Beantwoord

Disney+ via KPN interactieve ontvanger?

  • 20 August 2019
  • 132 reacties
  • 151998 keer bekeken

Reputatie 5
Badge +3
Hallo ontwikkelaars,

Disney+ is vanaf 12 november '19 beschikbaar in Nederland (voor 6,99 per maand of 69,99 per jaar)
Nu ben ik misschien wat vroeg maar ik wil deze vraag toch stellen....

Is het mogelijk dat Disney+ ook op de digitale tv-ontvanger wordt bijgevoegd zoals nu b.v. Videoland?
Dan heb je geen apart account nodig en kan je makkelijk de dienst aan of uitzetten via de afstandbediening. Zelf heb ik de (Arris VIP2952 V2)
Dat zou een hele mooie toevoeging zijn want ik denk dat meer mensen Disney+ willen gaan aanschaffen.

En wordt het dan ook voor Telfort klanten beschikbaar? Ik neem aan van wel of moeten zij wat langer wachten?
Ik behoor tot een Telfort klant maar aangezien Telfort in KPN is overgegaan stel ik de vraag hier.

Hoop dat het lukt wat mij betreft!

Alvast dank!

Admin: titel aangepast ter verduidelijking, vergelijkbare vraag samengevoegd
icon

Beste antwoord door Erik van KPN 21 August 2019, 10:16

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

132 reacties

Reputatie 7

... maar de Disney+ app klinkt onwaarschijnlijk.

En al helemaal als die app op de televisie zelf staat i.p.v. de TV ontvanger. Ik denk dat dit dezelfde Disney+ app is die ook op mijn Android televisie staat.

Reputatie 7

Hallo @Mien90, welkom op het KPN forum. Leuk dat je hier een vraag stelt aan de community. Momenteel is er nog geen enkele provider die via de eigen tv-ontvanger Disney+ als app levert. Maar, het is uiteraard wel mogelijk om Disney+ op je Smart TV te kijken. 

Op de streamingssite van Disney zie je hoe en welke apparaten Disney+ ondersteunen.

Fijne feestdagen! :evergreen_tree::santa_tone1:

Een provider zou het van de daken schreeuwen als ze een Disney+ app hebben. Dit omdat het commercieel een fantastische zet zou zijn.
Van Tele2 komt nog niet eens gefluister.:no_mouth:

https://www.tele2.nl/tele2-apps/ , geen Disney+ vermeld.

Reputatie 7
Badge +24

Ik heb ook zitten zoeken naar Disney app van Tele2, niets gevonden. 

Reputatie 1

Hallo ontwikkelaars,

Disney+ is vanaf 12 november '19 beschikbaar in Nederland (voor 6,99 per maand of 69,99 per jaar)
Nu ben ik misschien wat vroeg maar ik wil deze vraag toch stellen....

Is het mogelijk dat Disney+ ook op de digitale tv-ontvanger wordt bijgevoegd zoals nu b.v. Videoland?
Dan heb je geen apart account nodig en kan je makkelijk de dienst aan of uitzetten via de afstandbediening. Zelf heb ik de (Arris VIP2952 V2)
Dat zou een hele mooie toevoeging zijn want ik denk dat meer mensen Disney+ willen gaan aanschaffen.

En wordt het dan ook voor Telfort klanten beschikbaar? Ik neem aan van wel of moeten zij wat langer wachten?
Ik behoor tot een Telfort klant maar aangezien Telfort in KPN is overgegaan stel ik de vraag hier.

Hoop dat het lukt wat mij betreft!

Alvast dank!

Admin: titel aangepast ter verduidelijking, vergelijkbare vraag samengevoegd

Het zou eens tijd worden dat KPN Disney+ op de tv ontvanger plaatst 

Maar zo als altijd het zal wel een centen kwestie zijn en daar over onderhandelen met Disney  kost tijd heeeeeeeel veel tijd 

Zo kan ik er nog wel een paar verzinnen:

Discovery+, NLziet, KIJK, RTL XL, NPO start/plus, e.d.

Als je erop gaat wachten via de kpn ontvanger heb je tegen die tijd een platte kont.
Sneller gaat het via je Smart-TV of Chromecast i.c.m. laptop/tablet/smartphone !

Reputatie 7
Badge +24

Ik denk dat de tijd van apps op apparatuur van de provider zo langzamerhand voorbij is. Steeds meer mensen hebben een smart tv. Als je daar een app voor ontwikkeld, dan werkt dat gelijk bij alle providers en in alle landen. Dus waarom zou je dan nog een app ontwikkelen voor op de ontvanger bij iedere provider apart?