Elke dag valt mijn digitale tv uit en werkt niet meer. Op de tv verschijnt het bericht Zapp naar een andere zender en weer terug, dit werkt niet. Het stroomloos maken van de digitale tv ontvanger en weer inschalen helpt ook niet (foutcode 143)
Internet bekabeld via poort 4 en internet via WiFi werkt wel, net zo als de vaste telefoon. Ik heb een Experia box V8.
Mijn tv beneden is bekabeld aangesloten op poort 1.
Mijn tv boven is aangesloten via de draadloze verbindingsset 1200 op poort 2.
Beide digitale tv ontvangers heb ik twee weken geleden gereset door software te verwijderd en opnieuw te installeren. Hierna de laatste software versie geïnstalleerd. Tot op heden geen resultaat en dagelijks geen digitale televisie.
Het enige wat helpt is het modem geheel uit te schakelen (stroomloos maken) en na 30 seconde weer in te schakelen. Na ongeveer 30 minuten is mijn internet verbinding terug en werkt digitale televisie weer voor een dag.
Is dit een bekend probleem en is hier een structurele oplossing voor?
Beste antwoord door Bart_
Dag Marcel. Ik heb zojuist een meting gedaan en dat wees al heel snel uit dat Henk een heel eind op de juiste weg zit. Daarom heb ik zojuist een storingsmonteur voor je ingepland. Ik ga er vanuit dat hij of zij alles weer snel op orde heeft en ik hoor het natuurlijk graag!
Bekijk origineel