Beantwoord

Draadloze TV ontvanger

  • 13 January 2021
  • 4 reacties
  • 156 keer bekeken

Klopt het dat er naast een draadloze verbindingsset (naar experiabox) ook een draadloze TV ontvanger van de KPN is? Ik heb nu een HDMI ontvanger HMB2260V2

icon

Beste antwoord door Jan van KPN 19 January 2021, 17:44

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Reputatie 7
Badge +12

Goedemiddag @Nanete en bedankt voor je berichtje :)

Helaas hebben we nog geen tv ontvangers die draadloos zijn. Je kunt wel een draadloze verbindingsset aanschaffen maar ook dan ontkom je niet aan een stukje bekabeling. Hopelijk weet je hiermee waar je aan toe bent! Mocht je toch nog verdere of aanvullende vragen hebben dan horen we dat natuurlijk graag!

Goedemiddag @Nanete en bedankt voor je berichtje :)

Helaas hebben we nog geen tv ontvangers die draadloos zijn. Je kunt wel een draadloze verbindingsset aanschaffen maar ook dan ontkom je niet aan een stukje bekabeling. Hopelijk weet je hiermee waar je aan toe bent! Mocht je toch nog verdere of aanvullende vragen hebben dan horen we dat natuurlijk graag!

Denkt KPN daar wel over na ? Een verbinding met adapters is ook niet geweldig weet ik helaas uit ervaring, zeker niet wanneer in thuis de groepen over 3 fasen verdeeld zijn.

Ik wilde dus reageren op het antwoord van Nanete.

Denkt KPN wel na over een draadloze TV ontvanger ?

Met een TV ontvanger kan meer dan met Chromecast b.v.

Een verbinding met adapters is ook niet geweldig weet ik helaas uit ervaring, zeker niet wanneer in thuis de groepen over 3 fasen verdeeld zijn.

Reputatie 7
Badge +30

Voorlopig niet. We hebben wel bijvoorbeeld de Smart tv app, @Wimsky57. Misschien is dat in de richting van wat je zoekt :).