Decoder 1963 omruilen?

• 14 september 2012
  • 6 reacties
  • 10236 keer bekeken

Goedendag KPN,

Ik heb 2 ITV decoders 1963 met harddisk.

Graag zou ik deze omruilen voor 2 ITV decoders 1983.

De huidige decoders reageren heel erg traag, ook betaal ik voor de 2 decoders 8 euro p/m ipv

4 euro voor de 1983 zonder harddisk.

Ik gebruik de harddisk niet vanwege het opnamepakket wat actief is.

Graag verneem ik van u.

Met vriendelijke groet,

Note: bericht aangepast door Moderator in het kader van het privacybeleid op het Forum.

6 reacties

Reputatie 7
Badge +8
is de contract periode verlopen? dan is er vandaag en tot morgen 12uur nog leuke weekenddeal of een actie tot 22 september met 1jaar gratis bellen waaruit je mag kiezen.

De nieuwe apparatuur word thuis gestuurd en er zal ophaal afspraak met je gemaakt worden om de oude huur spullen weer in te leveren zodra de nieuwe aansluiting werkt, alles word naadloos aangesloten en zonder dubbele kosten.

KPN alles-in-1 Weekend Deal 6 maanden gratis TV (twv 96,- euro)

+ Gratis monteur Volledige installatie bij je thuis (twv 60,- euro)

+ Online bestellen Geen verzend- en activatiekosten (twv 35,- euro)

= totaal 191,- euro aan korting minimaal, want als je in het bestelproces nog meer bijbesteld kan dit voordeel hoger oplopen.

zo gezegd loopt er ook een losse actie voor nieuwe alles-in-klanten tot 22 september voor onbeperkt bellen (twv totaal 215,- euro aan voordeel), deze deal is niet te combineren met de weekend deal voor 6 maanden gratis TV.

Hallo!

Sinds twee weken heb ik problemen met mijn twee Motorola decoder type 1963  Ze zijn uiterst traag, resetten en fabrieksinstellingen terugzetten: geen enkele verbetering.

Is omruilen voor een nieuwer (en snellere) decoder een optie? Ik gebruik deze al 2 jaar...

Iemand een idee?

Jan

Reputatie 6
Badge +2
Je kan dus het contract van je alles in 1 verlengen begrijp ik?

Ik zie alleen niet in waarom je dan automatisch nieuwe apparatuur toegezonden zou krijgen.?

Reputatie 2
Badge +1
Beste Jan1949

Wel raar dat dit op beide tuners speelt, normaal zou een fabrieksreset de meeste problemen moeten verhelpen.
Heb je voor mij in privebericht je postcode, huisnummer, naam contractant en je telefoonnummer? Dan kijk ik na wat de mogelijkheden zijn.

Je kan mij een privébericht sturen (je moet wel ingelogd zijn) door op de volgende link te drukken: Deze gebruiker een privébericht sturen

Met vriendelijke groet,

Robin

Reputatie 2
Badge +1
Beste Jan1949,

Ik heb nog geen privébericht van je ontvangen, werken de tuners weer normaal?

Met vriendelijke groet,

Robin

Reputatie 7
Volgens mij is er een paar weken terug een firmwareupdate geweest. Meestal zie ik dat als  bij het inschakelen van de decoder de kanalen 1 (TV) en 801 (radio) voorgeselecteerd staan. Op die kanalen staan ze normaal bij ons echt nooit. En ja, sinds die tijd gaat het zappen trager en ook het opvragen van Menu of Gids etc. duurt echt veel langer. Maar ja, onze internetsnelheid wordt ook steeds trager. Blijkbaar een algemeen euvel bij KPN: ze zeggen dat alles sneller wordt maar in de praktijk gaat het juist de andere kant op.

Reageer