Vraag

doorspoelen opnamen kpn itv app

  • 7 January 2020
  • 9 reacties
  • 760 keer bekeken

Waarom kan ik na de laatste update 20 december 2019. Geen programma's meer doorspoelen op de telefoon.  Dit is echt heel hinderlijk,  ook omdat je altijd de laatste 10 min van een ander programma te zien krijgt. Zet alsjeblieft deze functie van doorspoelen weer aan. 


9 reacties

Reputatie 7
Badge +25

Hi @Ziggo66, mooie naam. :sweat_smile:  Goed dat je het meldt. Je zou nog gewoon moeten kunnen doorspoelen bij opnames. Het is dus niet zo dat we dit “uit” hebben gezet of iets dergelijks. Ik heb dit signaal echter wel al eerder voorbij zien komen, dus ik ga het zeker melden bij de developers. Ik heb nog wel een paar vraagjes:

Kan je mij aangeven bij welke opname je dit ervaart (naam programma + datum + tijdstip)?
Gaat het om de Android app?
Kun je ook je gegevens invullen in je profiel?

Hallo,

Hier hetzelfde probleem.

Het gaat om opnames van zowel publieke als commerciële zenders. Ik gebruik ze laatste versie van de Android app. 

 

Reputatie 7

Ik ervaar dit issue niet met de Android app.

Bij een opname kan ik op het scherm klikken zodat de groene balk onderin zichtbaar wordt en dan kan ik het bolletje slepen naar de plek vanaf waar ik wil gaan kijken.

Reputatie 7
Badge +25

Hi @Erik0182, welkom hier. Ik heb contact gehad met de ontwikkelaars hierover, en ze zijn druk bezig met het uitzoeken wat de oorzaak is. Ik heb een aantal vragen voor je. Ik hoop dat je zoveel mogelijk kan en wil beantwoorden.

  • Kun je sowieso je gegevens invullen in je profiel?
  1. Speelt het nog steeds op opnames waarop het eerder gebeurde?
  2. Welke opname (datum + tijdstip van uitzending) en wanneer gebeurde het probleem (datum + tijdstip)?-Dezelfde opname een paar uur of een dag(deel) later, nog steeds het issue, of is het dan ineens opgelost? (kortom: is het reproduceerbaar enkele uren later)
  3. Gebruik je de Android app?
  4. Tijdstip van de dag dat het (doorspoel)bolletje mist in een opname en dus het issue voordoet. (mogelijk alleen ’s avonds?)
  5. Als de vooruitspoelknop niet wordt gebruikt (want die herstart de video), kan dan de opname wel helemaal bekeken worden?
  6. Zijn er voorbeelden van een SINGLE opname waarin het gebeurt? Of zijn het altijd serie opnames? En in geval van serie, ging de eerste aflevering afspelen wel goed/normaal?

Alvast bedankt!

Reputatie 7
Badge +25

Ik ervaar dit issue niet met de Android app.

Bij een opname kan ik op het scherm klikken zodat de groene balk onderin zichtbaar wordt en dan kan ik het bolletje slepen naar de plek vanaf waar ik wil gaan kijken.

Het lijkt een heel grillig probleem te zijn, wat het natuurlijk niet makkelijker maakt om in kaart te brengen...

Hi @Erik0182, welkom hier. Ik heb contact gehad met de ontwikkelaars hierover, en ze zijn druk bezig met het uitzoeken wat de oorzaak is. Ik heb een aantal vragen voor je. Ik hoop dat je zoveel mogelijk kan en wil beantwoorden.

  • Kun je sowieso je gegevens invullen in je profiel
  • Ja
  1. Speelt het nog steeds op opnames waarop het eerder gebeurde? Nee dit lijkt te zijn verholpen. Ik heb zojuist even gekeken naar een aantal opnames van Jinek die het allemaal doen behalve die van gisteravond.
  2. Welke opname (datum + tijdstip van uitzending) en wanneer gebeurde het probleem (datum + tijdstip)?-Dezelfde opname een paar uur of een dag(deel) later, nog steeds het issue, of is het dan ineens opgelost? (kortom: is het reproduceerbaar enkele uren later) bijvoerveeld dus gister avond Jinek. Start om 22:20(?) Geporbeerd terug te kijken om 08:00.
  3. Gebruik je de Android app?ja
  4. Tijdstip van de dag dat het (doorspoel)bolletje mist in een opname en dus het issue voordoet. (mogelijk alleen ’s avonds?) Zowel 's avonds als overdag
  5. Als de vooruitspoelknop niet wordt gebruikt (want die herstart de video), kan dan de opname wel helemaal bekeken worden? Ja maar dus zonder de mogelijkheid om door te spoelen
  6. Zijn er voorbeelden van een SINGLE opname waarin het gebeurt? Of zijn het altijd serie opnames? En in geval van serie, ging de eerste aflevering afspelen wel goed/normaal?  Het gebeurt in zowel serie als enkele opnames

Alvast bedankt!

 

Reputatie 7
Badge +25

Top dit @Erik0182. Heel erg bedankt!

wij ervaren dit probleem op het moment met opnames van ghost adventures.

vast lopen van de app en niet meer naar de 16 min kunnen vooruit spoelen.

zeer vervelend!

Beste KPN,

 

ik ondervind momenteel hetzelfde probleem via de iTV app op m’n laptop..

Programma’s zijn wel opgeslagen maar ik kan ze niet doorspoelen! 
Ik krijg dan de melding: “u kunt op deze zender niet doorspoelen”. 
 

Hopelijk is er een oplossing..

 

Groet

Reageer