Discovery Science ff geen HD meer

• 6 oktober 2018
  • 5 reacties
  • 210 keer bekeken

Reputatie 7
Badge +31
5 minuten (18:12 u.) geleden is het kanaal van Discovery Science (83) automatisch (?) geswitchd naar weergave van de SD stream. Bij het logo, linksboven in beeld, verdween ook 'hd'. De ondertiteling werd 2 x zo groot en het geluid ging van Dolby 5.1 naar stereo.
Gaarne enige aandacht.

5 reacties

Reputatie 7
Badge +31
Op de radio-kanalen. Daar kan je nu (ook) tot 1 uur pauzeren en toch verder luisteren. Heel fijn bv als je net wat gemist hebt in een nieuwsblokje op het hele uur. Dat kan je dan terugspoelen.
Reputatie 7
Badge +18
Off topic: @PeterG, Live Memory? Op welke kanaal is dat?
Reputatie 7
Badge +17
Gelukkig werkt het nu weer @PeterG. Mocht het weer gebeuren dan hoor ik dat graag van je. Ik zal het dan intern doorzetten. Ik zal het hier ook in de gaten blijven houden😉
Reputatie 7
Badge +31
Klopt. Hij sprong om 3 minuten over half zeven weer op de HD-stream gelukkig. Maar stabiel lijkt het me dus niet. (maar ik lig wat achter via live memory en had het dus nog niet gemerkt)
@Vikash
Reputatie 7
Badge +17
Goedenavond @PeterG. Wat vreemd dat bij jou Discovery Science niet meer in HD zichtbaar is. Ik heb het zojuist (18:45 uur) zelf ook getest en hier werkt het wel. Heb je al geprobeerd te resetten en werken andere HD zenders nog wel of werkt het inmiddels alweer?

Reageer