Beantwoord

Draadloze verbinding set en extra tv ontvanger

  • 30 April 2019
  • 4 reacties
  • 2176 keer bekeken

Als ik een tweede tv in huis wil aansluiten via een draadloze verbinding set ( eenmalig €80) heb ik dan een extra tv ontvanger (€5 per maand) nodig?
icon

Beste antwoord door Susan_ 1 May 2019, 10:02

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +22
Beste @Draadloze verbinding set,

Als je internet + TV Basis hebt, en je neemt een 2e ontvanger dan kost het € 5,- p.m.

Maar heb je Internet + TV dan moet het als het goed is een 2e ontvanger hebben.
Maar welke abonnement heb je? En is er op jou adres een 2e ontvanger mogelijk? Wat is het haalbaar op je adres?
Ik vind het woord 'draadloze verbindingsset' zo'n vreemd woordgebruik, er is namelijk niets draadloos aan bij die set, want de signalen lopen via de stroomkabels van je huis, vergelijkbaar met een LAN-kabel.
Beste @Draadloze verbinding set,

Als je internet + TV Basis hebt, en je neemt een 2e ontvanger dan kost het € 5,- p.m.

Maar heb je Internet + TV dan moet het als het goed is een 2e ontvanger hebben.
Maar welke abonnement heb je? En is er op jou adres een 2e ontvanger mogelijk? Wat is het haalbaar op je adres?


Beste Dennis,

Ik heb al jaren een alles in 1 abonnement, dus met tv, internet en telefoon. Volgens KPN zou ik 6 ontvangers in totaal moeten kunnen installeren. Ik wil geen kabels door de gang etc. hebben vandaar dat ik naar deze optie kijk. Lees alleen ook wel veel negatieve reacties. Digitene is geen optie aangezien je daar niet mee kan opnemen en pauzeren.
Reputatie 7
Badge +21
Goedemorgen @Draadloze verbinding set, welkom op het Forum en bedankt voor je bericht!

Op het moment dat je een extra ontvanger wil aansluiten, kan dat indien het mogelijk is met de snelheid op jouw adres. Je geeft aan dat je maximaal 6 ontvangers kan aansluiten, dus dat zit wel snor! 😉 Afhankelijk van je abonnement betaal je dus € 5,00 huur per maand of heb je deze extra kosten niet. Dit kan je zien in MijnKPN op het moment dat je de extra tv-ontvanger gaat aanvragen.

Wil je hem draadloos aansluiten, heb je de draadloze verbindingsset nodig. Heb je nu jouw ontvanger al draadloos aangesloten, dan heb je alleen een 3e adapter nodig hiervoor. Heb je jouw huidige ontvanger bekabeld aangesloten, dien je een set van 2 te kopen (altijd 1 adapter meer dan aangesloten televisies). Meer dan 3 adapters in een huishouden kan, maar wordt niet aangeraden.

Heb je nog meer vragen, dan hoor ik het graag 😉

Reageer