Beantwoord

Draadloze adapters werken niet meer

  • 30 July 2019
  • 8 reacties
  • 206 keer bekeken

Mijn dvs 650 set werkt niet meer het middelste lampje brand niet meer en wat ik ook probeer niets gebeurd.
icon

Beste antwoord door Alex van KPN 31 July 2019, 19:57

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

8 reacties

Reputatie 7
Badge +24
Hoi Jwtcb, welkom hier.

Dat betekent dat de adapters niet goed zijn gekoppeld. Probeer ze helemaal te resetten en opnieuw te koppelen, dit doe je als volgt:

Dan mag je alle draadloze adapters (bij de experiabox zit er ook 1) uit het stopcontact halen en 10 minuten stroomloos laten. Na die 10 minuten breng je de adapters bij elkaar en steek je ze in elkaar. Dat blok wat je dan hebt stop je in een stopcontact en binnen 30 seconden hebben de adapters onderling weer een goede, schone verbinding. Je trekt de adapters dan uit elkaar en zet ze terug waar ze zaten. Let hierbij op dat de adapters rechtstreeks in een wandcontactdoos komen en dus NIET in een verlengsnoer.

Helpt dit?
Hheeft niet geholpen doet het nog steeds niet.
Reputatie 7
Badge +24
Dan is mijn verwachting dat 1 van de adapters defect is. Zou je dit nog willen proberen?

Hou het knopje bij beide adapters 10 seconden in. Druk daarna binnen 2 minuten 2 seconden lang op het knopje van elke adapter. Het resultaat hiervan moet zijn dat het Power lampje groen brandt en het middelste Verbindingslampje moet binnen een half minuut ook groen gaan branden.
Heb ik ook al gedaan gebeurd niets
Reputatie 7
Badge +11
Wat vervelend, kijk nog eens of je het met deze site kan oplossen,https://www.kpn.com/televisie/installeren/draadloze-verbindingsset/draadloze-verbindingsset-650.htm
OOk al gedaan ben bang dat ze defect zijn. In ieder geval bedankt
Reputatie 7
Badge +11
Vrees het ook, mocht je nieuwe willen bestellen,. Klik hier om naar de webshop van KPN te gaan.
Reputatie 7
Badge +24
Daar ben ik ook bang voor. Als ze minder dan 2 jaar oud zijn vallen ze nog onder garantie, bij normaal gebruik. Misschien is dat een goede oplossing, mocht dat het geval zijn.