Vraag

Digitenne kast omruilen voor ITV kast zonder verdere kosten

  • 19 June 2021
  • 17 reacties
  • 97 keer bekeken

Reputatie 1

Hallo in mijn kpn abo heb ik een itv kast en internet en gratis digitenne kast , kan ik die digitenne kast ook omruilen voor een 2 'de ITV kast zonder verdere kosten .


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

17 reacties

Reputatie 7
Badge +24

Ja ... dat kan. 

Achter "Digitenne TV ontvanger" tikt u 1 x op het - teken en achter "Interactieve TV ontvanger" 1 x op het + teken.

Reputatie 1

Ziet er simpel uit maar hoe gaat dat in de praktijk , een 1 tje eraf en een 1 tje bij de ander erbij ,zegt mij nog niks ?

Reputatie 7
Badge +24

Ziet er simpel uit maar hoe gaat dat in de praktijk , een 1 tje eraf en een 1 tje bij de ander erbij ,zegt mij nog niks ?

De interactieve tv ontvanger word naar een PostNL pakket punt bij u in de buurt gestuurd, u kunt hem daar gaan halen. En u krijgt het verzoek om de digitenne ontvanger naar KPN terug te sturen.

Reputatie 1

Ik heb op mijn KPN gekeken bij dat schermpje met plussen en minnen betreft itv kast en digitennekast ,maar als ik de digitennekast verwijder wordt mijn abo 5 € duurder? en die 5 € blijft staan als ik de itvkast met 1 verhoog , ik wil alleen een kast omruilen voor een andere kast zonder abo verhoging, mijn digitenne bestond vroeger uit 3 kaarten en is al gereduceerd naar 1 kast.

is een omwisseling nu wel of niet gratis !

Reputatie 1

Ja ... dat kan. 

Achter "Digitenne TV ontvanger" tikt u 1 x op het - teken en achter "Interactieve TV ontvanger" 1 x op het + teken.

Dit plaatje had ik ook ,alleen staat hier nergens de prijs bij als er iets veranderd word, wat ik ook wil, er komt 5 € bij ??

Normaliter is het zo dat 1 tv ontvanger altijd gratis is en een 2e ontvanger kost altijd 5 euro, als je het gratis digitenne kastje omruilt voor een gratis Itv kastje is dus niet een appeltje eitje.

Vul je forum profiel aan met je huisnummer en postcode en klantnummer dan ziet webcare wie je bent zodra je topic aan de beurt is.

Wil je een sneller antwoord dan kun je gratis bellen met de klantenservice 0800-0402

 

 

Reputatie 1

Waarom kan een gratis kastje (waar je er eerst 3 van had) niet gewoon gratis omruilen (itvkast heeft tenslotte de dezelfde kosten als een digitennekast )

Ik zie alleen meer gemakkelijk ruilen als je er maar voor betaalt, net als gratis spotify waar ik geen bal aan hebt ,wat normaal ook een prijs heeft en je kan het niet voor iets bruikbaars omwisselen zonder dat het kost.

misschien wordt het tijd om eens wat verder te kijken voor een stuk minder .

 

Reputatie 7
Badge +24

Ik zie alleen meer gemakkelijk ruilen als je er maar voor betaalt, net als gratis spotify waar ik geen bal aan hebt ,wat normaal ook een prijs heeft en je kan het niet voor iets bruikbaars omwisselen zonder dat het kost.

Aanpassen naar Hussel. Waarschijnlijk is dat dan goedkoper. Heeft u misschien ook gratis ESPN? Gebruikt u dat?

Reputatie 1

Ik heb geen ESPN ook niet gratis. overstappen naar Hussel levert dat op ,dat wat ik nu gratis hebt kwijt raak of voor moet gaan betalen zonder dat het goedkoper wordt !

ik neem aan dat er een rede is dat ik ooit digitenne , spotify , terugkijken enz gratis kreeg bij mijn abo ,maar waarom ik niet het één kan ruilen voor het evenzo dure andere begrijp ik niet.

Reputatie 1

Als je nu een Hussel abo neemt (de goedkoopste) ben ik al 5 € meer kwijt en zal 10 € worden als er een 2 de tv kast bij komt ,maar je krijgt wel een smart tv cadeau met soundbar compleet Als je nieuw bent  ,maar een kastje omruilen voor een vaste klant kan niet ?

Reputatie 7
Badge +24

Niets is gratis bij KPN. KPN is de kerstman niet. Ook Spotify heeft u niet gratis. Uw pakket met Spotify kost gewoon 8 tot 9 euro meer dan een vergelijkbaar abonnement zonder Spotify. Ook tv ontvangers zijn niet gratis. Je betaald er gewoon voor met de pakketprijs. Op de factuur staat wel "gratis dit" en "gratis dat", maar laat je niet gek maken en kijk naar de totaal prijs. Niet naar individuele onderdelen. KPN is een commercieel bedrijf, dat zorgt er echt wel voor dat u overal voor betaald. 

Reputatie 7
Badge +24

Wat heeft u nu? Alles-in-1 Standaard? En u betaalt per maand 72 euro? Of 74 euro?

U heeft 100 mbit internet, 2 tv ontvangers, opnemen en bellen? Meer niet?

Bij Hussel kost dat € 47,50 + € 10,- + € 5,- + € 2,- = € 64,50.

Vanaf 1 juli een prijsverhoging, komt er iets bij. 2,9 procent dacht ik. Bij Hussel word die 2,9 procent berekend over € 47,50. Bij uw huidige oude abonnement over die volledige 74 euro.

Reputatie 1

Klopt inderdaad voor die kleine 70 €  kan ik goedkoper terecht bij een ander met 2 tvkasten opnemen en dubbele internetsnelheid voor 60 €.

Maar een hussel kpn pakket begint bij 75 € en dan heb je geen spotify en gaan digitenne en 50 mb snelheid dus is er iets wat ik toch gratis krijg.

Reputatie 7
Badge +24

@earoest lees nogmaals mijn reactie, ik heb hem aangevuld. Hussel begint echt niet bij 75 euro.

Reputatie 1

Ik betaal nu 69,50 opnemen , bellen ,spotify , digitenne  50 mb , kpn veilig 2 app.

Reputatie 7
Badge +24

Dan heeft u misschien "Alles-in-1 Thuis Standaard". Dat is volgens mij nog ouder. Het kan inderdaad wel wezen dat de digitenne ontvanger daarbij niet kosteloos omgeruild kan worden voor een interactieve tv ontvanger.

Bij Hussel krijgt u volgens mij 5 licenties voor KPN Veilig. Maar dat weet ik niet helemaal zeker.

U heeft nu 50 mbit zegt u. De prijs € 64,50 die ik u noemde is voor 100 mbit.

Reputatie 1

glasvezel komt de komende maand in de grond en dan kan ik 100 mbit kiezen, uiteraard weer een paar € erbij !