Beantwoord

Defecte tv ontvanger Arris

  • 7 January 2019
  • 5 reacties
  • 75 keer bekeken

Heb sinds gisteren geen beeld meer. TV ontvanger werkt niet. Ik heb reset gedaan maar blijft zelfde probleem. Als ik op de zenderknop druk zie ik alleen titelbalk onder in beeld van de zender en titel van het programma maar geen beeld wel zwart beeld en ook geen geluid. Hoe kan ik een nieuwe TV ontvanger bestellen?
icon

Beste antwoord door Alex van KPN 7 January 2019, 21:50

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Reputatie 7
Badge +24
Hi Harry, welkom op het forum. Voordat ik het om ga ruilen wil ik nog wel een aantal dingen weten. Heb je de Experiabox ook gereset? En heb je de ontvanger op deze manier gereset? Heb je dit probleem op meerdere ontvangers? Als laatste, hoe is de ontvanger aangesloten? Rechtstreeks met een kabel of met de draadloze adapters?

Zou je ook je profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en mij een seintje willen geven als je dit hebt gedaan?
Ik heb de experiabox ook gereset.ik heb de tv ontvanger op de juiste wijze gereset. Betreft alleen probleem met tv ontvanger in slaapkamer.Tv ontvanger is met kabel verbonden.
Reputatie 7
Badge +24
In dat geval gaan we het voor je omruilen. De omruiling vindt plaats bij een Post NL punt bij jou in de buurt. Neem dan de apparatuur mee in een doosje en je ID-bewijs. Dit moet wel dezelfde achternaam hebben als de contractant. DIt zou dan zijn bij de Jumbo Krijgerstraat of Bruna Westeinde. Heb je een voorkeur?
Jumbo Krijgerstraat is prima.
mijn klantnummer is *****.

Admin: klantnummer weggehaald ivm privacy.
Reputatie 7
Badge +24
Top, vanaf woensdag vanaf 15 uur kun je het bij de Jumbo omruilen. 🙂