Beantwoord

Decoder geeft problemen met Netflix

  • 16 January 2020
  • 14 reacties
  • 356 keer bekeken

Reputatie 1

Sinds een week kunnen steeds meerĀ films, series, op 1 decoder niet afgespeeld worden.

Ik heb de software verwijderd, opnieuw geinstalleerd..werkt niet

Op de slaapkmr, staat een 2e decoder, deze heb ik beneden neergezet, en alles speelt goed af.

De defecte decoder boven gezet, en daar hetzelfde probleem, problemen met netflix.

Verzoek dus om 1x 4k decoder om te wisselen, ik heb hiervoor vanavond gebeld met de klantenservice, echter kon uw medewerksters dat niet regelen, dus wend ik me maar tot het forum

icon

Beste antwoord door Susan_ 19 January 2020, 11:26

Bekijk origineel

14 reacties

Reputatie 7
Badge +11

Welkom @maikel69Ā 

Wat voor type tv ontvanger heb je,

Is de tv ontvanger een Motorola?

Ā 

Reputatie 1

Nee...4k...tbv moderatorĀ  betreft ontvanger met SNĀ  eindigend op .....3647

Badge +19

Is de ontvanger direct met een kabel aangesloten op de experiabox of zit er iets tussen zoals een draadloos verbindingsset of een switch?

Reputatie 1

Beneden met de defecte rechtstreeks met utp op de experia, en boven met een verbindingsset.

Oftewel het probleem zit echt in de ontvanger, toen ik de ontvangers had gewisseld, weet je hrt antwoord eigenlijk al. Maar voor de zekerheid had ik het forum nog bekeken voor andere oplossingen, de enigste die overblijft...ontvanger wisselen.

Badge +19

Duidelijk! Een medewerker gaat dit oppakken binnenkort. Vul je profiel helemaal in met klantnummer dan kunnen ze meteen aan de slag.

Reputatie 7
Badge +21

Hi @maikel69, welkom op het Forum en bedankt voor jouw bericht!

Het is natuurlijk niet fijn als een of meerdere functies op de tv-ontvanger het niet goed doen. In jouw geval gaat het om Netflix.. Zowel via kanaal 200 als via On Demand > Netflix?

Ik ben verder eigenlijk ook benieuwd of de tv-ontvanger los hiervan wel goed werkt, dus bij live televisie kijken of terugkijken bijvoorbeeld. Ervaar je hier ook problemen mee?

Verder kijk ik natuurlijk graag of ik hem kan omruilen voor je. Kan je jouw profiel nog aanvullen met het serienummer van de betreffende tv-ontvanger? Dit kan je noteren bij persoonlijke opmerkingen en is alleen zichtbaar voor jou en KPN moderators.

Reputatie 1

Ja via beide manieren hebben we problemen met netflix, heel vaak bij series kun je een paar afleveringen zien en dan krijg je de foutmelding.

Tv kijken, on demand etc geen problemen, het zit enkel in netflix.

Serienummer staat vermeld bij modem type

Reputatie 7
Badge +21

@maikel69, ik heb allereerst een ticket aangemaakt voor onze technische dienst om ernaar te kijken! Mocht hier niks uitkomen kunnen we kijken naar een nieuwe tv-ontvanger lijkt me.Ā 

Reputatie 1

Prima, op dit moment wil ongeveer 50% niet meer afspelen

Reputatie 1

Vandaag gebeld door kpn, modem wordt omgeruildĀ :grinning:

Vandaag gebeld door kpn, modem wordt omgeruildĀ :grinning:

TV-ontvanger wordt omgeruild, neem ik aan. Niet het modem (Experiabox).

Reputatie 1

Vandaag gebeld door kpn, modem wordt omgeruildĀ :grinning:

TV-ontvanger wordt omgeruild, neem ik aan. Niet het modem (Experiabox).

Lol sry inderdaad de tv ontvanger šŸ˜‚šŸ˜‚šŸ˜‚

Reputatie 7
Badge +21

@maikel69, helemaal goed! Fijn dat er wat gaat gebeuren. Wil je even terugkoppelen of dit voor jou de oplossing blijkt te zijn?Ā :blush:

Reputatie 7
Badge +21

@maikel69, is jouw tv-ontvanger inmiddels omgewisseld en werkt het nu weer naar behoren?

Reageer