Beantwoord

Doorspoelen reclame bij opname in app

Klopt het dat je als je een programma hebt opgenomen de reclame soms niet kunt doorspoelen???
icon

Beste antwoord door huistijger 7 april 2018, 05:20

Bij programma terugkijken of gemist klopt dit wel.
Bij de commerciële Nederlandse zenders kun je de reclame niet doorspoelen.
Alleen de eerste 5-7 minuten voor het begin van het programma kun je doorspoelen, de rest van het programma gaat dus niet.
Dit is een afspraak die gemaakt is met de commerciële zenders en is door hen als voorwaarde gesteld.
Hier kan de KPN dus niets aan veranderen.
Alle andere zenders kun je wel vrij doorspoelen.
Wil je dit niet dan zul je de programma's op moeten nemen dan kun je ze n.l. wel doorspoelen.

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 2
Badge +1
Hoi Rozieee,
Nee dat klopt niet je zou in de app gewoon de reclame kunnen doorspoelen.

Maar wat zie je als je gaat doorspoelen bij de opnames?
Ik kan überhaupt niet het balkje verschuiven van de opname... Dus als je onderaan ziet hoe ver je bent met kijken en ik zet mn vinger daarop gebeurt er niets behalve dat de pauze knop in het midden verschijnt ?
Reputatie 7
Badge +18
Bij programma terugkijken of gemist klopt dit wel.
Bij de commerciële Nederlandse zenders kun je de reclame niet doorspoelen.
Alleen de eerste 5-7 minuten voor het begin van het programma kun je doorspoelen, de rest van het programma gaat dus niet.
Dit is een afspraak die gemaakt is met de commerciële zenders en is door hen als voorwaarde gesteld.
Hier kan de KPN dus niets aan veranderen.
Alle andere zenders kun je wel vrij doorspoelen.
Wil je dit niet dan zul je de programma's op moeten nemen dan kun je ze n.l. wel doorspoelen.
Ok nog steeds erg frustrerend. In de nieuwe app staat op het balkje geen stip die ik kan verschuiven om zo de reclame door te spoelen. Dit is toch niet normaal, ik heb tenslotte her programma opgenomen.
Is er iemand van kpn die hierop kan reageren? Bij de oude tv kijk app had ik nooit problemen hiermee. Heb de app al verwijderd en opnieuw geïnstalleerd. Ik kijk op een Samsung s6.
Reputatie 7
Badge +14
Ja kunt bij opnames zeker doorspoelen, ook de commerciële omroepen.
Het kan zijn dat je probeert via Chromecast door te spoelen en dat werkt inderdaad niet naar behoren, maar als je gewoon op je smartphone of tablet kijkt zou het goed moeten werken.
Rozieee schreef:

Ik kan überhaupt niet het balkje verschuiven van de opname... Dus als je onderaan ziet hoe ver je bent met kijken en ik zet mn vinger daarop gebeurt er niets behalve dat de pauze knop in het midden verschijnt ?

Ik kom er net achter dat dit bij mij ook zo is wanneer ik een opname wil bekijken via mijn Galaxy S8.
Vind trouwens heel die nieuw ontworpen app helemaal niks, veel te traag en onoverzichtelijk.

Reageer