Beantwoord

digitenne en zakelijk koppelen

  • 6 May 2021
  • 4 reacties
  • 26 keer bekeken

goedemorgen 

 

ik heb nu zakelijk kpn prima mooi geregeld tevreden over 

voorheen had ik prive thuis en digitenne in een abbonement 

 

nu heb ik een nw digitenne abbonement moeten afsluiten omdat ik al me apparatuur moest retouneren 

 

alleen nu zit ik dus met dubbele kosten kom ik achter 

terwijl het voorheen in een pakket zat 

kan dit gekoppeld worden aan elkaar nog 

dan is het ook overzichtelijker op me facturen 

 

tevens heb ik met de wifi spots die ik heb gekocht a €150 eu nogsteeds niet overal internet in huis 

 

 

graag hoor ik van jullie 

groet jeroen 

icon

Beste antwoord door Erwin van KPN 8 May 2021, 12:33

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Reputatie 7
Badge +24

Heeft u wel interactieve tv van KPN? Je moet volgens mij interactieve tv van KPN hebben. Kost dus 10 per maand voor 1 ontvanger die je met een utp kabel aansluit. En dan kan je er een digitenne ontvanger bij nemen voor 5 euro per maand. 

Als je geen interactieve tv hebt, dan vrees ik dat het niet gekoppeld kan worden.

ik heb interactieve tv 

ik heb mobiel 3x 

ik heb prepaid 1x 

ik heb digitenne 2x 

 

 

ik wil gewoon digitenne abbonement behouden voor onderweg 

maar gewoon binnen me abbonement van interactieve tv 

zohad ik het voorheen ook in me prive abbo 

 

 

Reputatie 7
Badge +24

ik heb interactieve tv 

ik heb mobiel 3x 

ik heb prepaid 1x 

ik heb digitenne 2x 

 

 

ik wil gewoon digitenne abbonement behouden voor onderweg 

maar gewoon binnen me abbonement van interactieve tv 

zohad ik het voorheen ook in me prive abbo 

 

 

Dat moet dan nu weer kunnen lijkt mij. Je hebt nu wel zakelijk, maar lijkt me dat da niets uitmaakt...

Hoi @Jhamelink .  Ik zie wel een digitenne abo bij ons maar zakelijk kan ik (helaas) niks mee.

Daar is een apart forum voor: https://zakelijkforum.kpn.com/

Mijn voorstel is om daar je vraag nogmaals te stellen. (ik weet simpelweg niet wat er allemaal wel of niet kan bij een zakelijk abonnement. Dat zijn twee aparte werelden)