Beantwoord

Digitenne of Interactieve TV

  • 18 April 2019
  • 5 reacties
  • 494 keer bekeken

Reputatie 1
Badge
Hallo,

Ik ben via KPN Alles in 1 geabonneerd op om Interactieve TV.
Ik heb gereageerd op de mail om de Digitenne ontvanger om te ruilen. Ik heb de nieuwe ontvanger geprobeerd te installeren, maar deze wil de zenders zoeken via de antenne.
Een antenne gebruik ik echter allang niet meer sinds ik interactive TV heb.
Wat nu? Digitenne ontvanger terugsturen? Of een antenne bijbebestellen en de ontvanger gebruiken voor op vakantie?

Alvast bedankt voor een antwoord.
icon

Beste antwoord door MWvanVeen 19 April 2019, 10:46

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +28
Welkom @MWvanVeen! Als ik het goed begrijp is een Interactieve TV ontvanger teruggestuurd naar aanleiding van de Digitenne omruilactie. Dat is niet de bedoeling. Ik vermoed dat bij ons geregistreerd staat dat Digitenne bij jou actief is, mogelijk gratis, en dat daarom de mail is verstuurd.

Als je tevreden bent met Interactieve TV is er geen noodzaak om Digitenne te gebruiken. Interactieve TV biedt meer mogelijkheden. Ik ga zorgen dat er een nieuwe omruil wordt geregeld zodat je weer een Interactieve TV ontvanger krijgt en je Digitenne kunt omruilen. Kun je jouw profiel aanvullen met je adresgegevens en klantnummer en een reactie plaatsen zodra dat is gebeurd?
Reputatie 1
Badge
Ik heb de Interactieve TV ontvanger nog in huis. Alles werkt weer als voorheen. Hoe kan ik de Digitenne ontvanger retourneren?
Reputatie 7
Badge +28
Dat scheelt! Het retouradres vind je hier: Bestelling annuleren, wijzigen of retourneren | KPN (onder Apparatuur in bruikleen). Bewaar het verzendbewijs dat je krijgt goed.

Weet je zeker dat Digitenne niet nog actief is onder jouw abonnement? Het zou zonde zijn als je het niet gebruikt maar er wel voor betaalt. Ik kan dit nog even voor je nakijken, dan wil ik je vragen jouw profiel aan te vullen met de eerdergevraagde gegevens.
Reputatie 1
Badge
Beste Joran,
Ik heb de gegevens in mijn profiel aangevuld. Dank voor je antwoorden.
Reputatie 7
Badge +28
Dank! Digitenne is inderdaad actief maar je betaalt er niet voor. Er zijn twee TV-ontvangers inbegrepen in het abonnement, dat is nu 1 Interactieve TV ontvanger en 1 Digitenne ontvanger. Als het je voorkeur heeft kun je de Digitenne ontvanger vervangen voor een ITV ontvanger. Ik kan dat ook voor je doen. Als je maar 1 TV hebt kun je het gewoon zo laten 🙂

Reageer