Beantwoord

Defecte afstandsbediening

  • 2 March 2019
  • 2 reacties
  • 75 keer bekeken

Het zat er al een tijdje aan te komen, het bedienen van de afstandsbediening werd steeds lastiger. Nieuwe batterijen hebben geen zin meer gehad. De afstandsbediening is overleden. (R.I.P) Hoe kom ik aan een nieuwe.

Met vriendelijke groet
Ruud
icon

Beste antwoord door PeterG 2 March 2019, 17:23

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Vervelend want dat is lastig met interactieve tv. Hopelijk heb je nog een tweede (ontvanger)? en dus afst.bed.?

Je kunt even bellen met 0800-0402 of

Een KPN forum-moderator kan je er een sturen. Daarvoor heeft deze wel wat gegevens nodig. Heb je je forumprofiel al ingevuld?

Zodat je door een moderator geholpen kunt worden zou je je gegevens willen invullen in je forumprofiel? Deze gegevens zijn niet publiek te zien.
I.i.g. voor- en achternaam, postcode + huisnummer, klantnummer(s), Tel.nr. (op de regel Persoonlijke opmerkingen)
Na het invullen onderaan op {Sla wijzigingen op} klikken.

Als de gegevens erin staan (privé is alleen zichtbaar voor moderators en jijzelf) kunnen ze direct zodra ze hier komen er een sturen! Dat gaat per post.
Reputatie 7
Badge +21
@Desmo, bedankt voor je bericht en fijn dat je jouw gegevens al aangevuld hebt. Ik heb direct een nieuwe aangevraagd. Deze kan je uiterlijk dinsdag op de deurmat verwachten 😉