Beantwoord

Downgraden naar alleen internet

  • 1 October 2019
  • 8 reacties
  • 344 keer bekeken

Reputatie 3
Badge
Heel enthousiast ben ik een maand of 4 geleden begonnen met een Internet en 4K abonnement.
Ondertussen moet ik toegeven dat ik geen tv meer kijk. Alles gebeurt online en via de apple tv.

De twee 4k ontvanger zitten al weer in de doos en mogen van mij terug.

Graag wil ik mijn abonnement downgraden naar alleen Internet. De lagere snelheid is volgens mij geen probleem voor hetgeen ik doe, Netflix bekijk ik in mijn woning maar op 1 scherm te gelijk ;-)

Kan dat nu al, tijdens de halfjaar kortingperiode? Op dit moment staat die optie namelijk uit bij mij op de webpagina pakket wijzigen.

https://mijn.kpn.com/classic/#/tv-internet-bellen/producten/pakket-wijzigen

met vriendelijke groet,

Hans Keesom
icon

Beste antwoord door PeterG 1 October 2019, 18:07

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

8 reacties

Reputatie 7
Badge +24
Je hebt een jaarcontract. Daarvan zijn 4 maanden om voor zover ik begrijp, dus je zult er nog 8 uit moeten zitten...
Reputatie 3
Badge
Je hebt een jaarcontract. Daarvan zijn 4 maanden om voor zover ik begrijp, dus je zult er nog 8 uit moeten zitten...
Dank je, op zich geen ramp, heb ik zelf voor gekozen met m'n volle verstand. Zal over twee maanden toch eens kijken of de website een downgrade naar internet met tv basis acccepteert, of dat er dan toch nog een optie bijkomt voor alleen internet, ik ben benieuwd.

Je hebt een jaarcontract. Daarvan zijn 4 maanden om voor zover ik begrijp, dus je zult er nog 8 uit moeten zitten...Dank je, op zich geen ramp, heb ik zelf voor gekozen met m'n volle verstand. Zal over twee maanden toch eens kijken of de website een downgrade naar internet met tv basis acccepteert, of dat er dan toch nog een optie bijkomt voor alleen internet, ik ben benieuwd.

Dat gaat niet gebeuren, je zult echt je jaarcontract uit moeten zitten of afkopen. en een internet-only ergens afsluiten.
Reputatie 7
Je kunt na 6 maanden je pakket down--of upgraden. Kon bij mij i.i.g. wel 🙂
Reputatie 7
Badge +24
Je kunt na 6 maanden je pakket down--of upgraden. Kon bij mij i.i.g. wel 🙂

Upgraden kan volgens mij altijd wel 😄 een klant die meer wil betalen, waarom zou KPN dat weigeren? 😂
Je kunt na 6 maanden downgraden naar het HD tv pakket. (internet + tv danwel internet + tv basis).
Helemaal naar internet only kan niet, dat is een andere abonnementsvorm. Daarvoor zul je het eerste jaar vol moeten maken.
Maar... Met ITV (4K / HD) kun je natuurlijk ook online tv kijken! Via de app of website.

Dus over 2 maanden kun je downgraden naar één van de 2 HD abonnementen ('basis' is de eenvoudigste/goedkoopste). Weer 6 maanden later kun je dan naar Internet only. Dat is geen downgrade maar een wijziging van abonnement.

Internet + tv basis. 1 HD ontvanger, geen opnemen.
Internet + tv. 2 HD ontvangers en opnemen.
Reputatie 3
Badge
Je kunt na 6 maanden downgraden naar het HD tv pakket. (internet + tv danwel internet + tv basis).
Helemaal naar internet only kan niet, dat is een andere abonnementsvorm. Daarvoor zul je het eerste jaar vol moeten maken.
Maar... Met ITV (4K / HD) kun je natuurlijk ook online tv kijken! Via de app of website.

Dus over 2 maanden kun je downgraden naar één van de 2 HD abonnementen ('basis' is de eenvoudigste/goedkoopste). Weer 6 maanden later kun je dan naar Internet only. Dat is geen downgrade maar een wijziging van abonnement.

Internet + tv basis. 1 HD ontvanger, geen opnemen.
Internet + tv. 2 HD ontvangers en opnemen.


Dank Peter, dat is het antwoord wat ik zocht! We gaan het netjes doen en regelen 😉
Reputatie 7
Badge +30
Ha Hans, fijn om te zien dat je al zo goed geholpen bent! Leuk dat je het forum zo goed weet te vinden 🙂.