Beantwoord

Deze dienst is tijdelijk niet beschikbaar. Probeer het later nog eens.

• 28 december 2017
  • 15 reacties
  • 1564 keer bekeken

KPN iTV geeft de volgende melding in Safari 11.0.2 op iMac met MacOS High Sierra 10.13.2

Deze dienst is tijdelijk niet beschikbaar. Probeer het later nog eens.

Deze melding krijg ik al dagen.
icon

Beste antwoord door Erik_ 6 januari 2018, 16:32

Fijn dat het in Chrome in ieder geval wel werkt. Voor de beide andere browsers heb ik gekeken of we daar een oplossing voor hebben. Bij Safari lijkt het te helpen om de cache te legen. Dit doe je als volgt:

- Open linksboven in de browser het drop-downmenu 'Safari' en klik op 'Voorkeuren'
- Selecteer Privacy
- Navigeer naar 'Cookies en websitegegevens' en klik op 'Beheer websitegegevens...'
Er opent dan een lijst met alle websites die lokaal gegevens hebben opgeslagen.
- Zoek rechtsboven op het woord tv
- Verwijder interactievetv.nl en itvonline.nl
- Sluit Safari met Command (⌘) + Q

Als je dan Safari weer herstart zou het weer als normaal moeten werken.

Firefox is een browser waarin iTV Online op het moment niet goed in werkt. Ik zou je dan ook aanraden om het bij Chrome of Safari te houden.
Bekijk origineel

15 reacties

Reputatie 7
Badge +27
Welkom op het forum, Erik! Krijg je deze melding nog steeds? Kun je het eens proberen in Chrome of Firefox?
Hoi George Herbert,

Inmiddels Chrome geïnstalleerd, daar werkt het wel. In Safari en Firefox nog steeds dezelfde meldingen.

Gr. Erik
Reputatie 7
Badge +27
Fijn dat het in Chrome in ieder geval wel werkt. Voor de beide andere browsers heb ik gekeken of we daar een oplossing voor hebben. Bij Safari lijkt het te helpen om de cache te legen. Dit doe je als volgt:

- Open linksboven in de browser het drop-downmenu 'Safari' en klik op 'Voorkeuren'
- Selecteer Privacy
- Navigeer naar 'Cookies en websitegegevens' en klik op 'Beheer websitegegevens...'
Er opent dan een lijst met alle websites die lokaal gegevens hebben opgeslagen.
- Zoek rechtsboven op het woord tv
- Verwijder interactievetv.nl en itvonline.nl
- Sluit Safari met Command (⌘) + Q

Als je dan Safari weer herstart zou het weer als normaal moeten werken.

Firefox is een browser waarin iTV Online op het moment niet goed in werkt. Ik zou je dan ook aanraden om het bij Chrome of Safari te houden.
Ik heb dit uitgevoerd in Safari, maar de melding in ITV blijft hetzelfde, Deze dienst is tijdelijk niet beschikbaar. Probeer het later nog eens. Gr. Erik

Reputatie 7
Badge +27
Ai, dat is naar. Het heeft wel gewerkt begrijp ik? Zou je eens willen testen of het werkt als je Safari herinstalleert?
Helaas, probleem blijft na herinstallatie van safari aanwezig. Ik gebeuik chrome wel, tot het is opgelost
Reputatie 7
Badge +27
Jammer dat te horen 😞 Dan heb ik bij dezen een melding aangemaakt voor de technische dienst om hier eens naar te kijken. Ik weet niet of ze het kunnen oplossen, maar we gaan het in ieder geval proberen. Ze nemen contact met je op, op het bij ons bekende 06-nummer.
Ik heb hetzelfde probleem. Alles wat hierboven beschreven is gedaan maar het werkt niet.
Reputatie 7
Badge +10
Ha @pvc tim, welkom hier! Wat vervelend dat je deze melding krijgt. Als het niet verholpen kan worden, zet ik een melding door naar de Technische Dienst. Wil je hiervoor reageren op mijn privébericht?
Ik heb hetzelfde probleem. Alles wat hierboven beschreven is gedaan maar het werkt niet.
Reputatie 7
Badge +27
Hallo @Willem18, welkom! Jammer om te lezen dat dit niet werkt! Heeft het wel gewerkt of überhaupt nog niet? Daarnaast ben ik benieuwd of het in de 'incognito modus' in Google Chrome wel werkt.
Reputatie 7
Badge +18
Firefox werkt sowieso niet met ITV-online op de Mac.

Het beste werkt het op de browser Opera.
Chrome geeft n.l. ook wel eens moeilijkheden

Wil je toch beslist met Safari kijken, dan moet je enige handelingen verrichten om dit mogelijk te maken.
Safari heeft Silverlight nodig
Deze dien je dus eerst te downen en te installeren.
Start dan Safari op en ga naar https://interactievetv.nl of naar https://www.itvonline.nl
Nu moet je Safari toestemming geven om Silverlight te gebruiken.
Klik in de bovenste taakbalk aan (Naast het appletje) Safari - Voorkeuren en klik daar het tabblad Websites aan.
Nu zie je in de linkerkolom o.a. Silverlight staan, maak die actief en zet in de rechterkolom de url van ITV op aan
Sluit Safari geheel af.
Laadt nu met Safari de bovenstaande url die je zojuist toestemming hebt gegeven om Silverlight te gebruiken.
P.S.
De ene URL werkt beter dan de andere, dus wil de eerste url niet probeer hetzelfde dan met de andere url

Reputatie 7
Badge +27
Je hebt niet meer gereageerd, Willem. Laat je het ons weten als je nog hulp wilt? Dan gaan we voor je aan de slag.

@huistijger dankjewel!
Thanks. Silverlight met de itvonline url is de oplossing voor mij
Reputatie 4
Badge +5
nou bij mij werkt de silverlight ook niet , op IE , Firefox en Ghrome heb nu de itv app geinstalleerd op mijn laptop en nergens geen last van dus instaleer de App eens

Reageer