Beantwoord

Decoder start opnieuw op bij gebruik netflix.


Mijn decoder start tijdens kijken naar netflix opnieuw op na ongeveer een half uur. Het is een arcadyan. Is hier wat aan te doen?
icon

Beste antwoord door Erwin_ 28 augustus 2018, 15:22

Dat hoop ik wel, Wilfred! Heb je die tuner als een proberen te resetten? https://www.kpn.com/faq/16848
Zou je je profiel kunnen aanvullen met privégegevens?
Bekijk origineel

8 reacties

Reputatie 7
Badge +16
Dat hoop ik wel, Wilfred! Heb je die tuner als een proberen te resetten? https://www.kpn.com/faq/16848
Zou je je profiel kunnen aanvullen met privégegevens?
Profiel is bijgewerkt en decoder is geupdate, zal morgen even kijken of probleem verholpen is. Thx iig.
Reputatie 7
Badge +16
Graag gedaan. Laat het maar weten! We lossen het hoe dan ook op.
Het gaat nu goed, vandaag een film helemaal in 1 keer af kunnen kijken. Top en bedankt.
Reputatie 7
Badge +16
Fijn om te lezen. Er zijn wel wat issues met onze tuners en netflix momenteel en ik hoop dat dit voor jou de oplossing is. Zo niet, laat het mij weten!
Oke, ja alleen op mijn andere tuner, op de slaapkamer, een oudere nog met harde schijf erin, kan ik helemaal geen netflix ontvangen. Niet eens kanaal 200. Ligt dit aan het model?
Reputatie 7
Badge +16
Ja. Als daar nog een harde schijf in zit en de tuner maakt nog wel deel uit van je actieve abonnement kun je die kosteloos laten omruilen.
Dat kan via deze pagina: https://www.kpn.com/televisie/extra-diensten/netflix-kijken-via-interactieve-tv/servicetool-apparatuur-wissel.htm#/0006.1
Oke thx

Reageer