Beantwoord

Defecte tv ontvanger terugsturen

  • 2 May 2019
  • 5 reacties
  • 1071 keer bekeken

Gisterenavond kreeg ik een mail met instructies hoe de defecte tv-ontvanger na omruilen teruggestuurd moet worden. De mail is nu weg! Eerste vraag: Kan de KPN in mijn mailbox emails verwijderen?

Tweede vraag: Hoe moet ik de defecte ontvanger nu terugsturen? Ik herinner me nog iets van verpakken in een doos, maar het adres ben ik dus kwijt!
icon

Beste antwoord door RBxx 2 May 2019, 12:17

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +21
@JojaJ
Hier kun je het gratis naar toe sturen. Bonnetje wat je van PostNL krijgt bewaren.

KPN
Antwoordnummer 10119
2400 VB Alphen aan den Rijn
Aangezien je de retourcode kwijt bent even briefje erbij doen met je klantnummer. Dat is ook voldoende.
Reputatie 7
Badge +21
Goedenavond @JojaJ. Welkom op het forum. Wat vreemd dat je e-mail met instructies kwijt bent. KPN heeft niet de mogelijkheid om e-mails te verwijderen uit jouw inbox. Verder zie ik dat RBxx en PeterG al een antwoord gegeven hebben op de tweede vraag. Mocht je toch nog andere vragen hebben, dan horen we dat graag van je!
Ik heb en tweede tv en heb het ontvangerkastje daarvan gebruikt om het defecte kastje om te ruilen. Dit hilp niet voor het probleem (geen geluid bij het beeld op de tv). Vandaag kwam iemand om naar de tv te kijken en het probleem is opgelost. De ontvanger was dus niet defect, het lag aan het tv toestel. Ik wil de ontvanger niet meer omruilen. Laat ik het nu gewoon liggen bij het afhaaladres of wat doe ik nu hiermee?
Reputatie 7
Badge +21
Wat goed om te lezen dat het probleem inmiddels is verholpen. Als je het pakketje niet ophaalt bij het servicepunt wordt het automatisch retour gestuurd. Je hoeft dus niets te doen,

Reageer