Beantwoord

Devolo cockpit advies

  • 2 October 2019
  • 3 reacties
  • 656 keer bekeken

Reputatie 1
vanwege een storing met DVS 1200 in slaapkamer is na een uitvoerige chatsessie waarbij ik alle storingsinstructies tevergeefs heb opgevolgd een monteur langs geweest.
Deze toverde op zijn laptop Devolo cockpit te voorschijn, klikte het symbooltje voor additioneel apparaat aan, vulde de code in die achter op de dvs adapter stond en zei toen: nu moet ie het weer doen. En jawel. Geen rood lichtje meer. Nu weer een geruststellend wit licht. Kosten 50 euro.

Mijn vraag is waarom deze tip voor het oplossen van dit probleem niet wordt gegeven op de website. Dan zou ik zelf de storing hebben kunnen oplossen en geen monteur tegen betaling nodig te hebben.
icon

Beste antwoord door Alex van KPN 3 October 2019, 17:55

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +24
Hoi Parl, welkom op het forum.


Mijn vraag is waarom deze tip voor het oplossen van dit probleem niet wordt gegeven op de website. Dan zou ik zelf de storing hebben kunnen oplossen en geen monteur tegen betaling nodig te hebben.


Terechte vraag, zou niet moeten namelijk. Voordat ik iets zinnigs hierover kan en mag zeggen, zou ik even mogen spieken in je 'dossier'? Zou je je profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan?

Ik hoor graag van je.
Reputatie 1
Mijn profiel heb ik bijgewerkt voorzover mijn kennis rijkt.
Reputatie 7
Badge +24
Dankjewel.

Voor de meelezers: net met elkaar gebeld om uitleg gegeven waarom dit zo is gedaan. Dankjewel voor je tijd Parl. 🙂