Beantwoord

Dienstverlening Motorola 1960

• 5 juni 2012
  • 3 reacties
  • 10230 keer bekeken

Ik zie op dit forum al veel vragen en opmerkingen langskomen over de Motorola 1960. Veelal technische problemen die uiteindelijk leiden tot het omruilen van het apparaat. Ook ik heb deze Motorola 1960 en ervaar dezelfde problemen. Ik vraag mij echter af of KPN zelf actie gaat ondernemen richting de klanten die een dergelijke ontvanger in bezit hebben, aangezien ik het vermoeden heb dat het apparaat bij al die klanten dezelfde problemen heeft of op korte termijn krijgt!?

Welke actie moeten de klanten nu ondernemen om het apparaat door KPN om te laten ruilen?

Alvast dank voor de reacties!

icon

Beste antwoord door Jorn 12 juni 2012, 11:39

Beste ronald_v_h,

U doet er goed aan uw probleem hier aan te kaarten indien de bovengenoemde handelingen u geen oplossing hebben kunnen bieden.

De 1960 TV-ontvanger is relatief bekeken een model dat al langere tijd in roulatie is. Daarmee is overigens niet gezegd dat ze allen dezelfde problemen kennen.

Ik bekijk echter graag wat ik voor u kan betekenen in deze. Ik zou u daarom willen verzoeken uw postcode, huisnummer en bereikbaarheidsnummer in een privébericht aan mij te sturen. Ik pak het dan voor u op.

Met vriendelijke groet,

Jorn

Bekijk origineel

3 reacties

Badge +1
Hallo Ronald,

Als je belt met de klantenservice, en je hebt regelmatig problemen met de 1960. Dan ruilen ze hem om voor een nieuwer model.

Wat ze waarschijnlijk met je gaan doen, is het terugzetten naar de fabrieksinstelling:

Stroom eraf.

Stroom erop.

Menu knop ingedrukt houden.

Firmware menu > Software verwijderen, ja

Terug naar fabrieksinstelling, ja

Ga naar sluiten > Kies voor opnieuw starten

De software wordt nu opnieuw ingeladen. Eventuele opnames blijven bewaard.

Helaas biedt het opnieuw laden van de firmware geen bevredigend resultaat. Ook het "porren" van de condensator van de afstandsbediening (helpdesk oplossing) leidt niet tot het gewenste resultaat. 

Wellicht kan KPN toch gaan nadenken over het vervangen van deze verouderde apparaten, te beginnen bij die van mij ;)!!

Wellicht dat iemand van KPN hierop kan reageren!?

Reputatie 3
Badge
Beste ronald_v_h,

U doet er goed aan uw probleem hier aan te kaarten indien de bovengenoemde handelingen u geen oplossing hebben kunnen bieden.

De 1960 TV-ontvanger is relatief bekeken een model dat al langere tijd in roulatie is. Daarmee is overigens niet gezegd dat ze allen dezelfde problemen kennen.

Ik bekijk echter graag wat ik voor u kan betekenen in deze. Ik zou u daarom willen verzoeken uw postcode, huisnummer en bereikbaarheidsnummer in een privébericht aan mij te sturen. Ik pak het dan voor u op.

Met vriendelijke groet,

Jorn

Reageer