligt? of iets anders..
Reputatie 7
Paul_ schreef:

Update:Op dinsdag 4 december komt de nieuwe iTV website ook beschikbaar voor de Edge browser. Je hoeft hier niks voor te doen: wanneer je in Edge naar interactievetv.nl of itvonline.nl gaat, maak je vanaf 4 december automatisch gebruik van de nieuwe website.


Ik zie het, maar jongens … kom op … dit kan echt niet, dit is toch geen gezicht. 😖

wjb schreef:

Persoonlijk zou ik eerst morgen even afwachten, want dan komt de iTV site ook beschikbaar voor Edge en wellicht dat je daarmee deze problemen niet zult ondervinden.
Ja, ik heb gelezen dat je Chrome gebruikt. Ik weet niet of en zo ja waarom je Chrome prefereert boven Edge, maar vanuit snelheids- en beveiligingsoverwegingen kies ik voor Edge.
Edge komt als snelste browser uit de benchmarks en kent ook nog eens de minste "breaches".



Goed plan. Ik wacht even af. Chrome? Omdat ik het al vele jaren met plezier gebruik samen met G-mail. Ik ben niet zo van steeds naar de snelste wisselen.
Reputatie 7
Persoonlijk zou ik eerst morgen even afwachten, want dan komt de iTV site ook beschikbaar voor Edge en wellicht dat je daarmee deze problemen niet zult ondervinden.
Ja, ik heb gelezen dat je Chrome gebruikt. Ik weet niet of en zo ja waarom je Chrome prefereert boven Edge, maar vanuit snelheids- en beveiligingsoverwegingen kies ik voor Edge.
Edge komt als snelste browser uit de benchmarks en kent ook nog eens de minste "breaches".
Ik ga morgen Dell contacten...
Reputatie 7
Ook met Windows 10 Home en Chrome versie 70.0.3538.110 ervaar ik geen problemen met de gids.
wjb schreef:


hmroep schreef:

Hoi, Windows 10 home nieuwste update en voor Chrome ook.

Ik zal vanavond eens een Windows 10 Home machine gebruiken.


Thanx! Ik ben benieuwd.
Ik heb een 15 inch Dell.. Versie Chrome is:
Versie 70.0.3538.110 (Officiële build) (64-bits)
Hieronder alle gegevens...

Reputatie 7
hmroep schreef:

Hoi, Windows 10 home nieuwste update en voor Chrome ook.


Ik zal vanavond eens een Windows 10 Home machine gebruiken.
Hoi, Windows 10 home nieuwste update en voor Chrome ook.
Reputatie 1
Ik gebruik ook de 1920x1080 resolutie, en ik ervaar het geschetste probleem ook niet.
Misschien nog een optie om de driver van de GPU te updaten ?
Reputatie 7
Welke versie van Chrome gebruik je? Ik heb versie 71.0.3578.75, dit is de huidige beta.
Welk OS? Mijn PC draait Windows 10 Pro 64bit.
wjb schreef:


hmroep schreef:


wjb schreef:

Klopt het dat jij op het onderstaande scherm dat probleem ervaart?
Ik kan daar namelijk scrollen wat ik wil, maar het ziet er altijd goed uit.

Beste JWB,

En als je wel resolutie 1920 x 1080 gebruikt. En je de muis niet beweegt, verspringen de regels dan ook niet?

M.vr.gr.
Hans

Dat screenshot is van een 1920x1080 scherm en inderdaad heb ik geen last van verspringende regels, die gids werkt bij mij onder Chrome uitstekend.



raar... net nog even geprobeerd, leek goed te gaan. Maar binnen 2 seconden begonnen de regels weer te verspringen. Als ik een lagere resolutie kies, dan gebeurt het niet.
Reputatie 7
hmroep schreef:


wjb schreef:

Klopt het dat jij op het onderstaande scherm dat probleem ervaart?
Ik kan daar namelijk scrollen wat ik wil, maar het ziet er altijd goed uit.

Beste JWB,

En als je wel resolutie 1920 x 1080 gebruikt. En je de muis niet beweegt, verspringen de regels dan ook niet?

M.vr.gr.
Hans


Dat screenshot is van een 1920x1080 scherm en inderdaad heb ik geen last van verspringende regels, die gids werkt bij mij onder Chrome uitstekend.
wjb schreef:

Klopt het dat jij op het onderstaande scherm dat probleem ervaart?
Ik kan daar namelijk scrollen wat ik wil, maar het ziet er altijd goed uit.



Beste JWB,

En als je wel resolutie 1920 x 1080 gebruikt. En je de muis niet beweegt, verspringen de regels dan ook niet?

M.vr.gr.
Hans
Beste WJB,

Ik neem aan dat je een lagere resolutie gebruikt dan 1920 x 1080?
Daar ligt het probleem namelijk.

Groet,
Hans
Reputatie 7
Klopt het dat jij op het onderstaande scherm dat probleem ervaart?
Ik kan daar namelijk scrollen wat ik wil, maar het ziet er altijd goed uit.

Beste Paul en ieder ander die dit leest.

Ik ben blij te horen dat door Paul mijn probleem/signaal over de gids zeker wordt herkend.
Maar gisteren had ik dit probleem nog even aan een goede vriend van mij voorgelegd. Deze man maakt complexe software, voor bijvoorbeeld het beheer van opslagboxen verhuren, Krantenbezorging (o.a. voor de Telegraaf). Dan heb je toch wel iemand die er verstand van heeft. En,net als ik, zei hei dat het een probleem in de website is. Dus daar werd ik wederom in bevestigd. Aangezien ik ook nog wel eens een website heb gemaakt, heb ik wel recht van spreken. Laat daar nou iemand een week werk aan spanderen, dan moet het klaar zijn. We zitten nu al weken (voor sommigen misschien maanden) op te wachten! Dat moet toch echt beter kunnen! Het gaat om de online gids hè, niet over de app.

Hans M. Roeper
Reputatie 7
Badge +23
hmroep schreef:

Kom op nou mensen van KPN. Ten eerste gebruik ik CHROME!!!!


Ja, maar niet iedereen wil Chrome gebruiken. Mijn bericht over Edge was niet persoonlijk naar jou gericht.

Zoals al eerder is aangegeven wordt jouw signaal over de gids zeker herkend. Ik heb het zelf ook (vooral zodra je gaat terugscrollen in de gids) en het is inderdaad heel irritant. Maar het is echt niet zo dat het "met een kleine aanpassing" is opgelost. Anders was het inmiddels al opgelost.

Maar je kan ervan uit gaan dat als we hier geen update geven over de oplossing van dat probleem, we ook nog niet weten wanneer die oplossing er zal zijn. Anders dan val ik telkens in de herhaling met "wordt aan gewerkt" etc. en dat kan ook heel vervelend overkomen. Ik ben niet graag vervelend.
wjb schreef:


hmroep schreef:

Gebruikt u ook die resolutie? Want zodra ik de resolutie verlaag werkt het wel. Op 1920x1080 verspringen de regels van de gids.Probeer met deze resolutie maar eens te scrollen in de gids.Als ik de resolutie verlaag, dan werkt alles wel normaal.

Ze zeggen u tegen me. ;-)
Ja, ik gebruik die resolutie ook en ook bij die resolutie ziet de gids er bij mij prima uit.
Kan het zijn dat jij bij de beeldscherminstellingen van Windows schalingsopties aan hebt staan?\



Schalingsopties stond inderdaad aan. Heb ik uit gezet. Opnieuw opgestart. Probleem nog hetzelfde. Dus maar weer aan gezet. Gek wordt ik er van.....😉
Reputatie 7
hmroep schreef:

Gebruikt u ook die resolutie? Want zodra ik de resolutie verlaag werkt het wel. Op 1920x1080 verspringen de regels van de gids.Probeer met deze resolutie maar eens te scrollen in de gids.Als ik de resolutie verlaag, dan werkt alles wel normaal.


Ze zeggen u tegen me. ;-)
Ja, ik gebruik die resolutie ook en ook bij die resolutie ziet de gids er bij mij prima uit.
Kan het zijn dat jij bij de beeldscherminstellingen van Windows schalingsopties aan hebt staan?
Gebruikt u ook die resolutie? Want zodra ik de resolutie verlaag werkt het wel. Op 1920x1080 verspringen de regels van de gids.
Probeer met deze resolutie maar eens te scrollen in de gids.
Als ik de resolutie verlaag, dan werkt alles wel normaal.
Reputatie 7
hmroep schreef:

Kom op nou mensen van KPN. Ten eerste gebruik ik CHROME!!!! en ten tweede werkt de online versie niet op mijn laptop. Ik heb al gemeld dat dat ligt aan de HD resolutie (1920x1080!!!) van mijn computer. Daar kan de online app/Webpagina niet mee omgaan.


De monitor van mijn PC heeft ook een resolutie van 1920x1080 en in de Chrome browser werkt de site, dus kan ik niet helemaal plaatsen waarom dit aan de HD resolutie zou liggen.
Kom op nou mensen van KPN. Ten eerste gebruik ik CHROME!!!! en ten tweede werkt de online versie niet op mijn laptop. Ik heb al gemeld dat dat ligt aan de HD resolutie (1920x1080!!!) van mijn computer. Daar kan de online app/Webpagina niet mee omgaan. Betreft, voor een beetje website bouwer, een kleine aanpassing. Zit ik nu al ruim een week op te wachten!
Zou dit nog lukken dit jaar?
Nog bedankt voor de cadeautjes voor alle gedoe van dit jaar. Maar ik heb liever een goed werkend product!
Reputatie 7
Badge +23
Update:

Op dinsdag 4 december komt de nieuwe iTV website ook beschikbaar voor de Edge browser. Je hoeft hier niks voor te doen: wanneer je in Edge naar interactievetv.nl of itvonline.nl gaat, maak je vanaf 4 december automatisch gebruik van de nieuwe website.
Weet u hoe vaak ik de laatste tijd te horen krijg "Er wordt wel aan gewerkt hoor"?
Ik werkte in de meubeldetailhandel. Stel ik had u een bank met 3 poten geleverd. U klagen natuurlijk, en dan zei ik "Er wordt wel aan gewerkt hoor" en u vervolgens een jaar op die poot laat wachten? Uiteraard moest u de bank bij aflevering wel betalen.....

Of mijn nieuwe auto wordt geleverd zonder werkende remmen, en de dealer zegt "Er wordt wel aan gewerkt hoor "

Komt dit misschien binnen?

Hans M. Roeper

Reageer