Beantwoord

Draadloze USB-adapter gedetecteerd

  • 21 January 2020
  • 11 reacties
  • 923 keer bekeken

soms om de 15 min.soms om de 30 min...krijg ik deze balk op het scherm en ik kan er niets mee doen anders dan de TV uitzetten en weer aan,dan is de wit/grijze balk weer verdwenen.

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------

“Er is een draadloze USB-adapter gedecteerd.Selecteer Ja om de verbinding met een draadloos netwerk te maken.Selecteer Nee als u deze adapter al eerder hebt geiinstalleerd


 

Ik nergens op Ja of Nee druken,wie kan mij helpen..?

 

Leo

icon

Beste antwoord door Tycha 23 January 2020, 22:38

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

11 reacties

Reputatie 7

Hallo @Leo123, welkom bij het forum. Je krijgt deze melding op de tv begrijp ik? Of kijk je interactieve TV via een app of website?

Als het via de tv zelf is, is de tv dan ook via een draadloos netwerk verbonden, of dat niet? Als dat niet zo is, kan je de WiFi van jouw tv mogelijk ook uitzetten via de instellingen. Dan zal het toestel die melding niet meer kunnen geven :slight_smile:

Hoi Jasper,

In de instellingen kan ik niets vinden om WiFi aan of uit te zetten.Maar als ik hem wel kan vinden,kan ik dan Netfix nog wel ontvangen,..?

Leo

Reputatie 7
Badge +11

Is  het een Philips tv?

Kijk dan eens Hier

Hoi Jasper,

In de instellingen kan ik niets vinden om WiFi aan of uit te zetten.Maar als ik hem wel kan vinden,kan ik dan Netfix nog wel ontvangen,..?

Leo

Hallo @Leo123 , ja dat dan door de tv bekabeld aan te sluiten of Netflix te kijken via de decoder.

 

Reputatie 7
Badge +24

Hoi Jasper,

In de instellingen kan ik niets vinden om WiFi aan of uit te zetten.Maar als ik hem wel kan vinden,kan ik dan Netfix nog wel ontvangen,..?

Leo

Vertel eerst eens op welk apparaat u deze melding krijgt. Klinkt heel erg als Windows. Maar u heeft uw topic in het interactieve tv gedeelte geplaatst, dus graag wat meer duidelijkheid. 

Reputatie 7
Badge +11

Lees nog eens goed @Nick83 

Er staat op de TV😉

Hoi Jasper,

Op een Philips TV...sorry dat ik niet duidelijker ben….Er zitten veel apps op de TV die ik veel gebruik oa: Netfix….Dat is toch interactief..?Vanaf de modem en het stopcontact (draadloos) met een kabel naar het kasje bij de TV.

 

Reputatie 7
Badge +11

Is  het een Philips tv?

Kijk dan eens Hier

Daar staan verschillende oplossingen

Misschien werkt er één voor jou

Nu heb ik gelezen dat dit probleem al in 2014 voorkwam.Daar werden diverse oplossingen voor gevonden,die ga ik uitproberen….hopelijk lukt het .

Leo

Reputatie 7
Badge +11

Hopelijk lukt het,anders eens contact opnemen met Philips lijkt mij.

Reputatie 7

In de instellingen kan ik niets vinden om WiFi aan of uit te zetten.Maar als ik hem wel kan vinden,kan ik dan Netfix nog wel ontvangen,..?

Als je Netflix via onze witte afstandsbediening opent, veranderd daar niets aan als WiFi op het tv toestel uit staat. Die Netflix app staat namelijk op onze tv-ontvanger.

Zo te zien zijn er een aantal dingen die je kunt proberen. Ik ben benieuwd of het daarmee gelukt is. Anders is Philips zelf inderdaad een goede optie.