Diverse problemen met TV kijken, o.a. freezes

• 5 augustus 2013
  • 1 reactie
  • 3895 keer bekeken

Beste klantenservice,

Sinds 2 weken ben ik overgestapt van ziggo naar kpn. Niet echt een vlekkeloze overstap helaas (3 maanden extra korting is niet verrekend, ander verhaal) en ook de techniek valt me vies tegen.

De problemen:

- Internet verbinding valt zeer regelmatig uit (internet rood lampje op Experia V8)

- TV heeft continu hele korte freezes. Gemiddeld 1x per minuut, duur halve seconde

- Ook is het al een paar keer gebruikt dat plotseling het beeld uitvalt terwijl het geluid doorloopt.

Vooral de freezes maken het TV kijken heel vervelend. De TV is verbonden met de nieuwste draadloze verbindingsset. Alle software/firmware is uptodate. TV kastje is vip1853.

Heel graag word ik verder geholpen door iemand van het webcare team...

Mvg, Rogier

1 reactie

Reputatie 3
Badge
Hallo Rogier,

Ik vind het erg jammer dat je diensten na een overstap niet werken zoals je mag verwachten. Dank je overigens voor het helder uiteenzetten van wat- en waar het precies verkeerd gaat.

Uit je bericht maak ik voorzichtig op dat de meeste symptomen te herleiden zijn naar een probleem met de kwaliteit/stabiliteit van je lijn. Om dit nader te kunnen bekijken en daarop actie voor je te kunnen uitzetten wil ik je vragen mij in een privébericht je postcode, huisnummer en contractnaam door te geven. Ik pak het dan vanaf daar met je op.

Met vriendelijke groet,

Jorn

Reageer