Discovery Science is de zender van de maand april 2019

  • 3 April 2019
  • 3 reacties
  • 278 keer bekeken

Reputatie 7
Badge +28
Discovery Science is de zender van de maand april 2019. De zender is te vinden op kanaal 28.

Discovery Science toont de wonderen van de wetenschap aan iedereen die innovatie en vooruitgang in het DNA heeft zitten. Van de ontdekkingen in de ruimte tot geavanceerde technologieën en alledaagse fenomenen. Allemaal tot leven gebracht door gepassioneerde experts.
Discovery Science verrijkt jou als kijker met leerzame en meeslepende programma’s zoals Street Science, How the Universe Works, Unearthed, Nasa’s Unexplained Files, Vanished, Secrets of the Underground en You Have Been Warned. Elke uitzending brengt je dichter bij het begrijpen van de wereld om je heen.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Gaaf dat je de zender van de maand hier aanstipt @Noordzee. Mijn persoonlijk favoriet: Invisible Worlds! Origineel een BBC-docu gepresenteerd door Richard Hammond. Gemaakt met de nieuwste cameratechnologie om te focussen wat wij mensen niet met het blote oog kunnen zien. Zo verschijnt er een onzichtbaar paralell universum, het laat je zien welke natuurkrachten, microscopisch kleine deeltjes en minuscule organismen om ons heen in de lucht werken en zweven.

Morgen (zaterdag 6 april) vanaf 10.26 uur zijn alle drie aflevering achterelkaar te zien. Andere plannen op zaterdag? Vergeet dan niet de serie op te nemen!
Knap dat je überhaupt weet dat dit de zender vd maand is. Je hebt toch geen ITV van KPN, Noordzee?
Ik heb nog niet eens op dat kanaal gekeken. Ben al heel lang geleden gestopt (op mijn site) om de ZvdM te vermelden bij KPN en Ziggo.
Reputatie 7
Badge +28
Dank je Peter, ik heb zo hier-en-daar wat connecties.... ☺️